XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Referentie is: 1202075

Bedankt!!

http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/dextrose/body-fit-sportsnutrition/dextrose-pure/

20-50 scheppen? Gram natuurlijk, ff een g. bijzetten ;)

Als het aangepast is zal ik eens een zak bestellen om te proberen :)
Zooo, geen probleem! Als je met zo'n wens komt, doe ik het natuurlijk direct! :DDextrose Pure is zeker een goede toevoeging om erbij te nemen, samen met Ultra Fine Oats is het enorm populair :)
Referentie is: 1202075

Bedankt!!
Ik zal mijn collega's van de klantenservice vragen om het netjes voor je op te lossen. Je zult in de loop van de middag hierover een mail ontvangen :)

Ralf

de maat large is toch niet beschikbaar in de black v-neck van mutant

de maat large is toch niet beschikbaar in de black v-neck van mutant
Ik zal het voor de zekerheid even door de collega van het magazijn laten nagaan. Ik zag gister namelijk nog een hele stapel liggen. Als je je bij ons aanmeld op een product, krijg je een mail wanneer het voorradig is. Dat geldt dan niet voor een specifieke maat, maar voor alle maten. :) Ik bewerk mijn bericht zodra ik een antwoord heb.

Ralf

maar ik heb geen mail gehad en had gisteren al geinformeerd naar de shirts

maar ik heb geen mail gehad en had gisteren al geinformeerd naar de shirts
Ik heb het zojuist voor je nagevraagd en onze leverancier heeft alleen M en XL voorradig. Vandaar de L niet meer te bestellen is. We hebben helaas ook geen exacte levertijd wanneer deze wel weer voorradig komt.

Ralf

Bestelling C1202377 werd vandaag niet aangeboden, hopelijk morgen wel. :) Waarschijnlijk iets te laat besteld? (19u)

Bestelling C1202377 werd vandaag niet aangeboden, hopelijk morgen wel. :) Waarschijnlijk iets te laat besteld? (19u)
Dat is inderdaad vervelend, mijn excuses hiervoor. Alle bestellingen van jullie die wij dagelijks voor 22.00 uur binnen krijgen worden altijd dezelfde dag nog verstuurd. Deze word 's avonds normaal gesproken gesorteerd. Ongeveer 97% van de pakketten wordt de volgende dag geleverd. Ik heb zojuist de T&T bekeken en de postNL heeft jouw zending helaas nog niet verwerkt. Het pakket zal vandaag opnieuw gesorteerd worden en je kan hier morgen op rekenen. Ik zal je de T&T ook nog via een privébericht doorsturen, zodat je het morgenochtend zelf van mij over kan nemen :)

Ralf

Dat is inderdaad vervelend, mijn excuses hiervoor. Alle bestellingen van jullie die wij dagelijks voor 22.00 uur binnen krijgen worden altijd dezelfde dag nog verstuurd. Deze word 's avonds normaal gesproken gesorteerd. Ongeveer 97% van de pakketten wordt de volgende dag geleverd. Ik heb zojuist de T&T bekeken en de postNL heeft jouw zending helaas nog niet verwerkt. Het pakket zal vandaag opnieuw gesorteerd worden en je kan hier morgen op rekenen. Ik zal je de T&T ook nog via een privébericht doorsturen, zodat je het morgenochtend zelf van mij over kan nemen :)

Ralf
Alright, geen enkel probleem hoor, bedankt!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7,50!

Gold Standard 100% Whey Protein
2LB voor 28,00! (+kassakorting)
5LB voor 51,90! (+kassakorting)
10LB voor 89,90! (+kassakorting)

Jack3d Micro

40 doseringen voor 31,50!

Creatine Ultra
300 Gram voor 14.90!

Transform
60 capsules voor 7,50!

Dedicated Pack + FREE Wrist band (op=op)
45 dagen + FREE wrist band! voor 29,90

body en fit...wanneer komen die caffeine pillen weer binnen??????????????????

fuuuuuuuuuuuuuu

Jullie hebben sinds twee weken de 'Fitness handschoenen Deluxe' weer op voorraad. Als ik het me goed herinner (correct me if i'm wrong) is deze toen ook als gratis kado (vanaf €59,95) beschikbaar geweest, maar ik zie 'm er nu niet meer tussen staan. Komt deze nog terug als kado-optie?

body en fit...wanneer komen die caffeine pillen weer binnen??????????????????

fuuuuuuuuuuuuuu
Goede vraag. Ga ik even voor je navragen. We hebben uiteraard nog wel caffeine tabletten.
Jullie hebben sinds twee weken de 'Fitness handschoenen Deluxe' weer op voorraad. Als ik het me goed herinner (correct me if i'm wrong) is deze toen ook als gratis kado (vanaf €59,95) beschikbaar geweest, maar ik zie 'm er nu niet meer tussen staan. Komt deze nog terug als kado-optie?
Ja, klopt helemaal. We hebben sinds vandaag ook eigen merk Handschoenen met wristwraps. We hebben de cadeaupagina net aangevuld met nieuwe cadeuas. Van vitamines tot leuke samples. Helaas zijn geen handschoenen op dit moment. Uiteraard kan je de Fitness Handschoenen Deluxe ook heel voordelig zelf aanschaffen. :)

Ralf

Mjin Whey Perfection begint op te raken dus ik ga een nieuwe bestellen, maar kan ik een zo'n zakje apart bestellen? ik wil bijv. vanille proeven en smaak is nu wel belangrijk want ik ga een grote pot halen.

Mjin Whey Perfection begint op te raken dus ik ga een nieuwe bestellen, maar kan ik een zo'n zakje apart bestellen? ik wil bijv. vanille proeven en smaak is nu wel belangrijk want ik ga een grote pot halen.
Nee, het is helaas niet mogelijk om een los zakje te bestellen. Wel hebben we handige variety boxen van onze Whey Perfection. Daarmee kun je heel voordelig, 12 heerlijke smaken proberen. Daarin zit uiteraard ook vanille :)

Ralf

Wanneer komt de naturel smaak van Mass Perfection weer binnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven