MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
laat maar :P

Zo, snel even een kleinigheidje besteld. Dacht dat het minimum 25 euro was, dus een tanktopje erbij, maar goed Ik had nog een cadeaubon van 5 euro, dus die tanktop is gratis.

Zo, snel even een kleinigheidje besteld. Dacht dat het minimum 25 euro was, dus een tanktopje erbij, maar goed Ik had nog een cadeaubon van 5 euro, dus die tanktop is gratis.
Bedankt voor je bestelling! :) Gaan we netjes verwerken en morgen in huis. Een tanktop is altijd handig en leuk om in te trainen:cool:

Ralf

Waarom plaatsen mensen dat ze een bestelling hebben gedaan?

Omdat ze dan denken dat ze meer samples krijgen...

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 00:22 ----------

Ik ben nogal een fan van sachets (whey,magnificent) omdat dit handig is om mee te nemen naar de gym of werk maar ik vraag me af of andere merken dit ook hebben of is het enkel verkrijgbaar van B&F?

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 00:23 ----------

Die zijn wel mega sjonnie homie..

Omdat ze dan denken dat ze meer samples krijgen...

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 00:22 ----------

Ik ben nogal een fan van sachets (whey,magnificent) omdat dit handig is om mee te nemen naar de gym of werk maar ik vraag me af of andere merken dit ook hebben of is het enkel verkrijgbaar van B&F?

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 00:23 ----------

Die zijn wel mega sjonnie homie..
Nee, ik denk het niet. Wij vinden het erg belangrijk om onze klanten sachets te kunnen aanbieden. Andere merken doen dit vaak niet, waardoor je deze ook niet in sachets hebt.

Ralf

Gisteren besteld, net binnengekomen in uitstekende staat!
Tot op heden nog altijd het enige bedrijf waar ik kan bestellen en de volgende dag in huis :)

Topservice!

Spijtig,de assault van mp is precies de enige die ook in sachets verkrijbaar is
We zullen eens naar de mogelijkheden kijken voor andere variety's. Vaak zijn deze niet leverbaar, maar we gaan ons best doen:cool:
Gisteren besteld, net binnengekomen in uitstekende staat!
Tot op heden nog altijd het enige bedrijf waar ik kan bestellen en de volgende dag in huis :)

Topservice!
Bedankt voor je bestelling, graag gedaan. Dat is wat iedereen van ons kan verwachten! :)

Ralf

Enig idee wanneer de whey perfection speculaas in 2,2kg verpakking terug binnenkomt?

Ofwel kijk ik er volledig over maar verkopen jullie geen vet-vrije-calorie-arme sauzen?

Gezien de ingrediënten, prijs en smaak zou ik kiezen voor de Mass Perfection. Je pakt dan een shake met havermeel, palatinose, rijst en whey + micellar casein. Serious Mass daarintegen bevat goedkope maltodextrine evenals goedkopere whey bronnen. Vandaar wij onze adviseren :)

Ralf

Ok, dan wordt het die volgende bestelling. Had al eens serious mass. Komende winter maar eens mass perfection proberen

weten jullie al wanneer de oude jack 3D weer terug komt? :D

Wil een goede vitamine D om mijn test op te krikken
wat is nu een goede?

Ok, dan wordt het die volgende bestelling. Had al eens serious mass. Komende winter maar eens mass perfection proberen
Goede keus! :thumbs: Dat kan bijna niet mis gaan met de Mass Perfection. Kijk vooral even naar de ingrediënten, wellicht dat je extra koolhydraten wil. Met onze losse havermeel kun je deze op een kwalitatieve manier nog verder verhogen :)
weten jullie al wanneer de oude jack 3D weer terug komt? :D
"Oude" Jack3d is een groot woord, maar de Jack3d Advanced hopen we met 3-4 weken terug voorradig te hebben.:)
Wil een goede vitamine D om mijn test op te krikken
wat is nu een goede?
Bij elke bestelling vanaf 15 euro kun je bij ons al een gratis maandverpakking krijgen. Ik raad aan om zeker 5000iu te pakken, deze zou je er eventueel nog los bij kunnen nemen :)

Ralf

Hey B&F, zit er 1.3DMA in jacked advanced?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven