Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisterenavond (19.3u ofzo) bestelling gedaan, en net een mailtje gekregen dat hij al verzonden is ??? werken jullie 's nachts ook ???

Hij word toch niet ook vandaag al bezorgd?
Heb die bestelling express 's avonds laat geplaatst zodat hij niet op vrijdag al bezorgd zou worden omdat er dan niemand thuis is :D

Laatst bewerkt:
Gisterenavond (19.3u ofzo) bestelling gedaan, en net een mailtje gekregen dat hij al verzonden is ??? werken jullie 's nachts ook ???

Hij word toch niet ook vandaag al bezorgd?
Heb die bestelling express 's avonds laat geplaatst zodat hij niet op vrijdag al bezorgd zou worden omdat er dan niemand thuis is :D

:D We beginnen wel 's ochtends heel vroeg!

Nee, de bestelling wordt vandaag verzonden en morgen aangeboden. Geen zorgen dus..

Goeie service hoor :thumbs:

Had ook niet uitegemaakt hoor, denk niet dat mijn buurvrouw de hydrolisaat stiekem had opgesnoept :D

Heb vanmorgen mn enveloppe gevonden met mn samples, topservice!
Al nieuws ivm met mn bestelling :)

Dank je:)

Bestelling:
1 dagje vertraging:cool: Wordt morgen aangeboden.

Mooi pakket;)

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Goeie service hoor :thumbs:

Had ook niet uitegemaakt hoor, denk niet dat mijn buurvrouw de hydrolisaat stiekem had opgesnoept :D

:D Buurvrouwen zijn te kritisch

Thanks!

thanks voor de samples

goede serves

Net een pot van jullie nieuwe smaak met appel binnengekregen! gemixt met ijskoud water en ijsschilfers: Meeeega lekkere shake, echt subliem smaakske! yummi yummi

Net een pot van jullie nieuwe smaak met appel binnengekregen! gemixt met ijskoud water en ijsschilfers: Meeeega lekkere shake, echt subliem smaakske! yummi yummi

Dank je:) Klinkt goed met ijsschilfers, zeker met dit weer!:cool:

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

thanks voor de samples

goede serves

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Nee, meer op iets langere termijn (gewrichten)

Ik zou eerder naar Cissus kijken, hier hoor ik vaak positieve berichten over.

Laatst bewerkt:
Dank je:) Klinkt goed met ijsschilfers, zeker met dit weer!:cool:

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Nee, meer op iets langere termijn (gewrichten)

Ik zou eerder naar Cissus kijken, hier hoor ik vaak positieve berichten over.

Oke, maar waarom staat er bij details dit Deze combinatie heeft niet voor niets grote bekendheid opgebouwd als formule tegen gewrichtsontstekingen, banden, kapsels, bindweefsel en bij (sport)blessures

Hebben julie bestelling 122139 al verstuurd? het is een bestelling naar belgie alvast bedankt

122761
Kan ik misschien een sample No Shotgun erbij krijgen?

Roerbakei

ik denk dat ik de appel ook volgende week ga bestellen om net het zelfde te maken :D moet lekekr fris zijn :D zeker voor de zomer doet me dan denken aan zo'n sorbet ofzo :D eerst de samples is proberen en dan bestelling'ske doen om zomer fso door te komen :D want ik verwacht niet direct nieuwe smaken b&f? :D

Gister rond half 11 besteld. Lat altijd dingen bezorgen bij mijn pa, ben zelf namelijk nooit thuis om dingen aan te kunnen nemen. Hoorde net van mijn pa dat het bij hem is afgeleverd. Supersnel dus, thanks!

Oke, maar waarom staat er bij details dit Deze combinatie heeft niet voor niets grote bekendheid opgebouwd als formule tegen gewrichtsontstekingen, banden, kapsels, bindweefsel en bij (sport)blessures

..dit is meer mijn persoonlijke mening:cool:

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Hebben julie bestelling 122139 al verstuurd? het is een bestelling naar belgie alvast bedankt

Ik zit nu niet op kantoor maar mijn collega geeft straks de status even door:)

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

122761
Kan ik misschien een sample No Shotgun erbij krijgen?

Roerbakei

Is al ingepakt, ik kijk of ik wat kan regelen:cool:

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Ja:)

ik denk dat ik de appel ook volgende week ga bestellen om net het zelfde te maken :D moet lekekr fris zijn :D zeker voor de zomer doet me dan denken aan zo'n sorbet ofzo :D eerst de samples is proberen en dan bestelling'ske doen om zomer fso door te komen :D want ik verwacht niet direct nieuwe smaken b&f? :D

We hebben er nu 10. Wel even genoeg:D

Maar suggesties zijn altijd welkom..

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Gister rond half 11 besteld. Lat altijd dingen bezorgen bij mijn pa, ben zelf namelijk nooit thuis om dingen aan te kunnen nemen. Hoorde net van mijn pa dat het bij hem is afgeleverd. Supersnel dus, thanks!

Graag gedaan!:)

zo even een bestelling gedaan...

mn favo Vanilia shake van scivation.. whey aardbei van syntax x proberen(mooie prijs) No xplode blijft 1 van mn favo pre workout knallers.. en Jack3D gebruik ik voor uitgaan... 4 a 5 schepjes en spacen op techno:D:eek:;)

1 Scivation/PrimaForce SCIVATION WHEY 1x 4.540 KGVanilla € 59,90
1 Syntrax Syntrax Whey Shake * 1x 5LB/2.27KG/71 Shakes Strawberry Shake € 29,95
1 USP Labs Jack3D * Lemon € 29,95
1 BSN NO Xplode BSN Lemon Lime € 44,90
Bedrag inclusief BTW. € 164,70

ben benieuwd naar de samples :)

Laatst bewerkt:
zo even een bestelling gedaan...

mn favo Vanilia shake van scivation.. whey aardbei van syntax x proberen(mooie prijs) No xplode blijft 1 van mn favo pre workout knallers.. en Jack3D gebruik ik voor uitgaan... 4 a 5 schepjes en spacen op techno:D:eek:;)

1 Scivation/PrimaForce SCIVATION WHEY 1x 4.540 KGVanilla € 59,90
1 Syntrax Syntrax Whey Shake * 1x 5LB/2.27KG/71 Shakes Strawberry Shake € 29,95
1 USP Labs Jack3D * Lemon € 29,95
1 BSN NO Xplode BSN Lemon Lime € 44,90
Bedrag inclusief BTW. € 164,70

ben benieuwd naar de samples :)

4-5 scoops:D Daar is lang niet iedereen goed tegen bestand!
Wat is het referentienummer?

Vandaag de samples binnen gekregen :D
Goede service zoals ik gewend ben, zal mijn bevindingen posten zodra ik ze allemaal genomen heb:thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven