Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister voor 22:00 besteld, direct mailtje gehad dat het verzonden is maar wanneer ik bij track & trace kijk staat er "Zending wordt voorbereid door de verzender". referentienummer: C1206731

normaal wel altijd de volgende dag binnen, nu niet helaas.

Jammer dat de pouches zo duur zijn en niet dat je volume korting hebt waardoor je 6 pouches voor de prijs van een grote emmer hebt. :sad:

Hoppa, laat da bestellingske maar snel komen ..... :) :) :D:zuip:

C1208586

Komt goed morgen kun je je bestelling in ontvangst gaan nemen!

als je kleding besteld en het is te groot, wat zijn dan de retourkosten precies?

wanneer hebben jullie deze in maat M?
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-...lepharm/musclepharm-westside-barbell-t-white/

De kosten voor het retourzenden zijn €6,75

Gister voor 22:00 besteld, direct mailtje gehad dat het verzonden is maar wanneer ik bij track & trace kijk staat er "Zending wordt voorbereid door de verzender". referentienummer: C1206731

normaal wel altijd de volgende dag binnen, nu niet helaas.

Dat is vervelend! Houdt je pakketje in de gaten. Mocht hij er morgen niet zijn laat het ons dan gelijk weten:D!

Jammer dat de pouches zo duur zijn en niet dat je volume korting hebt waardoor je 6 pouches voor de prijs van een grote emmer hebt. :sad:

Dit klopt, alleen moet je natuurlijk ook kijken naar de kosten voor het maken van de pouches. We gaan kijken of we hier in de toekomst wat in kunnen betekenen!:)

Tim

Haha ben helaas geen expert maar had gedacht dat een paar zakjes goedkoper was dan een emmer :p

Misschien dat t in de toekomst interessanter wordt :)

Hé bodyenfitshop, gaat de Combat Powder van musclepharm uit jullie assortiment?

Hé bodyenfitshop, gaat de Combat Powder van musclepharm uit jullie assortiment?

Nee de Combat Powder zal gewoon in ons assortiment blijven!

combat.jpg

Tim

Gisteren besteld rond acht uur vandaag voor negen uur was het al binnen, echt super service!!

Niks voor jullie Body en Fit?

Ziet er interessant uit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor een multivitamine zit ik te twijfelen tussen Alive! en multimen. Waarom is Alive! zo hoog gedoseerd? Is Alive een goede keuze of kan ik beter multimen nemen?

is de chocolate Whey Pouche al uitverkocht?

Laatst bewerkt:
Niks voor jullie Body en Fit?

Ziet er interessant uit.
Inderdaad, ziet er leuk uit. Zeker met de naam "monster" erop. Ik verwacht deze helaas niet op korte termijn dat wij deze gaan verkopen.
Voor een multivitamine zit ik te twijfelen tussen Alive! en multimen. Waarom is Alive! zo hoog gedoseerd? Is Alive een goede keuze of kan ik beter multimen nemen?
Sja, dat is het beleid van Natures Way. Die willen graag een hogere dosering multi. Persoonlijk vind ik Multi-Men een betere keus. Scherpere prijs, betere verhoudingen en niet te hoog.

Ralf

gisteren avond bestelt en vandaag al binnen! super service! bedankt :)

gisteren avond bestelt en vandaag al binnen! super service! bedankt :)
Super, hartstikke mooi! Graag gedaan hoor en uiteraard, jij ook bedankt!

Ralf

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 13:17 ----------

Afslank Eiwit Variety Pack
12 sachets voor 7,50!

Perfect Burn
60 tabletten (2 maand) voor 16.50!

Cocktail
2000 Gram voor 31.50!

Amino Super Tabs
400 tabletten voor 12.50!

Fitness Handschoenen Deluxe

Per paar voor 7,90!

Creatine RT
Maandverpakking voor 12.50!

Ervaar nu wel heel voordelig waarom Whey Perfection de meest verkochte Whey in NL & BE is.
Nieuw: Whey Perfection pouches 750 gram (26 shakes) voor 13,90!

Moeten die whey pouches navulzakken voorstellen of komen die er in de toekomst nog? aangezien deze zakjes behoorlijk duurder zijn dan gewoon een pot.

Hoe zit het precies met Crazy Pre-Workout als het aankomt op gebruik bij defensie? Heb binnenkort selectie voor 3 dagen en wil dit spul meenemen, denk je dat dit mag?

Wil het voornamelijk dus gebruiken voor uithoudingsvermogen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven