jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Phytoestrogens act as natural SERMS. They are thousands of times weaker than estrogen hormones present in the body, yet they competitively bind to the receptor - UNABLING the real estrogen to bind to it. So in a way - isoflavones can even act as ANTI-estrogens.
. Eerst je zorgen maken over het oestrogeen in whey perfection. En dan zeggen dat er veel oestrogenen in sojamelk zitten. Beter eet je dan ook niets meer wat voor verpakt is. En ga je het bos in om op bessen en wild te overleven.Ik ben het een keer eens met jesse2010. Dit belooft een crazy ass weekend te worden.
Yo mama is so poor she opened a gmail account just so she can eat the spam.

Hey b&f
Kan ik creapure combineren met alpha muscle of kan ik dit beter erna nemen?

Combineren is geen enkel probleem, wel adviseren we je voor het slapen nog 1 keer alpha muscle los te nemen.![]()
Ok dus gewoon s'morgens en s'avonds alpha muscle en voor de training creapure, is dit goed?

Bestelling weer binnen gekregen vandaag! Kon het niet laten om toch nog een keer te shoppen met die supersale. Voorlopig ben ik wel even voorzien haha![]()

erg bedankt voor de nette levering! Maandag is voor het eerst Hemavol (lemon-drop) proberen, ben benieuwd!

Bedankt voor je bestelling! Ik ga er vanuit dat dat goed moet komen![]()
Bestelling is goed aangekomen, zakken havermout waren ook nog heel. Had gevraagd om de 2 kadotjes te veranderen naar 1x wristwraps( die bij 100+ pas vrijkomt) en ik ontving de wristwraps en alsnog een shakebeker dus![]()
bedankt voor je bestelling.Kan ik voor de Waxy maize starch gewoon een schepje van de mass perfection gebruiken; heeft dit dan hetzelfde gewicht of minder? (heb momenteel geen weegschaal tot mn beschikking, ik gok op minder?)
Mijn ON is weer op en ik zie dat jullie de milk chocolade terug binnen hebben, als ik deze bestel kunnen jullie dan een paar samples erbij steken zodat ik weet hoe de andere smaken proeven?
zoals bv.
cookies n cream
double rich chocolate
rocky road
tropical
double chocolate
Zou er graag sampling voor je bij doen maar ON stelt helaas geen sampling van de ON Whey beschikbaar momenteel
hoopte een VP meter te krijgen zat er 2 samples in van afslank eiwitten :/

Kan ik voor de Waxy maize starch gewoon een schepje van de mass perfection gebruiken; heeft dit dan hetzelfde gewicht of minder? (heb momenteel geen weegschaal tot mn beschikking, ik gok op minder?)
(kan een paar gram schelen maar komt goed in de buurt)Ja, kun je wel dezelfde scoop voor gebruiken.(kan een paar gram schelen maar komt goed in de buurt)

Heeft wss niet hetzelfde gewicht. Weegschaaltje hoeft niet duur te zijn. Bij xxl ook te koop voor 20 euro dacht ik.
[Link niet meer beschikbaar]