JdT
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 56
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, onze Ultra Fine Oats bevat geen sporen van noten.

Haha, altijd goed. Mocht je nog een vraag hebben, voel je vrij om hem te stellen!

Bedankt voor je bestelling!Zo, snel even een kleinigheidje besteld. Dacht dat het minimum 25 euro was, dus een tanktopje erbij, maar goed Ik had nog een cadeaubon van 5 euro, dus die tanktop is gratis.
Gaan we netjes verwerken en morgen in huis. Een tanktop is altijd handig en leuk om in te trainen
Waarom plaatsen mensen dat ze een bestelling hebben gedaan?
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-...lepharm/musclepharm-westside-barbell-t-white/
krijgen jullie deze ook nog in andere kleuren?
Nee, ik denk het niet. Wij vinden het erg belangrijk om onze klanten sachets te kunnen aanbieden. Andere merken doen dit vaak niet, waardoor je deze ook niet in sachets hebt.Omdat ze dan denken dat ze meer samples krijgen...
---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 00:22 ----------
Ik ben nogal een fan van sachets (whey,magnificent) omdat dit handig is om mee te nemen naar de gym of werk maar ik vraag me af of andere merken dit ook hebben of is het enkel verkrijgbaar van B&F?
---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 00:23 ----------
Die zijn wel mega sjonnie homie..
Nee, ik denk het niet. Wij vinden het erg belangrijk om onze klanten sachets te kunnen aanbieden. Andere merken doen dit vaak niet, waardoor je deze ook niet in sachets hebt.
Ralf
We zullen eens naar de mogelijkheden kijken voor andere variety's. Vaak zijn deze niet leverbaar, maar we gaan ons best doenSpijtig,de assault van mp is precies de enige die ook in sachets verkrijbaar is

Bedankt voor je bestelling, graag gedaan. Dat is wat iedereen van ons kan verwachten!Gisteren besteld, net binnengekomen in uitstekende staat!
Tot op heden nog altijd het enige bedrijf waar ik kan bestellen en de volgende dag in huis
Topservice!

De Whey Perfection Speculaas verwachten wij niet weer voorradig in ons assortimentEnig idee wanneer de whey perfection speculaas in 2,2kg verpakking terug binnenkomt?

Haha, kan gebeuren. We hebben ze wel degelijk. Walden Farms sauzen vind je hier!Ofwel kijk ik er volledig over maar verkopen jullie geen vet-vrije-calorie-arme sauzen?
Als je daarover begint heb ik zin om weer Protein Pancakes te maken

Gezien de ingrediënten, prijs en smaak zou ik kiezen voor de Mass Perfection. Je pakt dan een shake met havermeel, palatinose, rijst en whey + micellar casein. Serious Mass daarintegen bevat goedkope maltodextrine evenals goedkopere whey bronnen. Vandaar wij onze adviseren

Goede keus!Ok, dan wordt het die volgende bestelling. Had al eens serious mass. Komende winter maar eens mass perfection proberen

"Oude" Jack3d is een groot woord, maar de Jack3d Advanced hopen we met 3-4 weken terug voorradig te hebben.weten jullie al wanneer de oude jack 3D weer terug komt?![]()

Bij elke bestelling vanaf 15 euro kun je bij ons al een gratis maandverpakking krijgen. Ik raad aan om zeker 5000iu te pakken, deze zou je er eventueel nog los bij kunnen nemenWil een goede vitamine D om mijn test op te krikken
wat is nu een goede?