AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net bestelling binnen, sampletjes ontbraken helaas, jammer want spaar ze altijd op voor als ik paar dagen weg van huis ben.

Zo weer een bestelling geplaatst C1174142 !!! ;)

Ik wil nog even zeggen dat ik nu een tijdje whey in naturel smaak heb en dit bevalt goed. De zoete smaak van de andere whey soorten die ik al heb gehad begon me vaak tegen te staan en bij deze naturel whey heb ik daar gelukkig geen last van.

Net nog even een bestelling gedaan, waaronder ZMA. Kan ik dit gewoon gebruiken met melatonine?
Bedankt voor je bestelling! :) We gaan deze vandaag nog even verwerken en zul je morgen aangeboden krijgen :) Het combineren van deze twee producten is geen probleem :)
Net bestelling binnen, sampletjes ontbraken helaas, jammer want spaar ze altijd op voor als ik paar dagen weg van huis ben.
Super om te horen dat je order binnen gekomen is. Het is inderdaad vervelend dat deze er niet bij waren. We zenden deze met je volgende bestelling mee, akkoord? Als je dit dan wilt aangeven als opmerking, zorgen wij dat deze erbij komt.
Zo weer een bestelling geplaatst C1174142 !!! ;)
Bedankt voor je bestelling! :thumbs: Morgen op reis!
Ik wil nog even zeggen dat ik nu een tijdje whey in naturel smaak heb en dit bevalt goed. De zoete smaak van de andere whey soorten die ik al heb gehad begon me vaak tegen te staan en bij deze naturel whey heb ik daar gelukkig geen last van.
Super om te horen :) We hebben gelukkig er voor iedereen iets bij zitten. Met 29 smaken van de Whey Perfection is dat natuurlijk ook niet raar :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Net weer 4kg oats binnen, helaas weer 2 zakken open gegaan in de doos.

De bestelling die ik gisteren geleverd moest krijgen gaat vandaag precies niet vooruit op de T&T.
Kunnen jullie eens nakijken? Ref: C1170984

De bestelling die ik gisteren geleverd moest krijgen gaat vandaag precies niet vooruit op de T&T.

Tegenwoordig duurt het blijkbaar iets langer allemaal. Voor 22u bestellen is niet de dag erna al in huis, maar 2 dagen erna. Mijn vorige bestelling kwam ook pas 2 dagen later aan ipv de dag erna, niet dat het een ramp is, maar dan weet je dat alvast.

Dat klopt inderdaad. Deze had gisteren geleverd moeten worden, maar komt vandaag. Ik heb contact gezocht met onze bezorgdienst en deze bevestigd dat!
Tegenwoordig duurt het blijkbaar iets langer allemaal. Voor 22u bestellen is niet de dag erna al in huis, maar 2 dagen erna. Mijn vorige bestelling kwam ook pas 2 dagen later aan ipv de dag erna, niet dat het een ramp is, maar dan weet je dat alvast.
Dat is inderdaad vreemd. Heb je jouw referentienummer van de bestelling? Dan check ik voor je of het probleem niet elders zit, aangezien alle orders verstuurd worden tot 22 uur.

Ralf

Betalingsprobleem op Belgische rekening!
Ik kan geen geld meer storten op rekeningnummer BE72 719 400 016 616.
Wat is de BIC code van dit rekeningnummer?

Dat is inderdaad vreemd. Heb je jouw referentienummer van de bestelling? Dan check ik voor je of het probleem niet elders zit, aangezien alle orders verstuurd worden tot 22 uur.

Ralf

C1169545 en C1169535

Zal net zoals vorige keer vandaag wel aankomen. Geen probleem hoor!

Betalingsprobleem op Belgische rekening!
Ik kan geen geld meer storten op rekeningnummer BE72 719 400 016 616.
Wat is de BIC code van dit rekeningnummer?
Jazeker, deze hebben we. Je kan het ook terug vinden op onze site. Hierbij de volledige gegevens: België: BE72719400016616, BIC Code: FTSBBE22
C1169545 en C1169535

Zal net zoals vorige keer vandaag wel aankomen. Geen probleem hoor!
Pakketje komt inderdaad vandaag aan! :) Ik zal onze bezorgdienst navragen hoe we dit voortaan kunnen versnellen, aangezien een belofte een belofte is :)

Ralf

Pakketje komt inderdaad vandaag aan! :) Ik zal onze bezorgdienst navragen hoe we dit voortaan kunnen versnellen, aangezien een belofte een belofte is :)

Ralf

Zoals ik al dacht :)

Toch bedankt voor het na te vragen, desalniettemin is een levering binnen 2 dagen nog steeds dik in orde!

Overschrijving lukt niet meer met deze BIC code!
FTS is een fortisrekening? Werd ondertussen bnp parisbas fortis met nieuwe BIC code veronderstel ik.
Ik moet dat even voor je navragen. We krijgen dagelijks nog steeds vooruitbetalingen binnen. Ik zou het nogmaals proberen, mocht het dan niet lukken, let me know! :)
Zoals ik al dacht :)

Toch bedankt voor het na te vragen, desalniettemin is een levering binnen 2 dagen nog steeds dik in orde!
Graag gedaan. :) Het is het wachten waard :D

Ralf

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 11:52 ----------

Pudding voor de HELFT!

bannerproteinpudding.jpg

Overschrijving lukt niet meer met deze BIC code!
FTS is een fortisrekening? Werd ondertussen bnp parisbas fortis met nieuwe BIC code veronderstel ik.

Lukt nog steeds niet, rekening is niet toegestaan. (in het verleden ging het steeds en andere overschrijvingen lukken wel)
Mag ik als belg storten op de Nederlandse rekening?

Hoi Body&Fit,

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst.
Ik kreeg vandaag het pakketje binnen en hij was helemaal ingedeukt, hij was zelfs open aan de bovenkant - wat normaal vast zit met duct tape.

Na verdere inspectie bleek dat er overal havermeel in de doos lag, en dat 4 van de 10 havermeel pakketten ook echt helemaal open gescheurd waren. Ik heb 1 havermeel pakket nog kunnen redden maar met die andere 3 pakketten kan ik echt helemaal niks, ik kan niet zomaar 3kg havermeel kwijt, in potten e.d..

Ik zou graag compensatie zien, hieronder foto's:

HEykjEx.jpg

Bbny07l.jpg

EWvqvJB.jpg

jHAUPXx.jpg

ALMyg6f.jpg

Zoals je ziet zijn ze alle 4, op 1 na ook echt helemaal open gescheurd en is het niet mogelijk/praktisch om ze in de verpakking te houden.

Ordernummer: C1173022
PostNL heeft notitie gemaakt van de schade aan de doos, voordat ik hem aan heb genomen.

Hoi gisteren besteld, zou hem vandaag ontvangen tussen 10:30 - 12:30.
Volgens T&T staatie nog op zending is ontvangen door Postnl.

ref nr: C1172966

Kan ik hem vandaag nog verwachten of morgen pas?
Alvast bedankt

Zie datie al verplaats is naar morgen dan maar w8en :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven