XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een tijd terug had ik Whey Perfection met de smaak Berry Blast gekocht bij jullie maar die zie ik nu niet meer op jullie site staan. Heeft dit een andere naam gekregen of zit die smaak niet meer in het gamma?

Is het "Bosvruchten milkshake" mss? Of is dat iets anders?
Hoi, dat klopt inderdaad. De Whey Perfection gaat nu door het leven als bosvruchten :) We vonden dit een beter passende naam, formule/smaak is exact hetzelfde gebleven.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection, op elk front onverslaanbaar:
1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!

Het is maandag en de meneer van inkopen is er weer. ;)
Haha, dat klopt inderdaad. Mijn collega Tim had het antwoord al gegeven zag ik, maar deze komt voorlopig niet meer in ons assortiment.
Bestelling geplaatst.
Uw referentienummer is: C1168884

Houden jullie rekening met mededeling? Ivm bestelling vorige keer.
Dat is geen lastige vraag, gaan we voor je doen! Ik reken erop dat het voor je gedaan word:) Bedankt voor je bestelling, morgen in huis!
Zijn er geen variety packs van Whey Perfection meer? Kan ze nergens vinden
Jazeker, deze is er nog! Ik zie dat je het al gevonden hebt, maar je kan het ook rechstreeks bestellen op deze pagina.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weer wat lekkers besteld!

Uw referentienummer is: C1168954

Bedankt alvast!
Bedankt voor je bestelling. We gaan er weer vol tegenaan in deze drukte, zodat jij jouw pakket morgen ook ontvangt!:eek: :D
Ik ben op zoek naar een goede bcaa in poedervorm en een goede pre workout. Iemand tips?
We hebben meerdere, zoals Muscle Protect, Amino X of Amino1. Dit zijn de betere BCAA producten op dit moment. uiteraard kun je ook voor een "puur BCAA" kiezen. Goede pre-workout blijft persoonlijk, maar C4, Assault of Craze zijn zeker toppers! :)

Ralf

Beste B&F-shop, enig idee wat er gebeurd is met jullie supplement 'nocturnabol'? Dit is werkelijk een wondermiddel om te slapen, spijtig genoeg kan ik het niet terugvinden op jullie site. Ik heb dit al tweemaal via jullie besteld.

Alvast bedankt.

Beste B&F-shop, enig idee wat er gebeurd is met jullie supplement 'nocturnabol'? Dit is werkelijk een wondermiddel om te slapen, spijtig genoeg kan ik het niet terugvinden op jullie site. Ik heb dit al tweemaal via jullie besteld.

Alvast bedankt.
Thomas, dat ga ik even voor je navragen. We hebben laatste tijd enorm veel producten die komen en gaan, puur vanwege het feit dat de meeste bedrijven een hoge doorloopsnelheid heeft in producten. Zodra ik het weet, plaats ik het hier even!

Ralf

een vraagje, ik heb die amino x besteld die laatst in aanbieding was bij jullie. Ik lees op de pot dat deze ook voor het slapen gaan kan gebruikt worden om de spieren te beschermen. Is dit dan een waardig alternatief voor caseine of eiwitshake voor het slapengaan?

een vraagje, ik heb die amino x besteld die laatst in aanbieding was bij jullie. Ik lees op de pot dat deze ook voor het slapen gaan kan gebruikt worden om de spieren te beschermen. Is dit dan een waardig alternatief voor caseine of eiwitshake voor het slapengaan?
Nee, ik vind zelf van niet. Voor spieropbouw adviseer ik altijd Casein. Voor bescherming kan BCAA's prima. Met Casein pak je namelijk langzame eiwitten met aminozuurafgifte tot 7 uur. Waardoor je jouw spieren meer bouwstenen geeft.

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, ik vind zelf van niet. Voor spieropbouw adviseer ik altijd Casein. Voor bescherming kan BCAA's prima. Met Casein pak je namelijk langzame eiwitten met aminozuurafgifte tot 7 uur. Waardoor je jouw spieren meer bouwstenen geeft.

Ralf

heeft het dan enig nut om het voor het slapengaan te nemen? Ik neem normaal nooit iets voor ik ga slapen.. of zou ik het btr voor de training nemen? BCAA's zijn toch ook aminozuren en aminozuren zijn toch de bouwstenen van eiwitten? Het fijne weet ik er ook niet van maar ik vroeg het mij af..

heeft het dan enig nut om het voor het slapengaan te nemen? Ik neem normaal nooit iets voor ik ga slapen.. of zou ik het btr voor de training nemen? BCAA's zijn toch ook aminozuren en aminozuren zijn toch de bouwstenen van eiwitten? Het fijne weet ik er ook niet van maar ik vroeg het mij af..
Ik adviseer altijd BCAA's rondom je training te nemen. Dit vanwege zijn snelle opneembaarheid. Je zit dan immers op een moment dat je jouw lichaam wilt voorzien van aminozuren. Als je door de hele dag voldoende eiwitten binnen krijgt, is het inderdaad niet verplicht om eiwitten voor het slapen gaan te nemen. Persoonlijk vind ik het wel een pré. Ik merk dat ik beter de nacht door kom (herstel, rust, honger..)

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Net 2 bestellingen geplaatst, hopelijk net binnen de tijd.
Referentie C1170984 en C1170993.
Bij eentje had ik nog iets te goed. (staat bij opmerkingen)

Hopelijk morgen thuis en maak er maar iets moois van :-)

Net 2 bestellingen geplaatst, hopelijk net binnen de tijd.
Referentie C1170984 en C1170993.
Bij eentje had ik nog iets te goed. (staat bij opmerkingen)

Hopelijk morgen thuis en maak er maar iets moois van :-)

Ze waren inderdaad nog net op tijd 21.58 en 21.59 maar het is natuurlijk voor 22.00. Je bestelling ligt daarom ook al transport klaar in de vrachtauto, word morgen dus netjes aangeboden :D.

Kheb weer nieuw spul nodig, wat kan ik beter halen?
Magnificent + Nr1 of Cocktail.

Alvast bedankt

Kheb weer nieuw spul nodig, wat kan ik beter halen?
Magnificent + Nr1 of Cocktail.

Alvast bedankt
Het zijn eigenlijk twee hele verschillende producten. Als je het helemaal goed wilt doen, dan zou ik kiezen voor Nr1 + Magnificent samen met Whey Perfection. Je hebt dan eigenlijk alle bouwstenen voor massa, kracht en herstel.

Ralf

Het zijn eigenlijk twee hele verschillende producten. Als je het helemaal goed wilt doen, dan zou ik kiezen voor Nr1 + Magnificent samen met Whey Perfection. Je hebt dan eigenlijk alle bouwstenen voor massa, kracht en herstel.

Ralf

Omdat het 2 verschillende producten zijn zou je misschien een kleine onderbouwinkje kunnen geven aangezien jij er vast meer van snapt dan mij ;)
Alvast bedankt.

Omdat het 2 verschillende producten zijn zou je misschien een kleine onderbouwinkje kunnen geven aangezien jij er vast meer van snapt dan mij ;)
Alvast bedankt.
Haha, natuurlijk. Cocktail is een all-in-one shake die je eigenlijk 1, maximaal 2 keer per dag neemt. Hierin zit werkelijk alles wat je lichaam nodig heeft. Deze is gemakkelijk en snel, als je zelf geen zin hebt om alles te doseren. De Nr1 + Magnificent (Superduo, voordeelcombi) is een bron van koolhydraten, creatine, aminozuren en met ingredienten voor extra uithoudingsvermogen, kracht etc. Het is een veel luxer product en verhoudingsgewijs goedkoper voor de gemiddelde sporter. Aangezien deze vaak zelf ingrediënten wil doseren. Als je dan de Whey er nog bij neemt om je eiwittekort aan te vullen, heb je meer waar voor je geld en kun je de ingrediënten toepassen wanneer jij het wilt. Als je zegt, dat doe ik liever niet en pak 1-2 shakes per dag. Dan is Cocktail de betere keus ;)

Ralf

Nieuwe bestelling geplaatst C1169545 (voor de vriendin), C1169535 (voor mezelf). Wou ook nog massgainer bestellen, maar toen ik op de weegschaal ging staan bleek ik al drie kilo te zijn bijgekomen om 3 maanden. Streefgewicht bereikt, nu houden zo!

Nieuwe bestelling geplaatst C1169545 (voor de vriendin), C1169535 (voor mezelf). Wou ook nog massgainer bestellen, maar toen ik op de weegschaal ging staan bleek ik al drie kilo te zijn bijgekomen om 3 maanden. Streefgewicht bereikt, nu houden zo!
Bedankt voor je bestelling(en)! Gaan we netjes voor je verwerken en zo snel mogelijk leveren:cool: Je kan uiteraard wanneer je op streefgewicht ook nog een gainer gebruiken, om zo gemakkelijk een maaltijd te vervangen en daardoor aan je behoefte komt. Alleen moet je er dan inderdaad niet boven gaan zitten. Succes! :thumbs:

Ralf

Dag Ralf,

indien ik nu een bestelling plaats, zou het dan morgen (woensdag) nog in Vlaanderen kunnen geleverd worden ?
Geef me een seintje en geef je het referentienummer door.

Groeten, Daniell.

Dag Ralf,

indien ik nu een bestelling plaats, zou het dan morgen (woensdag) nog in Vlaanderen kunnen geleverd worden ?

Groeten, Daniell.

Voor 22:00 besteld is de volgende dag in huis, ook in Vlaanderen ;)

Dag Ralf,

Groeten, Daniell.
Voor 22:00 besteld is de volgende dag in huis, ook in Vlaanderen ;)
Inderdaad, dat klopt helemaal. Dat geldt voor alle betaalwijzen behalve de "vooruitbetaling". Wij wachten dan 1-2 dagen voordat het bijgeschreven staat en zodra het bijgeschreven staat, verzenden wij het direct. Alle andere betaalwijzen heb je altijd de dag erna, mits je voor 22u besteld :)

Ralf

Inderdaad, dat klopt helemaal. Dat geldt voor alle betaalwijzen behalve de "vooruitbetaling". Wij wachten dan 1-2 dagen voordat het bijgeschreven staat en zodra het bijgeschreven staat, verzenden wij het direct. Alle andere betaalwijzen heb je altijd de dag erna, mits je voor 22u besteld :)

Ralf

Dag Ralf,
heb net de bestelling geplaatst (en betaald) met als referentie nummer C1171934.
Kan je even de opmerking erbij nemen?
Hoop het pakje morgen te mogen ontvangen.
Groeten, Daniell.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven