- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je bestelling!Net nog even een bestelling gedaan, waaronder ZMA. Kan ik dit gewoon gebruiken met melatonine?
We gaan deze vandaag nog even verwerken en zul je morgen aangeboden krijgen
Het combineren van deze twee producten is geen probleem 
Super om te horen dat je order binnen gekomen is. Het is inderdaad vervelend dat deze er niet bij waren. We zenden deze met je volgende bestelling mee, akkoord? Als je dit dan wilt aangeven als opmerking, zorgen wij dat deze erbij komt.Net bestelling binnen, sampletjes ontbraken helaas, jammer want spaar ze altijd op voor als ik paar dagen weg van huis ben.
Bedankt voor je bestelling!
Super om te horenIk wil nog even zeggen dat ik nu een tijdje whey in naturel smaak heb en dit bevalt goed. De zoete smaak van de andere whey soorten die ik al heb gehad begon me vaak tegen te staan en bij deze naturel whey heb ik daar gelukkig geen last van.
We hebben gelukkig er voor iedereen iets bij zitten. Met 29 smaken van de Whey Perfection is dat natuurlijk ook niet raar 
De bestelling die ik gisteren geleverd moest krijgen gaat vandaag precies niet vooruit op de T&T.
Kunnen jullie eens nakijken? Ref: C1170984
Dat klopt inderdaad. Deze had gisteren geleverd moeten worden, maar komt vandaag. Ik heb contact gezocht met onze bezorgdienst en deze bevestigd dat!De bestelling die ik gisteren geleverd moest krijgen gaat vandaag precies niet vooruit op de T&T.
Kunnen jullie eens nakijken? Ref: C1170984
Dat is inderdaad vreemd. Heb je jouw referentienummer van de bestelling? Dan check ik voor je of het probleem niet elders zit, aangezien alle orders verstuurd worden tot 22 uur.Tegenwoordig duurt het blijkbaar iets langer allemaal. Voor 22u bestellen is niet de dag erna al in huis, maar 2 dagen erna. Mijn vorige bestelling kwam ook pas 2 dagen later aan ipv de dag erna, niet dat het een ramp is, maar dan weet je dat alvast.
Dat is inderdaad vreemd. Heb je jouw referentienummer van de bestelling? Dan check ik voor je of het probleem niet elders zit, aangezien alle orders verstuurd worden tot 22 uur.
Ralf
Jazeker, deze hebben we. Je kan het ook terug vinden op onze site. Hierbij de volledige gegevens: België: BE72719400016616, BIC Code: FTSBBE22Betalingsprobleem op Belgische rekening!
Ik kan geen geld meer storten op rekeningnummer BE72 719 400 016 616.
Wat is de BIC code van dit rekeningnummer?
Pakketje komt inderdaad vandaag aan!C1169545 en C1169535
Zal net zoals vorige keer vandaag wel aankomen. Geen probleem hoor!
Ik zal onze bezorgdienst navragen hoe we dit voortaan kunnen versnellen, aangezien een belofte een belofte is 
Jazeker, deze hebben we. Je kan het ook terug vinden op onze site. Hierbij de volledige gegevens: België: BE72719400016616, BIC Code: FTSBBE22
Ralf
Pakketje komt inderdaad vandaag aan!Ik zal onze bezorgdienst navragen hoe we dit voortaan kunnen versnellen, aangezien een belofte een belofte is
Ralf

Ik moet dat even voor je navragen. We krijgen dagelijks nog steeds vooruitbetalingen binnen. Ik zou het nogmaals proberen, mocht het dan niet lukken, let me know!Overschrijving lukt niet meer met deze BIC code!
FTS is een fortisrekening? Werd ondertussen bnp parisbas fortis met nieuwe BIC code veronderstel ik.

Graag gedaan.Zoals ik al dacht
Toch bedankt voor het na te vragen, desalniettemin is een levering binnen 2 dagen nog steeds dik in orde!
Het is het wachten waard 
Overschrijving lukt niet meer met deze BIC code!
FTS is een fortisrekening? Werd ondertussen bnp parisbas fortis met nieuwe BIC code veronderstel ik.
Ja hoor, geen enkel probleem. Dat mag ookLukt nog steeds niet, rekening is niet toegestaan. (in het verleden ging het steeds en andere overschrijvingen lukken wel)
Mag ik als belg storten op de Nederlandse rekening?

Lukt nog steeds niet, rekening is niet toegestaan. (in het verleden ging het steeds en andere overschrijvingen lukken wel)
Mag ik als belg storten op de Nederlandse rekening?