- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt er bij jullie beta alanine een maatschepje? Want op de pot staat dat je zo moet doseren maar geen maatschepje te bekennen

Zo weer even een bestelling geplaatst maak er weer wat moois van!
En alvast bedankt voor de top service!
C1164472
Succes met je producten en een goed weekend!C1164659 Weer een bestelling geplaatstkijk er naar uit! (kijk ook even naar de opmerking aub
)

Beste B&F;
Gisteravond op tijd besteld en bewust gekozen voor pakjesgemak omdat ik de bestelling vandaag echt nodig heb ivm een buitenlandtrip.
Echter check ik zojuist de status vd zending en blijkt ie ineens zonder reden versprongen naar zaterdag!
En dit terwijl ik nota bene vanmiddag nog de gebruikelijke bezorger een pakket zag afleveren bij de buren!
Hier is dus echt geen excuus voor, en baal hier stevig van...
referentienummer: C1162767
In melk schijnt veel oestrogeen te zitten, die jammer genoeg ook nog opgenomen word...
Nou vraag ik me af: hoe zit dat met whey perfection?

In melk schijnt veel oestrogeen te zitten, die jammer genoeg ook nog opgenomen word...

Hey BnF
Ik heb vandaag de levering ontvangen (contact met Tim). Nu, op de factuur staat Ressurect PM 25 doseringen (had ik ook besteld) in de doos zit een klein potje met 8 doseringen?
Kan dit even worden nagekeken?
in SOJA MELK zit veel oestrogeen in normale melk zit er geen oestrogeen![]()
Done, ik hoor het wel!Sayer, stuur me per direct een PM als dat nog mogelijk is. Dan ga ik dat natuurlijk gelijk voor je uitzoeken!
Tim
Man aub.
En jij ook aub. Doe eens wat opzoekingswerk voor je zo'n dingen post. Je komt erg dom over.
Ik moet het onderbouwen? Jij doet hier uitspraken waar een gemiddelde down-patiënt moeite moet
voor doen.
Zelfs met je verstandelijke beperking, kan je wel even nadenken voor je domme dingen zegt.
Fyto-oestrogeen – In sojabonen zitten fyto-oestrogenen. Dit zijn stoffen die lijken op onze eigen oestrogenen en daardoor ook dezelfde werking hebben. Dat is misschien handig voor vrouwen die in de overgang zijn, maar voor de rest van de bevolking kan het vrij problematisch zijn. Want wat moet je als man met zoveel oestrogeen? Onvruchtbaar worden. De menstruele cyclus van de vrouw raakt er ook van in de war. En dat is lang niet het enige; wat moeten opgroeiende kinderen met grote hoeveelheden oestrogeen? Voor meisjes kan dit een vroegtijdige puberteit betekenen en bij jongens juist een verlate. Uit onderzoek is gebleken dat een baby die melk op basis van sojamelk te drinken krijgt, dagelijks net zo veel oestrogenen binnen krijgt als er in 5 anticonceptiepillen zitten!