XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo B&F
Ik heb vandaag een verkeerde doos ontvangen, de doos met ordernummer C1274944 zou ik eigenlijk moeten hebben maar heb een doos met ordernummer C1274820 gekregen, op die doos stond wel mijn naam en adres maar de inhoud en factuur van iemand anders
Hoe of wat moet ik doen?

Mvg Nick
Hoi Nick! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en mijn excuses hiervoor. Ik ga mijn collega's van de klantenservice jou laten bellen en het netjes voor je oplossen.
zal ook even mijn ervaring met b&f posten.
had Whey Perfection besteld en gratis shake beker erbij gekozen.
levering was keurig optijd(alleen was ik zelf niet tijd :P)
alleen was de shake beker kapot tijdens het bezorgen.
b&f een mailtje gestuurd en kreeg keurig de volgende dag een nieuwe toegestuurd.
ben zeer tevreden over de kwaliteit van b&f en hun klantenservice.
bestel hier in de toekomst zeker nog vaken
;)
Bedankt voor je complimenten. Dat motiveerd ons zeker om zo door te blijven gaan. Bedankt en tot de volgende bestelling! :thumbs:
Door snel te willen zijn heb k deze ochtend geen cadeau aangeduid :rolleyes: hopelijk wordt er dan naar de opmerking gekeken :) C1277992
Bedankt voor je bestelling. Mijn collega's kijken altijd zorgvuldig naar de opmerkingen, dus dat gaat helemaal goed komen. Morgen in huis!:)
binnenkort bestellen, great job er komt steeds meer kleding bij ook die bad boy shirtjes.
Dat dacht ik! Badboy is enorm populair onder sporters en wij willen deze graag ook aanbieden. We hebben nu zelfs al Badboy Boxers :D

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 17:54 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection Variety Pack
12 sachets ACTIEPRIJS voor 7.50!

Cocktail
2000 Gram voor 31.50!

Trophix

2270 Gram voor 31.90!

Creature Capsules

180 capsules voor 19.90!

Ripped!
60 caps voor 11.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 11.90!

Superfoods bij Body&FIT

Mutant Sportswear

pm ?

B&F..Ik heb net mijn bestelling gekregen, ordernr C1272659, incl gratis t-shirt :-). Ik mis alleen mijn Caseïne Perfection Choco Coconut Bounty. Alles zat er verder bij, maar deze niet. zou je dit voor me na willen kijken? Kan dit op deze manier of zal ik morgen even bellen? Ik lees/hoor het wel.

Wil je mij jouw vraag nogmaals sturen Flash! Kijk ik er vanavond na!
B&F..Ik heb net mijn bestelling gekregen, ordernr C1272659, incl gratis t-shirt :-). Ik mis alleen mijn Caseïne Perfection Choco Coconut Bounty. Alles zat er verder bij, maar deze niet. zou je dit voor me na willen kijken? Kan dit op deze manier of zal ik morgen even bellen? Ik lees/hoor het wel.
Dat is zeker niet de bedoeling. Ik ga er voor je naar kijken en voor je oplossen. Ik stuur je zo een PM.

Ralf

Beste body en fit..
Ik heb vandaag me bestelling gehad helemaal top! Gratis tasje erbij en zelfs extra shakebeker.

Maar ik had in mijn bestelling low carb vital drink smaak dragon fruit/lychee, maar ik heb hem helemaal niet gekregen terwijl hij wel op het factuur staat??? Ik heb dit 1 keer eerder gehad maar normaal loop alles wel perfect.

Mijn ordernr. Is c1274404
Misschien kan hij nog verzonden worden?

Vriendelijke groeten

Beste body en fit..
Ik heb vandaag me bestelling gehad helemaal top! Gratis tasje erbij en zelfs extra shakebeker.

Maar ik had in mijn bestelling low carb vital drink smaak dragon fruit/lychee, maar ik heb hem helemaal niet gekregen terwijl hij wel op het factuur staat??? Ik heb dit 1 keer eerder gehad maar normaal loop alles wel perfect.

Mijn ordernr. Is c1274404
Misschien kan hij nog verzonden worden?

Vriendelijke groeten
Vervelend, mijn excuus:rolleyes: We gaan het netjes voor je oplossen. :)

Ralf

Is het een idee om D-stunner van betancourt in het assortiment op te nemen?
Dit is de beste pre workout die ik ooit heb gebruikt, 100% beter dan craze. Ik ga op een halve scoop van dit spul al hard :roflol:. Een maatje van mij was er ook super enthousiast over. Geen crash of vervelende bijwerking, alleen de smaak is best wel hardcore XD.
http://nl.bodybuilding.com/store/betancourt-nutrition/d-stunner.html

Wil u even mijn pm over mankerende levering aub lezen ;)

Heb echt heel veel verschillende preworkouts gehad maar Strong! blijf je voelen. Aanrader ;)

Netjes op tijd mijn bestelling binnen gekregen. Top service.

Training ging geweldig. Zieke pomp van Vaso Grow icm Superpump Max (deed zelfs pijn). Tijdens de training Anabolic WMS van BF huismerk.

Zal deze combinatie wel langer gebruiken. Volgend maand weer het zelfde bestelling wanneer deze potten op zijn :p

Zo morgen komt er weer een pakketje altijd leuk om weer te omvangen

Morgen mag ik mijn pakketje ook al in ontvangst nemen, mooie service! Ben ook benieuwd naar Perfect Muscle, denk dat die mooi aansluit op mijn komende clean bulk. :) Ook nog een musclepharm shorts + t-shirt besteld, nu hopen dat XL niet te ruim word. Maar dan heb ik wel weer een doel om naar toe te groeien :P

Geen probleem, bestel toch maar als ik terug ben van reis, begin november :)
Super, helemaal goed!:)
Is het een idee om D-stunner van betancourt in het assortiment op te nemen?
Dit is de beste pre workout die ik ooit heb gebruikt, 100% beter dan craze. Ik ga op een halve scoop van dit spul al hard :roflol:. Een maatje van mij was er ook super enthousiast over. Geen crash of vervelende bijwerking, alleen de smaak is best wel hardcore XD.
http://nl.bodybuilding.com/store/betancourt-nutrition/d-stunner.html
Bedankt voor je suggestie. Ik ga het voor je doorgeven aan onze inkoopafdeling:)
Wil u even mijn pm over mankerende levering aub lezen ;)
Goedemorgen. Natuurlijk, dat ga ik zo direct voor je doen! :)
Heb echt heel veel verschillende preworkouts gehad maar Strong! blijf je voelen. Aanrader ;)
Strong! is een hele goede pre-workout met daarin alleen de allerbeste ingrediënten. Zonder fillers maar met ingrediënten waar je echt wat aan hebt. Tevens zit hij nu in de Powerdeal met een extra scherpe prijs.
Netjes op tijd mijn bestelling binnen gekregen. Top service.

Training ging geweldig. Zieke pomp van Vaso Grow icm Superpump Max (deed zelfs pijn). Tijdens de training Anabolic WMS van BF huismerk.

Zal deze combinatie wel langer gebruiken. Volgend maand weer het zelfde bestelling wanneer deze potten op zijn :p
Zo!:eek: Dat klinkt heftig. Vaso Grow is van zichzelf al een enorm sterk product, in combinatie met SuperPump Max heb je zeker een killercombi. Dat wordt komende tijd heerlijk trainen en optimale prestaties en records neerzetten :wl:
bannervasogrow1.jpg

Zo morgen komt er weer een pakketje altijd leuk om weer te omvangen
Bedankt voor je bestelling. Zit je voor de komende tijd weer helemaal goed in de supps:)
Morgen mag ik mijn pakketje ook al in ontvangst nemen, mooie service! Ben ook benieuwd naar Perfect Muscle, denk dat die mooi aansluit op mijn komende clean bulk. :) Ook nog een musclepharm shorts + t-shirt besteld, nu hopen dat XL niet te ruim word. Maar dan heb ik wel weer een doel om naar toe te groeien :P
Bedankt voor je bestelling. Goed om te horen dat je zo enthousiast bent over onze levering en producten. De Sportskleding is zeker een goede toevoeging aan ons assortiment en veel mensen bestellen dit mee. Naast dat ze hartstikke fijn zitten, is het nog mooi ook :) Vandaag in huis!

Ralf

Whey Perfection Variety Pack
12 sachets ACTIEPRIJS voor 7.50!

Cocktail
2000 Gram voor 31.50!

Trophix

2270 Gram voor 31.90!

Creature Capsules

180 capsules voor 19.90!

Ripped!
60 caps voor 11.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 11.90!

Superfoods bij Body&FIT

Mutant Sportswear

Je hebt inderdaad op tijd besteld. Alle pakketten tot 22.00 uur verzenden we altijd dezelfde dag. Ik heb contact opgenomen met onze bezorgdienst en die durft niet precies aan te geven waar het fout gegaan is. Ik raad aan om nog één extra dag te wachten. Mijn excuses voor het ongemak.:rolleyes:

Ralf

Pakje is net aangekomen, ook hetgeen in de opmerking stond is goed verzorgd :) Alleen vreemd dat het pakket (zonder reden) pas een dag later is bezorgd. Is al een paar keer eerder gebeurd, misschien zitten ze wat te kort aan personeel o.i.d. Mocht het de volgende bestelling weer zo zijn, is het dan misschien een idee om een klacht in te dienen bij PostNL?

Net mijn eerste bestelling geplaatst, was het maar al morgen dan heb ik als het goed is het pakketje :)

Van jullie site:

Cocktail product highlights per shake:
-26 gram spieropbouwende eiwitten
-3000mg Creapure Creatine
-5500mg Glutamine
-6000mg BCAA's
-3000mg Leucine
-1000mg Arginine
-250mg L-Carnitine
-Essentiele Omega 369 vetzuren
-Hoog in belangrijke B-vitamines
-Hoog in Calcium, Magnesium en Zinc
-Superenzymes, voor maximale eiwitopname

Is dat dan 3000mg leucine + de leucine uit de BCAAs?

Hey ik heb weer een bestelling geplaatst, was erg tevreden met de vorige bestelling en ook met de service!

Laatst bewerkt:
Pakje is net aangekomen, ook hetgeen in de opmerking stond is goed verzorgd :) Alleen vreemd dat het pakket (zonder reden) pas een dag later is bezorgd. Is al een paar keer eerder gebeurd, misschien zitten ze wat te kort aan personeel o.i.d. Mocht het de volgende bestelling weer zo zijn, is het dan misschien een idee om een klacht in te dienen bij PostNL?
Dat is fijn om te horen! :) Het kan inderdaad soms voorkomen dat het pakket een dag later bezorgd wordt. Wij zorgen ALTIJD dat elk pakket voor 22.00 uur overgedragen wordt aan onze bezorgdienst. Zodat we zeker weten dat elk pakket van bijv. de 23ste tot 22.00 uur de volgende dag in de levering gaat. Soms kan het voorkomen dat het pakket in de verkeerde route, distributiecentra, verkeerd gesorteerd of beschadigd is. Waardoor het een dag vertraging oploopt. PostNL is een dusdanig grote organisatie, dat het wij altijd klachten indienen, maar zulke fouten verdwijnen helaas nooit.:rolleyes: Al met al, goed geleverd en naar de opmerkingen geluisterd. Dat is het belangrijkste :thumbs:
Net mijn eerste bestelling geplaatst, was het maar al morgen dan heb ik als het goed is het pakketje :)
Bedankt voor je bestelling. Daar gaan we netjes zorg voor dragen, deze ontvang je uiteraard morgen:)
Van jullie site:

Cocktail product highlights per shake:
-26 gram spieropbouwende eiwitten
-3000mg Creapure Creatine
-5500mg Glutamine
-6000mg BCAA's
-3000mg Leucine
-1000mg Arginine
-250mg L-Carnitine
-Essentiele Omega 369 vetzuren
-Hoog in belangrijke B-vitamines
-Hoog in Calcium, Magnesium en Zinc
-Superenzymes, voor maximale eiwitopname

Is dat dan 3000mg leucine + de leucine uit de BCAAs?
Dat zal ik morgen even voor je opvragen. Ik zal je dan even een privéberichtje sturen :)
Hey ik heb weer een bestelling geplaatst maar de track and trace werkt niet, mijn bestelling is C1281074. Zouden jullie dit even kunnen checken, dan weet ik of ik thuis moet blijven :)
Je bestelling is goed in ons systeem doorgekomen en volgens ons systeem is de mail ook verstuurd. Je kan er dus morgen "gewoon" op rekenen :) De barcode van jouw zending is 3SZRHH000255607, op de site van postNL samen met jouw postcode kun je het pakket volgen. :)

Ralf

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven