AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Anabolic ZMA is uit de 2+1 gratis verdwenen?
Het staat nog wel in de afbeelding van het product, maar de 2+1 koopoptie is verdwenen en ook staat het product niet meer in de lijst van 2+1 producten.
Dat klopt inderdaad. De 2+1 Gratis actie is reeds afgelopen. Vandaar deze koopoptie verwijderd is. Sinds vandaag hebben we de Power Deals. Ontzettend veel deals met korting tot wel 50% :)
Goede aanbiedingen :)

Gelijk maar even creatine en pot whey besteld, omdat het kan, en op was...
Dankje! :) Creatine en Whey zijn altijd een goede keus. Morgen in huis!
Kan je Gaspari Superpump Max stacken met Vaso Grow ? Heb goede ervaringen met Vaso Grow. Of Animal Pump ? Dacht aan Superpump anders moet ik enorm veel pillen slikken.
Ja hoor, geen enkel probleem. Ik denk dat deze combinatie nog sterker is dan Animal Pump en VasoGrow. Zeker een goede pre-workout stack.
Hi Ralf,

Ik zoek een pre workout shake zonder kunstmatige zoetstoffen en vrij van E-nummers.

Welke kan je mij aanraden?

gr. Steve
Hoi Steve, in dat geval zou ik sowieso capsules aanraden. Alle pre-workouts bevatten namelijk een smaak en voor jou is dat zeer vervelend. Je komt dan eigenlijk uit bij Black Cats :)

Ralf

Ik mis de NO-Booster, dit is niet de pre workout waar ik naar op zoek ben.

Ik ben aan het overwegen Magnificent aan mijn lijst van supplementen toe te voegen. Op dit moment doseer ik zo'n 8 gram creatine per dag. Raden jullie aan naast Magnificent ook nog met creatine te supplementeren?

Als ik op de website kijk dan worden de hoofdingrediënten wel vermeld maar er staat niet altijd bij welke stoffen er zijn bijgevoegd.

Kunnen jullie niet een filter zetten op de "schone" producten? Steeds meer mensen gaan namelijk E-nummers vermijden en deze groep groeit met de dag ;)
Het vermelden van alle stoffen lost het probleem natuurlijk ook op :D

Ik mis de NO-Booster, dit is niet de pre workout waar ik naar op zoek ben.
Ik begrijp je punt! :) Echter is het zo dat er eigenlijk geen pre-workout in capsules is. Dit komt doordat de meeste pre-workouts per dosering 7-12 gram zijn. Dat zou betekenen dat je per dosering 7-12 capsules moet slikken. Veel mensen willen dat niet en daarom heb je niet zulke producten. Wat je uiteraard wel kan doen is Black Cats combineren met bijv. Vaso Grow. Ook capsules en gemakkelijk in te nemen. Dan heb je zowel energie als pomp (NO).
Ik ben aan het overwegen Magnificent aan mijn lijst van supplementen toe te voegen. Op dit moment doseer ik zo'n 8 gram creatine per dag. Raden jullie aan naast Magnificent ook nog met creatine te supplementeren?
Magnificent is zeker een goede keus om toe te voegen aan je supplementstack. Een hele goede post-workout en onmisbaar voor vele sportesr Je zou dan komen op 12 gram creatine per dag, dat is wel hoog hoor. Er is vast wel iets wat je dan kan schrappen (losse creatine?). Dan moet het zeker goed komen:)
Als ik op de website kijk dan worden de hoofdingrediënten wel vermeld maar er staat niet altijd bij welke stoffen er zijn bijgevoegd.

Kunnen jullie niet een filter zetten op de "schone" producten? Steeds meer mensen gaan namelijk E-nummers vermijden en deze groep groeit met de dag ;)
Het vermelden van alle stoffen lost het probleem natuurlijk ook op :D
We streven er altijd na om deze zo compleet mogelijk en zo goed mogelijk op de site te vermelden. Dit natuurlijk ook in verband met wetgeving. Dit kost even tijd en proberen alles netjes door te voeren bij elk product. Zelfs Amerikaanse producten zullen in verloop van tijd voorzien worden van een Nederlands Etiket. Mocht je vragen hebben, kun je altijd ons een mailtje sturen. Dan kunnen we je altijd van alle informatie voorzien.

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 11:29 ----------

Dankje HarryE! :) We hebben even contact gehad met onze leverancier en deze verwacht deze week de vanille smaak nog te ontvangen, dus woensdag/donderdag rekenen we erop dat deze weer voorradig komt :)

Ralf

Mijn ervaringen met bodyenfitshop zijn uitstekend! Snelle service en je krijgt waar voor je geld:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection Variety Pack
12 sachets ACTIEPRIJS voor 7.50!

Cocktail
2000 Gram voor 31.50!

Trophix

2270 Gram voor 31.90!

Creature Capsules

180 capsules voor 19.90!

Ripped!
60 caps voor 11.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 11.90!

Superfoods bij Body&FIT

Mutant Sportswear

C1275245

Liet me een beetje meeslepen.

Cookies en cream is dat lekkerder dan straciatella , tenminste wat vinden jullie

Cookies en cream is dat lekkerder dan straciatella , tenminste wat vinden jullie
Smaak valt natuurlijk niet over te twisten, maar ik vind Stracciatalla persoonlijk lekkerder :zuip: Desalniettemin, Cookies & Cream is ook een heerlijke smaak.

Ralf

Bij de Powerdeals is Creatine Ultra niet afgeprijsd, klopt dat? Mijn creapure komt aan zijn einde dus ga binnenkort nieuwe bestellen.

Bij de Powerdeals is Creatine Ultra niet afgeprijsd, klopt dat? Mijn creapure komt aan zijn einde dus ga binnenkort nieuwe bestellen.
De Creatine Ultra is zeker afgeprijsd. Ik zie dat het "balkje" waarin de korting normaal gesproken staat aangegeven er nu niet bij staat. Gaan we netjes oplossen voor je. De oorspronkelijke prijs is 19,90 en gaat nu voor 14,50 euro weg :) Creatine Ultra is zeker de moeite waard om te gaan gebruiken :wl:

Ralf

De Creatine Ultra is zeker afgeprijsd. Ik zie dat het "balkje" waarin de korting normaal gesproken staat aangegeven er nu niet bij staat. Gaan we netjes oplossen voor je. De oorspronkelijke prijs is 19,90 en gaat nu voor 14,50 euro weg :) Creatine Ultra is zeker de moeite waard om te gaan gebruiken :wl:

Ralf

Ah, vandaar :D, ik zag de originele prijs niet. Bedankt

Hebben jullie die notenmix van jullie eigen merk nog?

Ik ga op vakantie (4 dagen) en neem mee...
Al m'n sh*t van Body en Fit :D
Micellar Perfection, Mass Perfection, Whey Perfection en Perfection Bars

IMG_20131021_181532.jpg

Hebben jullie die notenmix van jullie eigen merk nog?
Nee, we hebben geen notenmix van eigen merk. We vonden de kwaliteit niet Body&fit waardig. We hebben nu wel weer heel veel nieuwe producten, zoals superfoods en daarbij geloof ik ook noten. :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven