Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt er bij jullie beta alanine een maatschepje? Want op de pot staat dat je zo moet doseren maar geen maatschepje te bekennen

Zo weer even een bestelling geplaatst maak er weer wat moois van!
En alvast bedankt voor de top service!
C1164472

Zo weer even een bestelling geplaatst maak er weer wat moois van!
En alvast bedankt voor de top service!
C1164472

Bedankt voor je bestelling! We gaan voor je kijken wat we kunnen doen:D Succes met je producten en een goed weekend!

Tim

C1164659 Weer een bestelling geplaatst :D kijk er naar uit! (kijk ook even naar de opmerking aub :D)

Beste B&F;

Gisteravond op tijd besteld en bewust gekozen voor pakjesgemak omdat ik de bestelling vandaag echt nodig heb ivm een buitenlandtrip.
Echter check ik zojuist de status vd zending en blijkt ie ineens zonder reden versprongen naar zaterdag!
En dit terwijl ik nota bene vanmiddag nog de gebruikelijke bezorger een pakket zag afleveren bij de buren!
Hier is dus echt geen excuus voor, en baal hier stevig van...

referentienummer: C1162767

Beste B&F;

Gisteravond op tijd besteld en bewust gekozen voor pakjesgemak omdat ik de bestelling vandaag echt nodig heb ivm een buitenlandtrip.
Echter check ik zojuist de status vd zending en blijkt ie ineens zonder reden versprongen naar zaterdag!
En dit terwijl ik nota bene vanmiddag nog de gebruikelijke bezorger een pakket zag afleveren bij de buren!
Hier is dus echt geen excuus voor, en baal hier stevig van...

referentienummer: C1162767

Beavershots! Je weet dat wij het erg vervelend vinden dat je je pakketje niet hebt mogen ontvangen.. Alleen ik kan er niets aan doen op dit moment. We hebben vandaag van de klantenservice ook ons beklag gedaan wat betreft de Postnl. Het is voor ons ook afwachten wat hier mee gedaan zal worden.

Excuses,

Tim

In melk schijnt veel oestrogeen te zitten, die jammer genoeg ook nog opgenomen word...
Nou vraag ik me af: hoe zit dat met whey perfection?

Komt magic eaa nog terug? Of een vervanger?

In melk schijnt veel oestrogeen te zitten, die jammer genoeg ook nog opgenomen word...

Klinkt mij enigszins gek in de horen, heb er wel eens van gehoord maar weet de ins en outs hier niet van. Ik moet je het antwoord hier op dan ook verschuldigd blijven. Ik ga er in ieder geval induiken en als ik nieuws heb dan hoor je dat van mij!;)

Tim

Komt magic eaa nog terug? Of een vervanger?

Ik verwacht deze niet meer terug te krijgen! Kijk bijvoorbeeld eens naar de Amino Energy

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voordelen Amino Energy Optimum Nutrition:
-Helpt je snel spieren opbouwen!
-Sterke verbetering sportprestaties
-Aminozuren - BCAA's + EAA's!
-Enorme energie om te trainen
-Arginine en Citrulline, vasculaire pomps!
-Slecht 10 calorien per dosering!
-5 gram Micro vrije vorm amino's
-Beta-alanine geeft langer kracht!
-Natuurlijke energizers en antioxidanten
-100mg Caffeine van Groene Thee
-0 gram vet of suiker

Tim

heb whey perfection gekocht ik zou een vp meter erbij krijgen aangezien een sup die ik had gekocht een slechte smaak had na een mail gestuurd te hebben kreeg ik te horen dat het al verzonden was bit disappointed :(

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 21:45 ----------

in SOJA MELK zit veel oestrogeen in normale melk zit er geen oestrogeen:rolleyes:

Hey BnF

Ik heb vandaag de levering ontvangen (contact met Tim). Nu, op de factuur staat Ressurect PM 25 doseringen (had ik ook besteld) in de doos zit een klein potje met 8 doseringen?

Kan dit even worden nagekeken?

Hey BnF

Ik heb vandaag de levering ontvangen (contact met Tim). Nu, op de factuur staat Ressurect PM 25 doseringen (had ik ook besteld) in de doos zit een klein potje met 8 doseringen?

Kan dit even worden nagekeken?

Sayer, stuur me per direct een PM als dat nog mogelijk is. Dan ga ik dat natuurlijk gelijk voor je uitzoeken!

Tim

Ik moet het onderbouwen? Jij doet hier uitspraken waar een gemiddelde down-patiënt moeite moet
voor doen.

Zelfs met je verstandelijke beperking, kan je wel even nadenken voor je domme dingen zegt.

Fyto-oestrogeen – In sojabonen zitten fyto-oestrogenen. Dit zijn stoffen die lijken op onze eigen oestrogenen en daardoor ook dezelfde werking hebben. Dat is misschien handig voor vrouwen die in de overgang zijn, maar voor de rest van de bevolking kan het vrij problematisch zijn. Want wat moet je als man met zoveel oestrogeen? Onvruchtbaar worden. De menstruele cyclus van de vrouw raakt er ook van in de war. En dat is lang niet het enige; wat moeten opgroeiende kinderen met grote hoeveelheden oestrogeen? Voor meisjes kan dit een vroegtijdige puberteit betekenen en bij jongens juist een verlate. Uit onderzoek is gebleken dat een baby die melk op basis van sojamelk te drinken krijgt, dagelijks net zo veel oestrogenen binnen krijgt als er in 5 anticonceptiepillen zitten!

Zit wel wat in hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven