Hoi, dat klopt inderdaad. De Whey Perfection gaat nu door het leven als bosvruchtenEen tijd terug had ik Whey Perfection met de smaak Berry Blast gekocht bij jullie maar die zie ik nu niet meer op jullie site staan. Heeft dit een andere naam gekregen of zit die smaak niet meer in het gamma?
Is het "Bosvruchten milkshake" mss? Of is dat iets anders?
We vonden dit een beter passende naam, formule/smaak is exact hetzelfde gebleven. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection, op elk front onverslaanbaar:
1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!
Haha, dat klopt inderdaad. Mijn collega Tim had het antwoord al gegeven zag ik, maar deze komt voorlopig niet meer in ons assortiment.Het is maandag en de meneer van inkopen is er weer.![]()
Dat is geen lastige vraag, gaan we voor je doen! Ik reken erop dat het voor je gedaan wordBestelling geplaatst.
Uw referentienummer is: C1168884
Houden jullie rekening met mededeling? Ivm bestelling vorige keer.
Bedankt voor je bestelling, morgen in huis!Jazeker, deze is er nog! Ik zie dat je het al gevonden hebt, maar je kan het ook rechstreeks bestellen op deze pagina.Zijn er geen variety packs van Whey Perfection meer? Kan ze nergens vinden
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bedankt voor je bestelling. We gaan er weer vol tegenaan in deze drukte, zodat jij jouw pakket morgen ook ontvangt!Weer wat lekkers besteld!
Uw referentienummer is: C1168954
Bedankt alvast!

We hebben meerdere, zoals Muscle Protect, Amino X of Amino1. Dit zijn de betere BCAA producten op dit moment. uiteraard kun je ook voor een "puur BCAA" kiezen. Goede pre-workout blijft persoonlijk, maar C4, Assault of Craze zijn zeker toppers!Ik ben op zoek naar een goede bcaa in poedervorm en een goede pre workout. Iemand tips?

Ralf

Je kan uiteraard wanneer je op streefgewicht ook nog een gainer gebruiken, om zo gemakkelijk een maaltijd te vervangen en daardoor aan je behoefte komt. Alleen moet je er dan inderdaad niet boven gaan zitten. Succes!