XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 potten assault besteld leuke actie.

me order# is C1202601 , kunnen er wat leuke samples bij :D

Uiteraard heb ik hier een antwoord op :) Elke capsule bevat precies dezelfde hoeveelheid. Dus het is precies de helft van het onderstaande. Met Marinol® Omega-3 kies je zeker voor het beste van het beste onder de Omega-producten!
samenstellingmarinol.jpg

2 potten assault besteld leuke actie.

me order# is C1202601 , kunnen er wat leuke samples bij :D
We zorgen dat de gratis potten erbij komen! :thumbs: We hebben enorm veel klanten die onze Assault 1+1-actie enorm waarderen. Iedereen pikt deze toppers bijna mee in zijn bestelling :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Uiteraard heb ik hier een antwoord op :) Elke capsule bevat precies dezelfde hoeveelheid. Dus het is precies de helft van het onderstaande. Met Marinol® Omega-3 kies je zeker voor het beste van het beste onder de Omega-producten!
samenstellingmarinol.jpg

Ben altijd wat op m'n hoede qua salespraatjes dus ik heb even een vergelijking gemaakt, ik moest namelijk nieuwe omega 3 kopen dus ging ik even prijsvergelijken

UXWq0EG.jpg

De derde kolom geeft aan hoeveel mg je krijgt per cent, ik heb bij powersupplements de actieprijs bij '3 of meer' producten gepakt (15,90) en bij NOW 180 voor 10,90 (bij 2 of meer) wat min of meer overeenkomt. Tenzij ik een gruwelijke rekenfout heb gemaakt komen jullie wel verdacht goed uit de bus. Maar goed, het zal wel marketingmagic zijn.

Uw ordernummer is: C1202755

ps: best zuur, voor 10 cent te weinig verzendkosten moeten betalen of de 245425ste zak oats bijbestellen :D

Laatst bewerkt:
Ben altijd wat op m'n hoede qua salespraatjes dus ik heb even een vergelijking gemaakt, ik moest namelijk nieuwe omega 3 kopen dus ging ik even prijsvergelijken

De derde kolom geeft aan hoeveel mg je krijgt per cent, ik heb bij powersupplements de actieprijs bij '3 of meer' producten gepakt (15,90) en bij NOW 180 voor 10,90 (bij 2 of meer) wat min of meer overeenkomt. Tenzij ik een gruwelijke rekenfout heb gemaakt komen jullie wel verdacht goed uit de bus. Maar goed, het zal wel marketingmagic zijn.

Uw ordernummer is: C1202755

ps: best zuur, voor 10 cent te weinig verzendkosten moeten betalen of de 245425ste zak oats bijbestellen :D
Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen en heb je morgen in huis! Een gratis zakje oats + maandverpakking D3 krijg je er van ons bij. :thumbs: Wij hebben geen geheimen wat zulke dingen betreft. We hebben dezelfde (top)kwaliteit als PowerSupps (zij hebben ook Marinol-kwaliteit). Alleen wij kunnen het dusdanig groot inkopen dat we een enorm scherpe prijs kunnen aanbieden.:cool: Zodat je bij ons nog meer voor je geld hebt! ;)

Ralf

Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen en heb je morgen in huis! Een gratis zakje oats + maandverpakking D3 krijg je er van ons bij. :thumbs: Wij hebben geen geheimen wat zulke dingen betreft. We hebben dezelfde (top)kwaliteit als PowerSupps (zij hebben ook Marinol-kwaliteit). Alleen wij kunnen het dusdanig groot inkopen dat we een enorm scherpe prijs kunnen aanbieden.:cool: Zodat je bij ons nog meer voor je geld hebt! ;)

Ralf

Dus nu krijg ik 2 zakjes oats? Ik kan bijna al een heuze middeleeuwse voorraadkamer aanleggen :D fantastisch!

damn ik zie nu pas dat jullie die westside barbell shirts hebben van muscle pharm nice!!

damn ik zie nu pas dat jullie die westside barbell shirts hebben van muscle pharm nice!!
We hebben inderdaad nu enorm vette kledingstukken van MusclePharm, Mutant en nog een aantal andere merken. Je kan het zowel hier & hier vinden op onze site :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Team MP bestelling geplaatst.
Ref. C1203247

Ik sta open voor verassingen!

Top service. Ik had een emmer (4.5 kg) Whey Perfection in de smaak naturel besteld. In plaatst daarvan had ik Nutella gekregen. Ik had gebeld met de klantenservice en kreeg direct de volgende dag alsnog mijn naturel. De nutella moest ik uiteraard terugsturen, maar ik hoefde niet te wachten tot die retour was om mijn naturel te krijgen. Betere service kan je niet krijgen.

Laatst bewerkt:
Jazeker! :) We gaan dagelijks door om de beste producten tegen de scherpste prijzen aan te bieden:cool:
Team MP bestelling geplaatst.
Ref. C1203247

Ik sta open voor verassingen!
Bedankt voor je bestelling! Deze zul je morgen ontvangen :) Uiteraard gaan we proberen zoveel mogelijk rekening te houden met jouw opmerkingen. We doen ons best!:D
Top service. Ik had een emmer (5.5 kg) Whey Perfection in de smaak naturel besteld. In plaatst daarvan had ik Nutella gekregen. Ik had gebeld met de klantenservice en kreeg direct de volgende dag alsnog mijn naturel. De nutella moest ik uiteraard terugsturen, maar ik hoefde niet te wachten tot die retour was om mijn naturel te krijgen. Betere service kan je niet krijgen.
Foutjes zijn altijd menselijk en gebeuren, ook namens mij ons excuses voor het ongemak. Ik ben blij dat het alsnog naar wens opgelost is en zie de retourzending wel voorbij komen. :)

Ralf

Beste B&F,

Hierbij even een dankwoordje mbt de laatste bestelling:
De opmerking die ik daarbij heb geplaatst werd erg goed opgepakt en tot mijn aangename verassing ook gehonoreerd,
waarvoor dank.

Ik geef bakken met geld bij jullie uit, maar krijg er gelukkig ook excellente service voor terug!

Ordernummer C1198619

Dat is zeker vervelend. Gelukkig is de werkdag van de postbezorgers van PostNL nog niet voorbij. Heb je voor mij een referentienummer van de zending? Dan controleer ik het even voor je:cool:

Ralf

Referentie nummer is: C1200533

Maar heb zojuist gezien dat hij vandaag bezorgt wordt dus hopelijk doen ze dat ook!
Alleen jammer dat de voor 22.00 bestellen, dag erna in huis (weer) niet opgaat.

Hopelijk heb ik geen kostbare spieren verloren zonder me shakes vandaag:D JK

ik zou een mail ontvangen als de mutant t-shirts binnenkomen maar niets gehad en nu zie ik dat de maat l al uitverkocht is.wel heel snel he,de service kan wel beter

Beste B&F,

Hierbij even een dankwoordje mbt de laatste bestelling:
De opmerking die ik daarbij heb geplaatst werd erg goed opgepakt en tot mijn aangename verassing ook gehonoreerd,
waarvoor dank.

Ik geef bakken met geld bij jullie uit, maar krijg er gelukkig ook excellente service voor terug!

Ordernummer C1198619
Bedankt voor je complimenten. We doen altijd ons best om alle opmerkingen zo goed mogelijk op te volgen. Enorm leuk om te horen, dit motiveert ons nog meer nog betere service te leveren:cool:
Referentie nummer is: C1200533

Maar heb zojuist gezien dat hij vandaag bezorgt wordt dus hopelijk doen ze dat ook!
Alleen jammer dat de voor 22.00 bestellen, dag erna in huis (weer) niet opgaat.

Hopelijk heb ik geen kostbare spieren verloren zonder me shakes vandaag:D JK
Als je bij ons voor 22.00 uur besteld worden alle pakketten tot 22.00 uur ook altijd over gedragen aan onze bezorgdienst. Helaas is jouw pakket gister een dag vertraagd en vandaag wordt deze geleverd. Sterker nog, deze is zojuist geleverd. Ons excuses voor de vertraging, een ongelukje moet in dit geval in een héél klein hoekje zitten. Veel succes met je bestelde producten:rolleyes:
heb je ook de maten in centimeters?
Nee, we hebben hier helaas geen maten en centimeters van.
Goedemiddag...

Ik heb net mijn bestelling binnen gekregen alleen is er het verkeerde potje geleverd.

Dit besteld:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/now-foods/calcium-magnesium-and-zinc/

Dit gekregen:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-en-mineralen/now-foods/calcium-magnesium/

Zou dit opgelost kunnen worden zsm.

Alvast bedankt!
Dat is zeker niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Heb je voor mij een referentienummer van de bestelling? Dan gaan we zit zo snel mogelijk voor je in orde maken!
ik zou een mail ontvangen als de mutant t-shirts binnenkomen maar niets gehad en nu zie ik dat de maat l al uitverkocht is.wel heel snel he,de service kan wel beter
Ik zie op onze site dat ze direct beschikbaar zijn en je kan beide shirts ook bestellen. Ze zijn direct en vol beschikbaar. We hebben het nu groter ingekocht dan de laatste keer.:) Je vind de stoere Mutant shirts hier.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven