XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moeten die whey pouches navulzakken voorstellen of komen die er in de toekomst nog? aangezien deze zakjes behoorlijk duurder zijn dan gewoon een pot.
Ja en nee. Dit kun je gebruiken als navulzak, maar dat is niet dé intentie achter de 750 gram Whey Perfection Pouches. We willen onze klanten aanbieden om heel goedkoop en voordelig met onze whey te ervaren. Dit ook omdat klanten vaak meerdere smaken willen proberen. Navulzakken zouden dan ook een grotere hoeveelheid moeten :)
Hoe zit het precies met Crazy Pre-Workout als het aankomt op gebruik bij defensie? Heb binnenkort selectie voor 3 dagen en wil dit spul meenemen, denk je dat dit mag?

Wil het voornamelijk dus gebruiken voor uithoudingsvermogen.
Ik weet niet wat de eisen zijn binnen defensie, maar het is een hele goede pre-workout hiervoor met simpele ingrediënten en effectieve werking. Lijkt mij geen probleem :)

Ralf

Ja en nee. Dit kun je gebruiken als navulzak, maar dat is niet dé intentie achter de 750 gram Whey Perfection Pouches. We willen onze klanten aanbieden om heel goedkoop en voordelig met onze whey te ervaren. Dit ook omdat klanten vaak meerdere smaken willen proberen. Navulzakken zouden dan ook een grotere hoeveelheid moeten :)
Ralf

Komen de pouches dan ook nog in andere smaken? ikzelf wil namelijk erg graag de granny's apple pie en de speculaas proberen, maar deze zijn (nog) niet verkrijgbaar in die pouches.

Ralf
Gaan jullie dit ook doe met de isolaat. Daar zou ik ook graag eens wat andere smaken van willen proberen.

Komen de pouches dan ook nog in andere smaken? ikzelf wil namelijk erg graag de granny's apple pie en de speculaas proberen, maar deze zijn (nog) niet verkrijgbaar in die pouches.
We krijgen in totaal 20 pouches (kan er 1-2 naast zitten) in natuurlijk 20 overheerlijke smaken:eek:
Gaan jullie dit ook doe met de isolaat. Daar zou ik ook graag eens wat andere smaken van willen proberen.
Jazeker, Isolaat en Afslank Eiwit komen staat ook nog in de planning:cool: Evenals de Oats :)

Ralf

Is dat op korte termijn? en eventueel meer smaken dan er nu zijn?
Ik kan je veel vertellen over ons, onze producten, maar durf niet aan te geven welk termijn. Met de smaken bedoel je nieuwe smaken van de isolaat etc? Volgens mij staan er geen nieuwe smaken op de planning.

Ralf

Ik kan je veel vertellen over ons, onze producten, maar durf niet aan te geven welk termijn. Met de smaken bedoel je nieuwe smaken van de isolaat etc? Volgens mij staan er geen nieuwe smaken op de planning.

Ralf
Das jammer... ik had wel graag eens wat kleinere verpakkingen met smaken geprobeerd.
Ik bedoel inderdaad nieuwe smaken in isolaat. Ik zie bij regelmaat de smaak granny's apple pie langskomen. en dat lijkt me zo goddelijk.. Het is er alleen niet in isolaat.. :( vandaar mijn vraag

Netjes geleverd vandaag. Het gratis zakje oats was wel een beetje open. Niet veel verlies en t was gratis maar voor ik dit bij jullie bestel zou ik toch willen weten wanneer er betere zakken rondkomen. :D

Das jammer... ik had wel graag eens wat kleinere verpakkingen met smaken geprobeerd.
Ik bedoel inderdaad nieuwe smaken in isolaat. Ik zie bij regelmaat de smaak granny's apple pie langskomen. en dat lijkt me zo goddelijk.. Het is er alleen niet in isolaat.. :( vandaar mijn vraag
Lijkt me ook een lekkere frisse smaak voor Isolaat. Ik zal het eens voorstellen :)
Netjes geleverd vandaag. Het gratis zakje oats was wel een beetje open. Niet veel verlies en t was gratis maar voor ik dit bij jullie bestel zou ik toch willen weten wanneer er betere zakken rondkomen. :D
Begrijp ik helemaal. Het zal zeker niet lang meer duren :) Een exacte data heb ik niet gezien de voorraad, maar komt zeker binnenkort! Mocht het tijdens het bestellen toch stuk gaan, dan kun je ons een PM sturen hoor. Dan kunnen we even kijken voor een oplossing.

Ralf

Gaan jullie ooit nog is neutrale smaak whey isolaat zakken van 15/20kg aanbieden voor een net prijsje?

Gaan jullie ooit nog is neutrale smaak whey isolaat zakken van 15/20kg aanbieden voor een net prijsje?
Zeg natuurlijk nooit, nooit, maar we hebben dit niet op ons lijstje staan.:rolleyes:
ok heel mooi! weten jullie ook op welke termijn dit zal zijn? :D en ik houd mn fingers crossed voor o.a. grannys apple pie, marshmellow en speculaas :D
Ik kan zo de exacte data niet inkijken, maar ik verwacht met enkele weken dat de meeste smaken er zullen zijn :) Uiteraard zal ik die hier snel neerzetten zodra het zover is!

Ralf

Hallo B&F, is het geen idee om shakebekers van 2 liter te maken?
Dan zou je wel mooi de eerste bb webshop zijn in nederland. (mooie reclame stuntje)

Tupperware heeft ze ook maar dan rete duur. kunnen jullie vast beter ;-)
http://www.tupperware.nl/xchg/nl/hs.xsl/1643.html

We gaan er naar kijken! Klinkt leuk moet ik zeggen, uiteraard kunnen wij dat beter:D Mochten we hier wat in kunnen betekenen laten we het jullie zo snel mogelijk weten:D

Tim

Handig die 750gram whey.

Als ik vandaag voor 22:00 bestel, wordt hij dan morgen bezorgd? Of geldt dat in het weekend niet?

Oke, tot Dinsdag kan ik gelukkig nog wel wachten :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven