AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn voorkeur gaat dan uit naar goed gevulde emmers zoals voorheen. Die standaard proteine potten zien er wel fany uit enzo, maar die emmers kun je tenminste gewoon stapelen.

Ik sta nu altijd nieuwe potten met bijvoorbeeld casseine over te storten in een oude emmer ;)

Dit inderdaad.

Supps zitten gewoon allemaal in fancy verpakkingen om te verkopen maar je ergert je dood aan die verpakkingen.
Ze kunnen niet gestapeld worden, je krijgt je hand soms zelfs niet een in de kleinere potjes.

Marketing is leuk voor het bedrijf, maar ik zou eerder kopen ivm gebruiksgemak en minder mooie potjes.
Inhoud is uiteindelijk wat telt

We gaan er mee bezig, zodra er iets veranderd laten we het direct weten. Verwacht dat we binnenkort wel +- 1 kilo verpakkingen krijgen.:D

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 10:27 ----------

@ B&F,
Ik heb gisteren rond 20u een bestelling gemaakt.
Nu zie ik op track & trace dat het pas morgen (zaterdag) aankomt?
Normaal moet ik mijn bestelling vandaag ontvangen...
Graag wat informatie.
Alvast bedankt.

Stuur ons even een pm met je referentienummer als je wilt, dan gaan we dit direct voor je nakijken en eventueel er direct achteraan!

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 10:28 ----------

Als de 4,5kg verpakkingen er maar niet uitgaan zoals bij de casien...

De 4540 gram whey-perfection etc. gaan er zeker weten niet uit! :cool:

Heb zojuist een mail ontvangen dat ik het morgen binnenkrijg.
Ik vind het wel jammer...
Mijn referentie: C1162342

De nieuwe WEEKAANBIEDINGEN staan online. Nog 6 fantastische toppers naast de producten uit de SUPERSALE (kortingen tot maar liefst 80%)! Bekijk ze snel hier!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 10:59 ----------

Heb zojuist een mail ontvangen dat ik het morgen binnenkrijg.
Ik vind het wel jammer...
Mijn referentie: C1162342
Dat is inderdaad vervelend, mijn excuses hiervoor!:rolleyes: De exacte reden kan ik hiervoor niet aangegeven waarom het pakket vertraagd is, maar je kan er morgen op rekenen :)

En ook niet geheel onbelangrijk, nieuwe Walden Farms stock :D
Kan ik eindelijk de Chocolate Peanut Butter in ontvangst nemen na bijna 2 maanden wachten:o

Krijgen jullie nog Melatonine op voorraad of niet meer i.v.m. de nieuwe regels?

En kunnen jullie anders niet de 0.3 mg verkopen (wat wel mag). Uiteraard moeten er dan wel veel pillen in een potje zitten, om bijv. een dagdosis van 3 mg te hebben (= 10 pillen).

Bij de apotheek ga ik niks kopen. Dat is veels te duur en anders haal ik het maar uit het buitenland.

Ik zit zo ongeveer aan de laatste 100 gram van mijn creapure creatine , heb het een week of 3 niet gebruikt, en nu zitten er ineens klonten in? Kan ik dit nog gewoon gebruiken?

Krijgen jullie nog Melatonine op voorraad of niet meer i.v.m. de nieuwe regels?

En kunnen jullie anders niet de 0.3 mg verkopen (wat wel mag). Uiteraard moeten er dan wel veel pillen in een potje zitten, om bijv. een dagdosis van 3 mg te hebben (= 10 pillen).

Bij de apotheek ga ik niks kopen. Dat is veels te duur en anders haal ik het maar uit het buitenland.
Het antwoord hierop blijf ik je voorlopig schuldig. Mijn collega komt hier zo snel mogelijk op terug :)
Ik zit zo ongeveer aan de laatste 100 gram van mijn creapure creatine , heb het een week of 3 niet gebruikt, en nu zitten er ineens klonten in? Kan ik dit nog gewoon gebruiken?
Dat is geen enkel probleem. Poeder kan altijd een beetje gaan klonten naarmate het een langere tijd staat. Je hoeft je geen zorgen te maken, met Creapure zit je zeker goed!

Ral

B&F ik eet veels te weinig groente en wil dit even opvangen door een "groente supplement" nou zie ik bij jullie superfoods deel er een paar staan maar welke hiervan is nou aan te raden?

B&F ik eet veels te weinig groente en wil dit even opvangen door een "groente supplement" nou zie ik bij jullie superfoods deel er een paar staan maar welke hiervan is nou aan te raden?
Je kan natuurlijk ook eens kijken naar een Multi vitamine, zoals bijvoorbeeld Smart Multi of Multi Men. Dit zijn vitamines met extra toegevoegde superfoods. Een goedkope en goede oplossing. Zoek je hele complete Superfood procuten om je gebreken hiermee op te vangen. Anders kun je altijd nog eens hier kijken naar producten die puur bestaan uit "superfood". Succes!

Ralf

We zijn alweer op de helft van de 10 daagse SUPERSALE! Met meer dan 75+ producten tegen bijna inkoopsprijs zit er voor iedereen wel wat bij. Dat merken we ook, want het is GIGA druk. We zijn blij dat onze klanten dit enorm waarderen :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Zo, bestelling weer geplaatst. Hoop dat de opmerking gelezen word :cool:

C1164086

toch maar eens strong en hemavol aangeschaft, valt dit eigelijk te combineren? denk zelf 30 min voor training strong. direct voor training of tijdens de hemavol.
of is dit niet te doen

toch maar eens strong en hemavol aangeschaft, valt dit eigelijk te combineren? denk zelf 30 min voor training strong. direct voor training of tijdens de hemavol.
of is dit niet te doen

Waarom zou dat niet te doen zijn? In hemavol zit geen caffeine ofso. Hemavol en craze schijnt ziek te zijn.

Will report back over craze+hemavol, kga et vandaag proberen.

Waarom zou dat niet te doen zijn? In hemavol zit geen caffeine ofso. Hemavol en craze schijnt ziek te zijn.

ja scheelt dat strong in aanbieding was, dus kon zowat 2x strong voor 1x craze kopen qua prijs. alleen craze is uitverkocht en hoor dat er veel namaak ofzoiets in omloop is. geen idee hoe of wat maar denk dat strong ook wel werkt. teminste dat hoop ik ;)

Leveren jullie ook op zaterdag, in België?

Zo, bestelling weer geplaatst. Hoop dat de opmerking gelezen word :cool:

C1164086

Bedankt voor je bestelling! Ik ga er vanuit dat dat goed moet komen:D!

of is dit niet te doen

Dit is zeker mogelijk! Ik zou dan de van beide en halve dosering voor de training met elkaar mixen of de Strong voor de training en de Hemavol na de training!

Kan prima indd! Dat heb ik nog nooit geprobeerd maar geloof je graag:D

Will report back over craze+hemavol, kga et vandaag proberen.

We zijn benieuwd naar je ervaring met deze combi! Let us know!:D

ja scheelt dat strong in aanbieding was, dus kon zowat 2x strong voor 1x craze kopen qua prijs. alleen craze is uitverkocht en hoor dat er veel namaak ofzoiets in omloop is. geen idee hoe of wat maar denk dat strong ook wel werkt. teminste dat hoop ik ;)

Ik ben persoonlijk erg te spreken over de Strong!

Leveren jullie ook op zaterdag, in België?

Uiteraard! Besteld voor 22:00 is morgen in huis:D!

Tim

Bedankt voor je bestelling! Ik ga er vanuit dat dat goed moet komen:D!

Dit is zeker mogelijk! Ik zou dan de van beide en halve dosering voor de training met elkaar mixen of de Strong voor de training en de Hemavol na de training!

Kan prima indd! Dat heb ik nog nooit geprobeerd maar geloof je graag:D

We zijn benieuwd naar je ervaring met deze combi! Let us know!:D

Ik ben persoonlijk erg te spreken over de Strong!

Uiteraard! Besteld voor 22:00 is morgen in huis:D!

Tim

Damm, jullie zijn zo slecht.....voor mijn portefeuille..... :D:D:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven