Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ralf, vergeet je mijn Pm niet te beantwoorden ? :)

3 voor 10 bestellen en alsnog verzonden, daarom zijn jullie nu de beste!

3 voor 10 bestellen en alsnog verzonden, daarom zijn jullie nu de beste!
Bedankt voor je complimenten! We doen altijd ons best om de beste te zijn :wl: UIteraard bedankt voor je bestelling en morgen in huis!:cool:

Ralf

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 22:15 ----------

[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 22:15 ----------

[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Linkt naar de afbeelding en niet de pagina zelf.
Ben benieuwd neem even een kijkje.
Overigens een vraag over Trophix. Verwachten jullie de Vanille deze week toevallig nog?

Laatst bewerkt:
Oeef .. ik ben nieuw op de site dus ook maar van mij een review van body en fit ;)

Body en fit vind ik zelf een geweldige online shop . Ze hebben voor iedereen wel wat in huis . Bijna alles wat je zoekt hebben ze . Ook voor ieder budget wel een product . Niet iedereen heeft 200 euro per maand te spenderen aan sups.
Dus hun eigen huismerk met scherpe prijzen is vaak een mooie uitkomst dan .

Tevens de aanbiedingen die ze hebben zijn altijd super scherp geprijsd en altijd erg interessant !
Snelle levering , mooi klein presentje of een sample bij je bestelling .

Ik heb alleen 2 min puntjes , daar ben ik heel eerlijk in .
Ze brengen veeeeeels te veel producten met hun huismerk uit die te veel op elkaar lijken . Allemaal een mooi naampje aan plakken en de 1 is nog beter dan de ander . Snap het wel is goed voor de verkoop maar mijn advies is blijf bij de basis en zet goede kwalitatief producten neer

2e puntje ,
Sommige klanten ( zoals ik ) hebben langzamerhand voor miss wel 1000e euro`s aan sups bestel over de jaren heen . Is een keer wat extra`s bij de bestelling zou geen kwaad doen dan :P als beloning voor een trouwe klant ;)

Linkt naar de afbeelding en niet de pagina zelf.
Ben benieuwd neem even een kijkje.
Overigens een vraag over Trophix. Verwachten jullie de Vanille deze week toevallig nog?
Super, bedankt voor je complimentje. Die link klopt inderdaad niet. Echter kun je rechtsboven op de home-pagina de juiste pagina gemakkelijk vinden.
Ik zie dat jullie ook cacao poeder hebben, deze: http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/cacoa/terrasana/raw-cacoa-antioxidant-poeder/r. Wat is de houdbaarheid datum daarvan ongeveer?
wanneer komt deze muesli weer? en de zonnebloempitten? en zijn deze gepeld of niet?
Ik zal beide dingen even voor jullie navragen. Ik kom hierop terug.
Oeef .. ik ben nieuw op de site dus ook maar van mij een review van body en fit ;)

Body en fit vind ik zelf een geweldige online shop . Ze hebben voor iedereen wel wat in huis . Bijna alles wat je zoekt hebben ze . Ook voor ieder budget wel een product . Niet iedereen heeft 200 euro per maand te spenderen aan sups.
Dus hun eigen huismerk met scherpe prijzen is vaak een mooie uitkomst dan .

Tevens de aanbiedingen die ze hebben zijn altijd super scherp geprijsd en altijd erg interessant !
Snelle levering , mooi klein presentje of een sample bij je bestelling .

Ik heb alleen 2 min puntjes , daar ben ik heel eerlijk in .
Ze brengen veeeeeels te veel producten met hun huismerk uit die te veel op elkaar lijken . Allemaal een mooi naampje aan plakken en de 1 is nog beter dan de ander . Snap het wel is goed voor de verkoop maar mijn advies is blijf bij de basis en zet goede kwalitatief producten neer

2e puntje ,
Sommige klanten ( zoals ik ) hebben langzamerhand voor miss wel 1000e euro`s aan sups bestel over de jaren heen . Is een keer wat extra`s bij de bestelling zou geen kwaad doen dan :P als beloning voor een trouwe klant ;)

Bedankt voor je complimenten. We doen altijd ons best om iedereen tevreden te houden met scherpe prijzen en producten waar iedereen een extra stapje naar zijn of haar doel kan zetten. Opmerking 1 begrijp ik, we hebben een ruim en groot assortiment maar we hebben veel klanten die allemaal iets verschillends willen. Voor iedere wens hebben we een bijpassend product. We begrijpen dat je altijd leuke extras wil en dat wil natuurlijk iedereen, elke klant is belangrijk voor ons. Daarom hebben we wekelijks de beste deals, kassakorting, beste kortingen en altijd topproducten in de weekaanbieding. Daarbovenop mag iedereen bij elke bestelling twee cadeaus kiezen. :)

Ralf

Zijn er nog plannen om b12 depots (hydroxocobalamine ampullen) te verkopen? Kun je zo 1-2-3 niet aankomen in Nederland en schrijf het liever niet voor mezelf voor, krijg al genoeg rare blikken van de apothekers :o

Beste Ralf ,

Dankjewel voor je snelle reactie !
Ik heb misschien een idee/aanvulling op jullie kadeau systeem .

