Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De SuperSale loopt 10 dagen. Deze loopt tot en met woensdag a.s. De meeste producten zullen zeker blijven,maar er zitten ook producten tussen, zodra deze op zijn, uitverkocht gaan.Tot wanneer loopt de supersale? En gaan deze producten uit het assortiment of moet ik dit zien als een tijdelijke sale?
Bedankt voor je bestelling! Uiteraard proberen we altijd zoveel mogelijk cadeaus aan te bieden maar helaas zijn de handschoenen uitverkocht. We hope deze met 2-3 weken weer te hebben. Als mijn collega's je bestelling zien en je hebt dit ook als opmerking aangegeven, doen we er vast en zeker iets leuks bijAlweer een grote bestelling gedaan: C1168309
Waarom kan men niet meer de trainhandschoenen kiezen als cadeau?
Kunnen jullie misschien iets leuks gratis erbij doen voor een vaste klant?
Bedankt voor de geweldige service.

Bedankt voor je bestelling! Ik heb je opmerking gezien, gaan we voor je regelen
Morgen in huis!(y)
Is zeker vergelijkbaar. De Amino1 bevat iets meer ingrediënten en daardoor heb je minder BCAA's voor je geld. Kwa ingrediënten ziet het er zeker mooi uitLeuke actie van de supersale, de bodem van m'n emmer whey komt weer in zicht dus ik ga vandaag/morgen weer even dankbaar gebruik maken van deze actie. Is de amino van Musclepharm die nu in de aanbieding is vergelijkbaar met Muscle Protect? Anders ga ik daar even wat van inslaan![]()

De Afslank Variety packs zijn inderdaad op dit moment uitverkocht. We hebben helaas geen indicatie wanneer we deze weer verwachten.Hallo B&F
Is de AfslankEiwit niet meer in de variety pack verkrijgbaar? Staat niet op de site nml..
Excuus als dit al eerder voorbijgekomen is, ik houd het niet allemaal bij hier.

Krijgen jullie nog Melatonine op voorraad of niet meer i.v.m. de nieuwe regels?
En kunnen jullie anders niet de 0.3 mg verkopen (wat wel mag). Uiteraard moeten er dan wel veel pillen in een potje zitten, om bijv. een dagdosis van 3 mg te hebben (= 10 pillen).
Bij de apotheek ga ik niks kopen. Dat is veels te duur en anders haal ik het maar uit het buitenland.
Zijn er geen variety packs van Whey Perfection meer? Kan ze nergens vinden
Jawel hoor. Gewoon aanklikken bij 'selecteer variatie'
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/
Een tijd terug had ik Whey Perfection met de smaak Berry Blast gekocht bij jullie maar die zie ik nu niet meer op jullie site staan. Heeft dit een andere naam gekregen of zit die smaak niet meer in het gamma?
Is het "Bosvruchten milkshake" mss? Of is dat iets anders?
Ik ben op zoek naar een goede bcaa in poedervorm en een goede pre workout. Iemand tips?
Deze voor nu, want is in de aanbieding: http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/bcaa/body-fit-sportsnutrition/ultra-micronized-bcaa-poeder/
Anders: http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/bcaa/body-fit-sportsnutrition/bcaa-pure/
Pre-workout is heel persoonlijk.