XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb al weer een bestelling gemaakt, wilde de Mutant tas graag hebben, shirt erbij gedaan, Hemavol en nog wat prutjes :P Vandaag besteld is dinsdag in huis? Of maandag?
Bedankt voor je besteling. Deze gaan we netjes verwerken en krijg je dinsdag aangeboden. Je kan jouw pakket volgen tot aan de voordeur met de email waar in jouw T&T staat.
Omg ... vandaag na mijn review hebben jullie voor het eerst het verkeerde product geleverd hahaha
Dat is niet zo mooi:rolleyes: Ons excuses hiervoor. Als je mij een privébericht samen met jouw probleem wilt omschrijven, los ik het voor je op!:)

Ralf

nou jullie hebben me weer te pakken hoor! had mezelf nog zo gezegd dat ik geen geld meer uit ga geven aan ' onzin' dingen, komt die tas voorbij en de bestelling is al gemaakt 5minuten later! haha

nou jullie hebben me weer te pakken hoor! had mezelf nog zo gezegd dat ik geen geld meer uit ga geven aan ' onzin' dingen, komt die tas voorbij en de bestelling is al gemaakt 5minuten later! haha
Haha, soms heb je dat. Een sporttas is een aankoop die ook veel langer mee gaat. We vinden het erg leuk om nu naast kleding ook enkele sporttassen aan te bieden:cool:
Een hele goede keus. Gojibessen smaken net als rozijnen, maar dan veel gezonder:D Het begrip SUPERFOOD is nu ook bij Body&Fit een feit!

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 13:55 ----------

Profiteer vandaag van TE GEKKE DEALS

Power Deals
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2+1 Gratis

Weekaanbiedingen

Wel jammer dat de micellar variety box in de aanbieding is nu ik hem donderdag heb besteld :(
Had ik me toch weer een doos eieren of twee liter melk kunnen besparen

Animal Pumps of Gaspari Superpump Max ? Aan de hand van jouw advies ga ik bestellen ;)

Animal pumps :) Iets duurder maar vond hem wel beter .
Zit ook al creatine in :)

Het knopje van de vortex shaker doet het soms niet. Valt hier iets aan te doen? :(

Wel jammer dat de micellar variety box in de aanbieding is nu ik hem donderdag heb besteld :(
Had ik me toch weer een doos eieren of twee liter melk kunnen besparen
Dat begrijp ik inderdaad. Het is voor ons altijd lastig weekaanbiedingen in te plannen waarbij we met iedereen rekening houden. Als we dat zouden willen, kunnen we bijna geen acties meer doen. Ik begrijp dat het vervelend is, maar ik hoop dat je ook begrip voor onze kant hebt :)
Animal Pumps of Gaspari Superpump Max ? Aan de hand van jouw advies ga ik bestellen ;)
Pre-workouts zijn heel persoonlijk. We krijgen van beide erg goede reacties, Animal Pump is daarintegen iets uitgebreider kwa ingrediënten maar mist het stukje energie (buiten taurine om). Verder een heel goed en compleet product. Zoek je iets waarbij je een rush krijgt, is de Super Pump Max een betere keus.
Het knopje van de vortex shaker doet het soms niet. Valt hier iets aan te doen? :(
Stuur me anders jouw ordernummer even in een privé bericht, ga ik even kijken wat de mogelijkheden zijn :)

Ralf

Bij multimen staat 2+1 gratis, maar in het winkelmandje wordt gewoon de prijs van 3 stuks weergegeven.

hebben jullie ook red maca in jullie assortiment?

kon het zo niet vinden.

Bij multimen staat 2+1 gratis, maar in het winkelmandje wordt gewoon de prijs van 3 stuks weergegeven.
Je hebt gelijk. Dat is inderdaad een bug. Ik ga het aan onze webbouwer/sitebeheerder doorgeven en we gaan het oplossen:)
hebben jullie ook red maca in jullie assortiment?

kon het zo niet vinden.
Ik moest het even voor je uitzoeken, maar Red Maca = Lepidium meyenii. Deze vorm bevat ons huismerk MACA. Daarnaast vind je hier nog meer MACA varianten.

Ralf

De Anabolic ZMA is uit de 2+1 gratis verdwenen?
Het staat nog wel in de afbeelding van het product, maar de 2+1 koopoptie is verdwenen en ook staat het product niet meer in de lijst van 2+1 producten.

Goede aanbiedingen :)

Gelijk maar even creatine en pot whey besteld, omdat het kan, en op was...

Pre-workouts zijn heel persoonlijk. We krijgen van beide erg goede reacties, Animal Pump is daarintegen iets uitgebreider kwa ingrediënten maar mist het stukje energie (buiten taurine om). Verder een heel goed en compleet product. Zoek je iets waarbij je een rush krijgt, is de Super Pump Max een betere keus.

Ralf

Kan je Gaspari Superpump Max stacken met Vaso Grow ? Heb goede ervaringen met Vaso Grow. Of Animal Pump ? Dacht aan Superpump anders moet ik enorm veel pillen slikken.

Hi Ralf,

Ik zoek een pre workout shake zonder kunstmatige zoetstoffen en vrij van E-nummers.

Welke kan je mij aanraden?

gr. Steve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven