ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je bestelling. Goed om te horen dat het gelukt is. Ik heb je opmerking gezien en mijn collega's zullen ermee aan de slag. Je kan er morgen op rekenen!Dag Ralf,
heb net de bestelling geplaatst (en betaald) met als referentie nummer C1171934.
Kan je even de opmerking erbij nemen?
Hoop het pakje morgen te mogen ontvangen.
Groeten, Daniell.

Dat is inderdaad vreemd.Ik heb gister net voor 22:00 besteld, maar ik krijg het pakketje pas woensdag binnen.
Kan dit kloppen?
Het was om 21:58 dat ik een mailtje binnen kreeg met ''bedankt voor uw bestelling''.
Ik ga het direct even voor je na waar het fout gegaan is. Heb je hiervan een referentienummer van de bestelling voor mij?Bedankt voor je bestelling. Goed om te horen dat het gelukt is. Ik heb je opmerking gezien en mijn collega's zullen ermee aan de slag. Je kan er morgen op rekenen!
Ralf
Ik heb gister net voor 22:00 besteld, maar ik krijg het pakketje pas woensdag binnen.
Kan dit kloppen?
Het was om 21:58 dat ik een mailtje binnen kreeg met ''bedankt voor uw bestelling''.

Dat is inderdaad vreemd.Ik ga het direct even voor je na waar het fout gegaan is. Heb je hiervan een referentienummer van de bestelling voor mij?
Ralf
Je pakketje is helaas een dag vertraagd.Yes die heb ik.
C1170978
Het zat dicht tegen 22:00 aan hoor, maar ik had erg weinig tijd gister. En omdat ik de ultra fine oats eerst 1kg wil proberen voor ik meer bestel nu ze nog in de supersale zitten, was het fijn geweest als die vandaag binnen kwam ( via mail zeiden ze dat de oats woensdag uit de supersale zouden kunnen gaan ).
Bedankt Ralf!
Daardoor komt deze helaas pas morgen aan. Ons excuses hiervoor. De SUPERSALE loopt tot en met woensdag, dus morgen kun je het gerust proberen. Dan weet je het dezelfde dag nog 
!Ze waren inderdaad nog net op tijd 21.58 en 21.59 maar het is natuurlijk voor 22.00. Je bestelling ligt daarom ook al transport klaar in de vrachtauto, word morgen dus netjes aangeboden.

Graag gedaan vriend, jij ook bedankt voor je bestellingZo pakketje mooi optijd en de portable shaker echt een top uitvinding !!
Waarschijnlijk komt dit door onze bezorgdienst. Alle pakketten gaan altijd op verschillende karren. Soms gebeurt het helaas dat helaas een kar daardoor later gesorteerd wordt en daardoor later komt. Dit gebeurt helaas wel eens. Houd je T&T goed in de gaten, mocht je dan nog onduidelijkheden hebben, verneem ik dat graag.Wat raar, van de twee bestellingen krijg ik er maar 1 binnen vandaag, en dan nog wel de laatst bestelde
Maar geen probleem, de andere zal dan morgen wel komen.
Hartstikke goed!Pakket weer binnen, alles goed geregeld dus ben weer tevreden![]()
Houd ons op de hoogte

Beste B&F-shop, enig idee wat er gebeurd is met jullie supplement 'nocturnabol'? Dit is werkelijk een wondermiddel om te slapen, spijtig genoeg kan ik het niet terugvinden op jullie site. Ik heb dit al tweemaal via jullie besteld.
Alvast bedankt.
Ik heb nog geen terug koppeling gehad van onze leverancier. We krijgen vaak razendsnel antwoord, wellicht dat ze hier geen antwoord op hebben. Ik verwacht het daarom op korte termijn in ieder geval niet weerHey B&F-shop, weten jullie al iets meer over mijn vraag van gisteren? Vertrek binnenkort op vakantie maar zou graag nog een bestelling ervoor plaatsen.

Gelukkig!Begon er voor te vrezen maar ze zijn er geraakt. En de bestelling was in orde. Top.
Onze bezorgdienst kan dagelijks tot 21 uur de pakketjes bezorgen, gelukkig was er nog even
We zijn blij dat alles in goede orde ontvangen is. Succes met je spullen!Ik heb nog geen terug koppeling gehad van onze leverancier. We krijgen vaak razendsnel antwoord, wellicht dat ze hier geen antwoord op hebben. Ik verwacht het daarom op korte termijn in ieder geval niet weer
Gelukkig!Onze bezorgdienst kan dagelijks tot 21 uur de pakketjes bezorgen, gelukkig was er nog even
We zijn blij dat alles in goede orde ontvangen is. Succes met je spullen!
Ralf
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken en krijg je morgen aangeboden!Refnr: C1172744
Terug wat aankopen gedaan, weer 120€ de deur uit!
maak er iets leuk van ^^

!