U heeft helemaal gelijk dat je bij elke bestelling wat leuke extra`s kan uitzoeken . Echter als je 6x wat besteld heb hoef je geen nieuwe straps , shake baker , pillen doos enz enz Dat zakje whey perfect is ook niet bijzonder meer want je hebt al 5 kg staan . Is het misschien een idee om met een punten systeem te werken ? Elke vaste klant die bv voor 10 euro aan spullen besteld krijgt een waarde punt . Als de klant 10 waarde punten heeft kan hij een product uitzoeken in de online shop voor bv een bepaalde prijs . Zo krijgt de klant altijd dat extratje wat hij zelf wilt . Of een keer een product kan uitproberen waar hij nieuwsgierig naar is .

Balen dat het huismerk Agmatine poeder er niet meer is, leek me wel wat om te mixen met wat Citrulline en misschien een beetje Arginine. Zoek niet echt een Pre Workout, meer wat voor een extra NO/pomp boost.

Zijn er nog plannen om b12 depots (hydroxocobalamine ampullen) te verkopen? Kun je zo 1-2-3 niet aankomen in Nederland en schrijf het liever niet voor mezelf voor, krijg al genoeg rare blikken van de apothekers :o
Ik weet niet precies hoe de wetgeving hierover denkt. Volgens mij is het zo dat je een maximale dosering per keer mag nemen die je niet mag overschrijven. Ik zal je tip doorsturen naar onze inkoopafdeling :)
Beste Ralf ,

Dankjewel voor je snelle reactie !
Ik heb misschien een idee/aanvulling op jullie kadeau systeem .

U heeft helemaal gelijk dat je bij elke bestelling wat leuke extra`s kan uitzoeken . Echter als je 6x wat besteld heb hoef je geen nieuwe straps , shake baker , pillen doos enz enz Dat zakje whey perfect is ook niet bijzonder meer want je hebt al 5 kg staan . Is het misschien een idee om met een punten systeem te werken ? Elke vaste klant die bv voor 10 euro aan spullen besteld krijgt een waarde punt . Als de klant 10 waarde punten heeft kan hij een product uitzoeken in de online shop voor bv een bepaalde prijs . Zo krijgt de klant altijd dat extratje wat hij zelf wilt . Of een keer een product kan uitproberen waar hij nieuwsgierig naar is .
Bedankt voor je tip! Het idee is zeker goed. Ik zal het voor je doorgeven en begrijp je helemaal. Ik weet op korte termijn dat we het systeem niet gaan aanpassen, aangezien gratis cadeaus natuurlijk al erg leuk zijn. Voor nieuwe klanten helemaal, zodat ze direct een beker kunnen krijgen en niet hoeven te sparen. Het heeft altijd twee kanten een cadeaussysteem haha. Het is in ieder geval al gratis ;) goed weekend!

Ralf

Ik weet niet precies hoe de wetgeving hierover denkt. Volgens mij is het zo dat je een maximale dosering per keer mag nemen die je niet mag overschrijven. Ik zal je tip doorsturen naar onze inkoopafdeling :)

ik wil even verduidelijken dat ik het hier over injects heb en niet over de infuusvloeistof of tabletten

Ik zie dat jullie ook cacao poeder hebben, deze: http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/cacoa/terrasana/raw-cacoa-antioxidant-poeder/r. Wat is de houdbaarheid datum daarvan ongeveer?
Ik heb het even voor je nagevraagd en de tht is 03/2014. :)
wanneer komt deze muesli weer? en de zonnebloempitten? en zijn deze gepeld of niet?
De Muesli is helaas onbekend wanneer deze weer leverbaar is. De zonnebloempitten zijn inderdaad gepeld :)

---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 13:47 ----------

Wou ik ook wel eens weten :), deze dus.
Ik kom daar maandag even op terug. Ik heb in het weekend geen inzage op de levertijden aangezien mijn collega van afdeling inkoop niet aanwezig is.
ik wil even verduidelijken dat ik het hier over injects heb en niet over de infuusvloeistof of tabletten
Dat dacht ik al. ;)

Ralf

Balen dat het huismerk Agmatine poeder er niet meer is, leek me wel wat om te mixen met wat Citrulline en misschien een beetje Arginine. Zoek niet echt een Pre Workout, meer wat voor een extra NO/pomp boost.

Is de Monster Caps hier wat voor? Zag dat die ingrediënten er in zitten plus wat extra's.

Heb al weer een bestelling gemaakt, wilde de Mutant tas graag hebben, shirt erbij gedaan, Hemavol en nog wat prutjes :P Vandaag besteld is dinsdag in huis? Of maandag?

Omg ... vandaag na mijn review hebben jullie voor het eerst het verkeerde product geleverd hahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven