Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
die natabolic is echt al wel genoeg denk ik.. zou niet perse nog naar iets anders zoeken om ermee te stacken, ik kan mij niet echt uitspreken of dat voor teveel leverbelasting zou zorgen moest je het stacke met die red&black, wsl niet maar toch wrm het risico lopen als je mss maar een kleine meerwaarde zal hebben?

groetjes, jullie apostel

:roflol:

Vond je hem ook zo grappig? ;)

Hey gwn om te vragen of jullie het geld goed hebben ontvangen van bestelling 122139 bedankt

Zou ik ook de niewue smaken van WP samples kunnen krijgen bij mijn bestelling? Ben benieuwd!

Bestelling nr is: 122587

Lionel van Est

bestelling weer binnen, zoals gewoonlijk snelle service dus.
Helemaal top body en fit shop :thumb:

En er zaten idd al wat samples bij :)

Had gehoopt vandaag mn bestelling bij thuiskomst te vinden, zal voor morgen zijn :(

Is al wel vertrokken veronderstel ik, nr.122292 :p

ik zag het als een compliment, maar SKLD moet niet denken dat hij jezus mag gaan spelen :roflol:

Ik heb het altijd al geweten, voor 30 zilverlingen potten whey perfection zal je Mij verraden (ookal is said character eigenlijk een discipel en geen apostel en begint zijn achternaam met een 'I', maar goed) :roflol:

Net creamy cocos geprobeerd en ik hou totaal niet van kokosnoot,

maar het viel ontzettend mee, sterker nog ik vond de smaak zelfs lekker, hij deed me denken aan cookies en cream maar dan met een net ander smaakje wat toch wel anders en lekker is.

Nu heb ik alle samples geproeft en kan ik zeggen dat de nieuwe whey perfection smaken zeer geslaagd zijn :D

Hey gwn om te vragen of jullie het geld goed hebben ontvangen van bestelling 122139 bedankt

Kan ik nu hier vandaan even niet checken maar mijn collega Laurenz geeft je dit morgenochtend door:)

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Zou ik ook de niewue smaken van WP samples kunnen krijgen bij mijn bestelling? Ben benieuwd!

Bestelling nr is: 122587

Lionel van Est

Doen we! Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

bestelling weer binnen, zoals gewoonlijk snelle service dus.
Helemaal top body en fit shop :thumb:

En er zaten idd al wat samples bij :)

We doen ons best:D Dank je!!

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

Had gehoopt vandaag mn bestelling bij thuiskomst te vinden, zal voor morgen zijn :(

Is al wel vertrokken veronderstel ik, nr.122292 :p

Ja, ik ben er morgen zelf niet maar mijn collega geeft je morgenochtend de status even door:)

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Ik heb het altijd al geweten, voor 30 zilverlingen potten whey perfection zal je Mij verraden (ookal is said character eigenlijk een discipel en geen apostel en begint zijn achternaam met een 'I', maar goed) :roflol:

Volgens mij kan ik niet alles meer helemaal volgen:D

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Net creamy cocos geprobeerd en ik hou totaal niet van kokosnoot,

maar het viel ontzettend mee, sterker nog ik vond de smaak zelfs lekker, hij deed me denken aan cookies en cream maar dan met een net ander smaakje wat toch wel anders en lekker is.

Nu heb ik alle samples geproeft en kan ik zeggen dat de nieuwe whey perfection smaken zeer geslaagd zijn :D

:) Daar doen we het voor!! Dank je.

Ilco, weet jij of deze order al weg is?
Referentie nummer: 122440

Ilco, weet jij of deze order al weg is?
Referentie nummer: 122440

Ja, de wordt morgen aangeboden. Dank je, voor je bestelling!

Ter info; we zijn overgeschakeld van kpn internet op glasvezel, dat geeft/gaf even problemen met de automatisch gegenereerde uitgaande email die je ontvangt als een bestelling wordt verzonden. Als het goed is nu verholpen!:)

Laatst bewerkt:
Op welke dagen leveren jullie niet?

Ik heb juist mijn bestelling geplaatst ref.122619 ,zou ik wat pre-workoutsamples kunnen krijgen.

Peach en coconut geprobeerd, beide heerlijk! Peach vond ik toch wel beter dan de coconut. Morgen probeer ik sweet apple en fresh orange.

Heb trouwens die nieuwe smaak fresh orange(?) geprobeerd, gemengd met water. Lekkerste whey die ik tot nu toe geproefd heb, no competition :D

Ben benieuwd naar de andere.

Vanmiddag Sweet apple gedronken.
Die was heerlijk:D.
Nu heb ik 4 smaken die ik lekker vindt.
-Cookies en cream
-Sweet Apple
-Sunny peach
-Berry blast.

B&F ik heb mijn armspieren overbelast zal glutamine * helpen? Ik geloof het eign niet

B&F ik heb mijn armspieren overbelast zal glutamine * helpen? Ik geloof het eign niet

Je hebt rijst nodig.

Snap je 'em?
(rest, ice, compression, elevation)
muts11.gif

Kan ik Ghenerate en creatine tegelijk gebruiken, of zal ik met de Ghenerate biginnen na mijn creatine kuur?

Op welke dagen leveren jullie niet?

Elke dag behalve zondag in Nederland.:)

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Ik heb juist mijn bestelling geplaatst ref.122619 ,zou ik wat pre-workoutsamples kunnen krijgen.

Dank je:) regel ik..

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Peach en coconut geprobeerd, beide heerlijk! Peach vond ik toch wel beter dan de coconut. Morgen probeer ik sweet apple en fresh orange.

Peach, Fresh Orange en Sweet Apple zijn ook meer "mijn" smaken. Heel anders als je bij een eiwitshake verwacht, veel frisser. Dat komt vooral bij deze smaken naar voren, ook bij de Berry Blast overigens..

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Heb trouwens die nieuwe smaak fresh orange(?) geprobeerd, gemengd met water. Lekkerste whey die ik tot nu toe geproefd heb, no competition :D

Ben benieuwd naar de andere.

:meal:

THANKS!!

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Vanmiddag Sweet apple gedronken.
Die was heerlijk:D.
Nu heb ik 4 smaken die ik lekker vindt.
-Cookies en cream
-Sweet Apple
-Sunny peach
-Berry blast.

Genoeg keuze zo:D

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Tja, dat is lastig. Glutamine kan wel helpen bij het voorkomen van overtraining ed. Dit is toch duidelijk iets anders...

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Kan ik Ghenerate en creatine tegelijk gebruiken, of zal ik met de Ghenerate biginnen na mijn creatine kuur?

Dat is niet nodig. Als je het effect van beide afzonderlijk wilt meten is het een optie maar het kan prima in de combi:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven