AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb Afslank Eiwit variety pack besteld, en ik hoop dat daar ook de Vanilla shake smaak bij zit. Vanilie is altijd mijn voorkeur dus ik ben benieuwd.

Ik heb Afslank Eiwit variety pack besteld, en ik hoop dat daar ook de Vanilla shake smaak bij zit. Vanilie is altijd mijn voorkeur dus ik ben benieuwd.
Bedankt voor je bestelling :) Morgen in huis. Uiteraard zit de vanille smaak er ook bij :) Je kan alle smaken hier terug vinden.

Ralf

Staat een tikfoutje op jullie site. http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitrepen/vpx-sports/lift-bars/#beschrijving
Er staat Bleuberry ipv Blueberry bij de Lift Bars van VPX Sports. Tenzij dit een nieuwe smaak is en jullie het bewust hebben gedaan :D

En om mezelf nog even te quoten, denk dat er overheen is gelezen:
Bedankt. We gaan het aanpassen! :) De Whey Perfection Pouch is voorradig in de smaak Choco hoor ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ah super! Op het moment dat ik mijn berichtje had geplaatst kon ik hem niet aanklikken, my bad!

C1212457 weer een bestelling gedaan!

Afslank Eiwit Variety Pack
12 sachets voor 7,50!

Perfect Burn
60 tabletten (2 maand) voor 16.50!

Cocktail
2000 Gram voor 31.50!

Amino Super Tabs
400 tabletten voor 12.50!

Fitness Handschoenen Deluxe

Per paar voor 7,90!

Creatine RT
Maandverpakking voor 12.50!

Ervaar nu wel heel voordelig waarom Whey Perfection de meest verkochte Whey in NL & BE is.
Nieuw: Whey Perfection pouches 750 gram (26 shakes) voor 13,90!

Hallooo B&F..
Wanneer is de melatonine van omtimum nutrition weer op voorraad? En hoe duur is deze?

K*t.

Melatonine komt inderdaad niet meer voorradig.

Ralf

Op Google kun je het nog wel vinden, alleen stuk duurder

Op Google kun je het nog wel vinden, alleen stuk duurder

Plus dat je vaak niet weet waar het precies vandaan komt en wat voor kwaliteit je krijgt.

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 19:43 ----------

Verwacht het niet op korte termijn, mocht dat wel zo zijn komen we hier direct op terug. De distressed-long-sleeve hebben we wel in meerdere kleuren; zwart, grijs en wit. :)

Laatst bewerkt:
Bevat jullie ultra fine oats (sporen van) noten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven