Hoi Nick! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en mijn excuses hiervoor. Ik ga mijn collega's van de klantenservice jou laten bellen en het netjes voor je oplossen.Hallo B&F
Ik heb vandaag een verkeerde doos ontvangen, de doos met ordernummer C1274944 zou ik eigenlijk moeten hebben maar heb een doos met ordernummer C1274820 gekregen, op die doos stond wel mijn naam en adres maar de inhoud en factuur van iemand anders
Hoe of wat moet ik doen?
Mvg Nick
Bedankt voor je complimenten. Dat motiveerd ons zeker om zo door te blijven gaan. Bedankt en tot de volgende bestelling!zal ook even mijn ervaring met b&f posten.
had Whey Perfection besteld en gratis shake beker erbij gekozen.
levering was keurig optijd(alleen was ik zelf niet tijd)
alleen was de shake beker kapot tijdens het bezorgen.
b&f een mailtje gestuurd en kreeg keurig de volgende dag een nieuwe toegestuurd.
ben zeer tevreden over de kwaliteit van b&f en hun klantenservice.
bestel hier in de toekomst zeker nog vaken
![]()
Bedankt voor je bestelling. Mijn collega's kijken altijd zorgvuldig naar de opmerkingen, dus dat gaat helemaal goed komen. Morgen in huis!Door snel te willen zijn heb k deze ochtend geen cadeau aangeduidhopelijk wordt er dan naar de opmerking gekeken
C1277992

Dat dacht ik! Badboy is enorm populair onder sporters en wij willen deze graag ook aanbieden. We hebben nu zelfs al Badboy Boxersbinnenkort bestellen, great job er komt steeds meer kleding bij ook die bad boy shirtjes.

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 17:54 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection Variety Pack
12 sachets ACTIEPRIJS voor 7.50!
Cocktail
2000 Gram voor 31.50!
Trophix
2270 Gram voor 31.90!
Creature Capsules
180 capsules voor 19.90!
Ripped!
60 caps voor 11.50!
Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 11.90!
Superfoods bij Body&FIT
Mutant Sportswear

)
hopelijk wordt er dan naar de opmerking gekeken
Ik heb dit 1 keer eerder gehad maar normaal loop alles wel perfect.
. Een maatje van mij was er ook super enthousiast over. Geen crash of vervelende bijwerking, alleen de smaak is best wel hardcore XD. 
Dat klinkt heftig.