Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal echt geen schadelijke hoeveelheid zijn

Phytoestrogens act as natural SERMS. They are thousands of times weaker than estrogen hormones present in the body, yet they competitively bind to the receptor - UNABLING the real estrogen to bind to it. So in a way - isoflavones can even act as ANTI-estrogens.

Ik heb het meer op het feit dat men zich hier druk overmaakt :roflol:. Eerst je zorgen maken over het oestrogeen in whey perfection. En dan zeggen dat er veel oestrogenen in sojamelk zitten. Beter eet je dan ook niets meer wat voor verpakt is. En ga je het bos in om op bessen en wild te overleven.

Zal echt geen schadelijke hoeveelheid zijn
Ik ben het een keer eens met jesse2010. Dit belooft een crazy ass weekend te worden.

Hey b&f

Kan ik creapure combineren met alpha muscle of kan ik dit beter erna nemen?

Ok dus gewoon s'morgens en s'avonds alpha muscle en voor de training creapure, is dit goed?

Dit kan heel goed inderdaad, zou alleen op rustdagen ook creatine in de ochtend nemen. Dus elke dag 5 gram [Link niet meer beschikbaar] (na je oplaadfase). :)

Bestelling weer binnen gekregen vandaag! Kon het niet laten om toch nog een keer te shoppen met die supersale. Voorlopig ben ik wel even voorzien haha :rolleyes:

erg bedankt voor de nette levering! Maandag is voor het eerst Hemavol (lemon-drop) proberen, ben benieuwd!

Bestelling weer binnen gekregen vandaag! Kon het niet laten om toch nog een keer te shoppen met die supersale. Voorlopig ben ik wel even voorzien haha :rolleyes:

Bedankt voor je bestelling! We all love supersale :D

---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 18:45 ----------

erg bedankt voor de nette levering! Maandag is voor het eerst Hemavol (lemon-drop) proberen, ben benieuwd!

Bedankt voor je bestelling en succes met je supps! :cool:

Bedankt voor je bestelling! Ik ga er vanuit dat dat goed moet komen:D

Bestelling is goed aangekomen, zakken havermout waren ook nog heel. Had gevraagd om de 2 kadotjes te veranderen naar 1x wristwraps( die bij 100+ pas vrijkomt) en ik ontving de wristwraps en alsnog een shakebeker dus :thumbs:

Bestelling is goed aangekomen, zakken havermout waren ook nog heel. Had gevraagd om de 2 kadotjes te veranderen naar 1x wristwraps( die bij 100+ pas vrijkomt) en ik ontving de wristwraps en alsnog een shakebeker dus :thumbs:

Goed om te horen dat je bestelling goed is aangekomen!:cool: bedankt voor je bestelling.

Mijn ON is weer op en ik zie dat jullie de milk chocolade terug binnen hebben, als ik deze bestel kunnen jullie dan een paar samples erbij steken zodat ik weet hoe de andere smaken proeven?

zoals bv.

cookies n cream

double rich chocolate

rocky road

tropical

double chocolate

hoopte een VP meter te krijgen zat er 2 samples in van afslank eiwitten :/

Kan ik voor de Waxy maize starch gewoon een schepje van de mass perfection gebruiken; heeft dit dan hetzelfde gewicht of minder? (heb momenteel geen weegschaal tot mn beschikking, ik gok op minder?)

Kan ik voor de Waxy maize starch gewoon een schepje van de mass perfection gebruiken; heeft dit dan hetzelfde gewicht of minder? (heb momenteel geen weegschaal tot mn beschikking, ik gok op minder?)

Heeft wss niet hetzelfde gewicht. Weegschaaltje hoeft niet duur te zijn. Bij xxl ook te koop voor 20 euro dacht ik.
[Link niet meer beschikbaar]

Mijn ON is weer op en ik zie dat jullie de milk chocolade terug binnen hebben, als ik deze bestel kunnen jullie dan een paar samples erbij steken zodat ik weet hoe de andere smaken proeven?

zoals bv.

cookies n cream

double rich chocolate

rocky road

tropical

double chocolate

De Milk Chocolate is weer direct leverbaar:) Zou er graag sampling voor je bij doen maar ON stelt helaas geen sampling van de ON Whey beschikbaar momenteel:)

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 09:24 ----------

hoopte een VP meter te krijgen zat er 2 samples in van afslank eiwitten :/

Vermeldt dit anders even bij " opmerkingen" bij je volgende bestellingen, dan doen we de VP er voor je bij:)

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 09:24 ----------

Ja, kun je wel dezelfde scoop voor gebruiken.:) (kan een paar gram schelen maar komt goed in de buurt)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven