MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection Variety Pack
12 sachets ACTIEPRIJS voor 7.50!

Cocktail
2000 Gram voor 31.50!

Trophix

2270 Gram voor 31.90!

Creature Capsules

180 capsules voor 19.90!

Ripped!
60 caps voor 11.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 11.90!

Superfoods bij Body&FIT

Mutant Sportswear

Heren ik probeer door de bomen het bos te zien, hopelijk kunnen jullie me helpen.
Wat is nou het grote verschil (in gebruik) met de dextrose pure en de maltodeextrine pure?
Ik wil m'n pijl na het trainen graag herstellen door 1 van de 2 in m'n shake te doen, maar naar welke van de 2 moet ik dan kijken?

Zou je hier nog op kunnen reageren svp?
Uiteraard! :) Hierbij het beloofde antwoord, de Beta-alanine Pure hebben we besteld bij Now Foods. Evenals de laatste keer maar zat toen helaas niet bij de levering. Het is nu afwachten of het bij deze levering wel weer zit :)
Gaan jullie ooit de reeks van Swanson binnenhalen?
Nee, wij verwachten zeker op korte termijn deze niet aan te bieden.

B&F, tot hoelang blijft die aanbieding van de Mutant bag geldig? Wacht al een tijdje tot ie er weer is hehe, lijkt me een mooie tas om straks m'n eten en kleding in te doen naar werk.

Vandaag een uur na m´n meal die assault genomen, nu werkt het wel :). 1 maatschap vol, goede energie, niet te.

Ga denk ik de volgende keer een kleeeeeeein beetje extra erin doen.

Thx boys!

Heren ik probeer door de bomen het bos te zien, hopelijk kunnen jullie me helpen.
Wat is nou het grote verschil (in gebruik) met de dextrose pure en de maltodeextrine pure?
Ik wil m'n pijl na het trainen graag herstellen door 1 van de 2 in m'n shake te doen, maar naar welke van de 2 moet ik dan kijken?
Dextrose Pure. Dextrose Pure wordt sneller opgenomen dan Maltodextrine en is daardoor direct voor na de training de betere keus :)
B&F, tot hoelang blijft die aanbieding van de Mutant bag geldig? Wacht al een tijdje tot ie er weer is hehe, lijkt me een mooie tas om straks m'n eten en kleding in te doen naar werk.
De Mutant Bag blijft voorlopig wel even. :) Echter is het zo dat we behoorlijk lang moesten wachten omdat deze niet goed leverbaar was afgelopen periode. Mocht hij uitverkocht raken, dan kun je erop rekenen dat deze weer terug komt hoor :)
Vandaag een uur na m´n meal die assault genomen, nu werkt het wel :). 1 maatschap vol, goede energie, niet te.

Thx boys!
Super, cool om te horen. Heb je ook een lekkere training gehad? Pomps? :wl:

Ralf

Thx boys!

Zo werken pre-workouts altijd het beste. :D Op volle maag trainen is niet leuk om te doen.

0:00 Meal
1:15 pre-workout
2:00 gym sessie.

Dextrose Pure. Dextrose Pure wordt sneller opgenomen dan Maltodextrine en is daardoor direct voor na de training de betere keus

Ralf

Merci.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 12:28 ----------

Thx boys!

Ervaring met de oude Assault? Zo ja, merk je het verschil van de formule?

Merci.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 12:28 ----------

Ervaring met de oude Assault? Zo ja, merk je het verschil van de formule?
Altijd goed! :) Ik heb beide geprobeerd en vind beide pre-workouts erg goed :)

Ralf

Hier nog een leuke review van de Creapure
Creapure blijft gewoon nr #1 creatine wereldwide. Hoogwaardige kwaliteit en herkenbaar aan het onderstaande logo. Grote merken zoals Universal werken er ook mee.
logocreapure.jpg

Spijtig. Goede producten vind ik. Je moet de concurrentie ook wat gunnen zeker? :D
Wij vinden dat we goede alternatieve producten hebben die dezelfde kwaliteit hebben of zelfs beter zijn. We hebben daarom op dit moment niet de behoefte om deze aan ons assortiment toe te voegen.:cool:
Dank je wel voor je antwoord, ik hou het in de gaten op de site :)
Graag gedaan. Wat je ook kunt doen is je aanmelden op de emailnotificatie zodra het weer voorradig is. Je laat je emailadres hier (op de pagina van de Beta-Alanine Powder) achter en je krijgt vanzelf een mail als het binnen is. Onze eigen Beta-Alanine verwachten we met circa 2-3 weken weer. Dezelfde kwaliteit, scherpere prijs :)

Ralf

Graag gedaan. Wat je ook kunt doen is je aanmelden op de emailnotificatie zodra het weer voorradig is. Je laat je emailadres hier (op de pagina van de Beta-Alanine Powder) achter en je krijgt vanzelf een mail als het binnen is. Onze eigen Beta-Alanine verwachten we met circa 2-3 weken weer. Dezelfde kwaliteit, scherpere prijs :)

Ralf

Is jullie B&F Beta Alanine ook met de gepatenteerde Carnosyn zoals die van Now Foods?

Wij vinden dat we goede alternatieve producten hebben die dezelfde kwaliteit hebben of zelfs beter zijn. We hebben daarom op dit moment niet de behoefte om deze aan ons assortiment toe te voegen.:cool:

Ralf

Graag een alternatief dan voor:

http://www.swansonvitamins.com/swanson-passion-ultimate-womens-intimate-performance-90-tabs

http://www.swansonvitamins.com/swanson-premium-melatonin-3-mg-120-caps?otherSize=SW498

http://www.swansonvitamins.com/swanson-premium-herbal-prostate-combination-200-caps

Deze zijn nog allen te verkrijgen in Nederland maar bestel liever bij 1 dus indien goede alternatieven plaats ik deze bij mijn volgende bestelling

Dag B&F

Vandaag de 2e dag op rij dat mijn pakket niet is bezorgd en wel is verzet, dit keer naar morgen tussen 12.30 en 14.30, maar komt hij dan wel?

Weet niet of jullie er iets aan kunnen doen, maar ik vindt het echt belachelijk dat er zo lang over gedaan wordt.

C1266884 is mijn bestellingsnummer

Dag B&F

Vandaag de 2e dag op rij dat mijn pakket niet is bezorgd en wel is verzet, dit keer naar morgen tussen 12.30 en 14.30, maar komt hij dan wel?

Weet niet of jullie er iets aan kunnen doen, maar ik vindt het echt belachelijk dat er zo lang over gedaan wordt.

ligt wss gwn aan postnl

Is jullie B&F Beta Alanine ook met de gepatenteerde Carnosyn zoals die van Now Foods?
Mijn excuus!:rolleyes: Ik meende dat alleen de capsules Carnosyn waren, maar je hebt gelijk. Beide zijn inderdaad Carnosyn (zowel caps als poeder). Onze Beta-Alanine is geen Carnosyn, maar wel enorm zuivere en goede kwaliteit.
Moet ik even voor je navragen. De Melatonine gaan we sowieso niet verkopen, dit omdat het niet meer mag en wij hierin geen risico willen nemen:)
Dag B&F

Ik laat het even uitzoeken door mijn collegas van de service. Ze zullen je vanavond een email sturen.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven