AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bestelling C1190662 gedaan op woe 11/9! en nog steeds niets ontvangen! bijna 1 week later...
(alles was nochtans op voorraad)

Goeie service bij Body &fitshop :rolleyes:

bestelling C1190662 gedaan op woe 11/9! en nog steeds niets ontvangen! bijna 1 week later...
(alles was nochtans op voorraad)

Goeie service bij Body &fitshop :rolleyes:
Dat is inderdaad vervelend. Ik zie dat je via vooruitbetaling over geschreven heeft, dit betekend dat wij het pakket pas versturen wanneer de betaling binnen komt. Waardoor het vaak 2-3 dagen langer duurt. Ik zie dat het pakket afgelopen vrijdag al verstuurd is, maar helaas zaterdag niet geleverd is. Het zit vandaag weer in de afleverroute en je kan er vandaag op rekenen. Helaas wordt er in België niet geleverd op zondag en maandag waardoor je twee dagen langer moest wachten. Ons excuses voor het ongemak, maar je kan er vandaag op rekenen :)

Ralf

Dat verteld meneer er natuurlijk niet bij...

Wie zijde gij om commentaar te leveren op mij!? :mad:
Het duurt ten eerst geen 2 dagen voor een overschrijving tot bij B&F is!
En ten tweede: mail gehad dat zaterdag ging geleverd worden: niemand gezien!
Nieuwe mail op maandag: wordt vandaag geleverd => niemand gezien...
Nieuwe mail: ging vandaag di geleverd worden: 14h nu, niemand gezien.

en nu, Meneer?

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 14:17 ----------

Had je eerder aan de bel moeten trekken vriend.

1e mail met vragen waar pakje zit => op zaterdag 14/9 gestuurd!

Wie zijde gij om commentaar te leveren op mij!? :mad:
Het duurt ten eerst geen 2 dagen voor een overschrijving tot bij B&F is!
En ten tweede: mail gehad dat zaterdag ging geleverd worden: niemand gezien!
Nieuwe mail op maandag: wordt vandaag geleverd => niemand gezien...
Nieuwe mail: ging vandaag di geleverd worden: 14h nu, niemand gezien.

en nu, Meneer?

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 14:17 ----------

1e mail met vragen waar pakje zit => op zaterdag 14/9 gestuurd!
Het is uiteraard vervelend, maar wij hebben het pakket op tijd overhandigd aan de bezorgdienst. Normaal gesproken gaat dit altijd goed met de postNL en ontvang je het de volgende dag. Soms kan het voorkomen dat het niet de eerst volgende dag geleverd wordt en daardoor een dag vertraagd is. Onze bezorgdienst kan tot vanaf 21.30 bezorgen en reken erop dat deze zeker nog aankomt :) Hierover heeft mijn collega reeds contact gehad met de bezorgdienst.

Ralf

Het is uiteraard vervelend, maar wij hebben het pakket op tijd overhandigd aan de bezorgdienst. Normaal gesproken gaat dit altijd goed met de postNL en ontvang je het de volgende dag. Soms kan het voorkomen dat het niet de eerst volgende dag geleverd wordt en daardoor een dag vertraagd is. Onze bezorgdienst kan tot vanaf 21.30 bezorgen en reken erop dat deze zeker nog aankomt :) Hierover heeft mijn collega reeds contact gehad met de bezorgdienst.

Ralf

thx voor de info. Ik bestel elke 1-2 maand bij jullie, en gaat normaal steeds goed. Deze keer echter..
en probeer jullie site aan te passen: in België bestaan huisnr als 1B.. De 'B' ingeven wordt geweigerd :)

thx voor de info. Ik bestel elke 1-2 maand bij jullie, en gaat normaal steeds goed. Deze keer echter..
en probeer jullie site aan te passen: in België bestaan huisnr als 1B.. De 'B' ingeven wordt geweigerd :)
Super, goed om te horen!:cool: De toevoeging "B" kun je bij het veld toevoeging plaatsen. Dan wordt dat ook op het adreslabel/factuur getoond.

Ralf

wanneer zijn de t-shirts van mutant bestelbaar want op de site staat niet voorradig

wanneer zijn de t-shirts van mutant bestelbaar want op de site staat niet voorradig
We verwachten vandaag nog een levering met shirts te ontvangen. We hebben tot nu toe nog niets gehad, maar reken er maar op dat het vandaag, anders uiterlijk morgen erop staat. Het beste kan je je aanmelden op het product, dan ontvang je een mail zodra het voorradig is.

Ralf

Is het toevallig mogelijk dat jullie de protein shakes van het bekende energydrank merk Monster naar Nederland kunnen halen? In Amerika wordt het volop verkocht, maar in Nederland is het aanbod tot nu toe nog beperkt tot alleen de energy varianten..

Zou het wel eens willen proberen, enfin. Ik zie de reactie graag tegemoet.

Edit: Dan heb ik het over dit: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=153606301&page=1

Is het toevallig mogelijk dat jullie de protein shakes van het bekende energydrank merk Monster naar Nederland kunnen halen? In Amerika wordt het volop verkocht, maar in Nederland is het aanbod tot nu toe nog beperkt tot alleen de energy varianten..

Edit: Dan heb ik het over dit: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=153606301&page=1
Mmm...wil ik ook wel aankopen.

We hebben inderdaad al meerdere vragen gehad van klanten of we dit willen opnemen in ons assortiment. Het is hier ook wel eens voorbij gekomen, echter ik heb de suggestie (zie het zelf ook wel zitten:D) doorgegeven. Ik hoop dat er wat mee gedaan wordt, maar kan daarin geen belofte maken.

Ralf

Gisteren besteld en vandaag geen pakketje ontvangen :treuren:

protein energy shakes van monster. :eek:

Gisteren besteld en vandaag geen pakketje ontvangen :treuren:
Dat is zeker vervelend. Gelukkig is de werkdag van de postbezorgers van PostNL nog niet voorbij. Heb je voor mij een referentienummer van de zending? Dan controleer ik het even voor je:cool:

Ralf

Vraagje aan een ieder die me hier antwoord op kan geven;
Muscle Pharm Combat Powder - Orange Creamsicle, waar kan ik deze smaak mee vergelijken? In eerste instantie denk ik vanille room met sinaasappel smaak erdoor. Of de ijsjes van vroeger. Correct? Is het een beetje te doen overigens? ( ik snap dat dit persoonlijke meningen zijn )

2e grote bestelling in 1,5 week :D, C1202127 kijk er naar uit :D

Durf ik niet exact aan te geven. Zodra we door de oude voorraad zijn, verwacht ik de nieuwe. Ik heb er geen zicht op wanneer deze op zijn. Stuur me anders je refnr even. Krijg je een nieuwe zak :)

Ralf

hey ralf hoeft niet hoor(sorry voor late reactie trouwens) was neit zon hele ramp hij was gewoon open maar gelukkig zat het meeste er nog in en goed dicht getaped dus gewoon in pot gegoten(tip voor andere mensen misschien) maar ik gok dat we t wel horen als de nieuwe zakken er zijn?

Vraagje aan een ieder die me hier antwoord op kan geven;
Muscle Pharm Combat Powder - Orange Creamsicle, waar kan ik deze smaak mee vergelijken? In eerste instantie denk ik vanille room met sinaasappel smaak erdoor. Of de ijsjes van vroeger. Correct? Is het een beetje te doen overigens? ( ik snap dat dit persoonlijke meningen zijn )
Een goede vraag. Ik heb de banaan eens gehad en betreft een Amerikaanse smaak. Iets anders dan wij banaan gewend zijn dus ik denk dat dit ook een typische smaak is, ongetwijfeld lekker. Komt door de goede eiwitbronnen zoals casein wat een vollere smaak geeft. We hebben nu ook een hele leuke actie voor de Combat Powder voor 31,90 :)
2e grote bestelling in 1,5 week :D, C1202127 kijk er naar uit :D
Dankje! Gaan we netjes voor je verwerken en morgen in huis!:)
hey ralf hoeft niet hoor(sorry voor late reactie trouwens) was neit zon hele ramp hij was gewoon open maar gelukkig zat het meeste er nog in en goed dicht getaped dus gewoon in pot gegoten(tip voor andere mensen misschien) maar ik gok dat we t wel horen als de nieuwe zakken er zijn?
Ik ben er altijd, dus het is nooit te laat:D Jazeker, uiteraard laat ik het direct weten als we betere zakken hebben. De Dextrose Pure is reeds in een nieuwe verpakking evenals de maltodextrine. Een stuk mooier, makkelijker, hersluitbaar! :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven