Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap dat gezeur allemaal niet.
B&F heeft goede producten voor een scherpe prijs en leuke service.
Doen het dus gewoon erg goed.

Als je het er niet mee eens bent koop dan ergens anders en houdt op met het lezen en schrijven in dit gedeelte van het fora.
Is toch echt leven en laten leven hoor!!!!

Maar to the point.

Vandaag eerste keer aundaulic stateGT genomen.
Ziet er uit als campignonnen soep.
Smaakt wel lekker!!!
En na een 10min al een beetje een Rush!!!!

Nu naar de Gym, ben erg benieuwd

Net Fresh Orange milkshake gedronken.
Het was wel lekker fris maar toch net niet zo goed als de sunny peach:p.
Zometeen sweet apple.

Snap dat gezeur allemaal niet.
B&F heeft goede producten voor een scherpe prijs en leuke service.
Doen het dus gewoon erg goed.

Als je het er niet mee eens bent koop dan ergens anders en houdt op met het lezen en schrijven in dit gedeelte van het fora.
Is toch echt leven en laten leven hoor!!!!

Maar to the point.

Vandaag eerste keer aundaulic stateGT genomen.
Ziet er uit als campignonnen soep.
Smaakt wel lekker!!!
En na een 10min al een beetje een Rush!!!!

Nu naar de Gym, ben erg benieuwd

:) laat het zo maar weten, als je terug bent!

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Net Fresh Orange milkshake gedronken.
Het was wel lekker fris maar toch net niet zo goed als de sunny peach:p.
Zometeen sweet apple.

hhmm, zo zie je dat smaken verschillen. De Sunny Peach vind ik heerlijk de Sweet Apple ook maar de Fresh Orange is voor mij nu even de NR1. Lekker fris en dat kan met dit weer geen kwaad..:D

@skld, Waarom zou je Red&black Attack samen met Natabolic willen nemen ?
Kosten zijn dan overdreven hoog, Red&Black Attack is voor 3maanden minimaal aangezien HGHup word aangeraden die periode van 3maanden te nemen.
Alpha X lijkt mij dat je daarmee moet stoppen zodra je aan de Formadrol begint.
En zit nu zelf in 3de maand Alpha X en merk meer dan de eerste 2maanden.
Kun je ze misschien beter achter elkaar nemen of zie ik dat verkeerd ?
Begrijp me niet verkeerd, ben zelf ook nieuwsgierig na Red&Black Attack aangezien ik erg tevreden ben over Alpha X.

Hmm verheug me op een nieuwe smaak Whey Perfection, doe de envelop open en rollen der 4 oudere smaken uit. Begrijp me niet verkeerd, de samples zijn altijd leuk maar was erg nieuwsgierig naar de nieuwe smaken :(

Hey dat had ik ook! Misschien omdat ik B&F 1x een PM erover heb gestuurd en 1x gemaild.. want dacht dat de PM niet aangekomen was omdat er niks bij verzonde items stond. ???

Nog een vraagje, ik ga vanaf nu trouw voor Whey Perfection + TMS maar ik heb bij de laatste keer Micellar Casein Superior besteld. Ik mix mijn spullen altijd met een staafmixer, maar bij die laatste blijven er altijd grotere stukjes in zitten. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Want ik mix bijna 2 minuten lang en ze zitten er nog steeds in, of ik deze nou drink met water of melk..

vandaag fresh orange en sweet apple geprobeerd.
Waren allebei weer lekker (fresh orange net wat lekkerder dan apple imo)

Maar sunny peach blijft bij mij toch op 1 van deze samples :)

Moet alleen nog cocos proberen maar ik hou niet echt van cocos :( , maar ik ga hem toch proberen morgen ;)

Vandaag ook 2 schepjes anadraulic pump gepakt (samen met wat cafeïne).
Voelde me toch scherper en meer gefocust dan met alleen cafeïne en ik kon ook sneller aan een volgend setje beginnen
En dat kon ik vandaag goed gebruiken aangezien er veel meisjes en jongens van een school in de buurt waren (beetje luidruchtig) voor een oriëntatie project ofzo :P

Laatst bewerkt:
Referentie nummer: 122469

heeft u er misschien wat samples bij?
de vorige keer waren ze op
alvast bedankt

Altijd bij een andere webshop besteld...begint met Bar...
Wil de Whey Perfection wel eens proberen, toch maar voor de Muscle Perfection Combi gegaan. Sorry, kleine bestelling...doe ik meestal als ik voor het eerst bestel bij een nieuwe shop ;)

Had de vraag in Opmerkingen bij bestellen gezet, maar kan dat beter hier doen, vermoed. Gebruik nu ook Overdrive van AN. Wat is een goede vervanger daarvoor?

Hey dat had ik ook! Misschien omdat ik B&F 1x een PM erover heb gestuurd en 1x gemaild.. want dacht dat de PM niet aangekomen was omdat er niks bij verzonde items stond. ???

Nog een vraagje, ik ga vanaf nu trouw voor Whey Perfection + TMS maar ik heb bij de laatste keer Micellar Casein Superior besteld. Ik mix mijn spullen altijd met een staafmixer, maar bij die laatste blijven er altijd grotere stukjes in zitten. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Want ik mix bijna 2 minuten lang en ze zitten er nog steeds in, of ik deze nou drink met water of melk..

Micellar is anders van structuur. hierin krijg je nooit de fijne shake die je met whey wel kunt bereiken. Op zich vind ik dat wanneer je het gewoon in een shaker maat het resultaat acceptabel is. Natuurlijk heeft de beleving ook te maken met je verwachtingspatroon. Wanneer je eenzelfde shake verwacht als met whey dan valt het tegen. Wanneer je vaker Micellar hebt gehad dan valt het mee.

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

PM nog even je naam en adres dan stuur ik NIEUWE;):D

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

vandaag fresh orange en sweet apple geprobeerd.
Waren allebei weer lekker (fresh orange net wat lekkerder dan apple imo)

Maar sunny peach blijft bij mij toch op 1 van deze samples :)

Moet alleen nog cocos proberen maar ik hou niet echt van cocos :( , maar ik ga hem toch proberen morgen ;)

Vandaag ook 2 schepjes anadraulic pump gepakt (samen met wat cafeïne).
Voelde me toch scherper en meer gefocust dan met alleen cafeïne en ik kon ook sneller aan een volgend setje beginnen
En dat kon ik vandaag goed gebruiken aangezien er veel meisjes en jongens van een school in de buurt waren (beetje luidruchtig) voor een oriëntatie project ofzo :P

Ok, de reacties op Anadraulic State zijn in de US overweldigend (zie de grote sites) In NL is het toch iets rustiger..had er eits meer van verwacht mede omdat we voor een minimale marge en zeer scherpe consumentenprijs hadden gekozen. Zoals we vaker doen:cool:

Ben zelf ook meer fan van de frissere smaken maar wie weet:D

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Referentie nummer: 122469

heeft u er misschien wat samples bij?
de vorige keer waren ze op
alvast bedankt

Dank je, regel ik direct:)

Dank je, regel ik direct:)[/QUOTE]

dankje

Even een vraagje over de Micellar Casein, ik neem deze nu een aantal uur na de training (in de middag) in zodat ik van eiwitten voorzien ben tot aan mijn avondsnack (kwark).
Wat gebeurd er echter als ik de casein voor de training inneem en dan na de training Whey Perfection, blijft de caseine dan nog steeds 7 uur lang eiwitten afgeven (dus tot ver na de training) ?

Altijd bij een andere webshop besteld...begint met Bar...
Wil de Whey Perfection wel eens proberen, toch maar voor de Muscle Perfection Combi gegaan. Sorry, kleine bestelling...doe ik meestal als ik voor het eerst bestel bij een nieuwe shop ;)

Had de vraag in Opmerkingen bij bestellen gezet, maar kan dat beter hier doen, vermoed. Gebruik nu ook Overdrive van AN. Wat is een goede vervanger daarvoor?

Dank je:) Ik zal er ook samples bij doen van de nieuwe smaken voor je!

De bestelling wordt direct verzonden.

Een meer dan goed alternatief is de Natadrol & formadrol combi van LG.

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Even een vraagje over de Micellar Casein, ik neem deze nu een aantal uur na de training (in de middag) in zodat ik van eiwitten voorzien ben tot aan mijn avondsnack (kwark).
Wat gebeurd er echter als ik de casein voor de training inneem en dan na de training Whey Perfection, blijft de caseine dan nog steeds 7 uur lang eiwitten afgeven (dus tot ver na de training) ?

Ja, je zou ook kunnen afwegen om bv voor de training en tussen de maaltijden Whey en Micellar te mixen.

Bv voor de training 20 gram Whey met 10 gram Micellar en 's middags 10 gram Whey met 20 gram Micellar.

Dank je:) Ik zal er ook samples bij doen van de nieuwe smaken voor je!

De bestelling wordt direct verzonden.

Een meer dan goed alternatief is de Natadrol & formadrol combi van LG.

Wow, dank je! Heb de Natadrol & Formadrol combi even bookmarked, daar ik graag na gebruik van additionele supps, even een week of 2 zonder extra supps doe. Lichaam weer extra schoon ;) Komt met de volgende volgende bestelling dan wel mee.

Wow, dank je! Heb de Natadrol & Formadrol combi even bookmarked, daar ik graag na gebruik van additionele supps, even een week of 2 zonder extra supps doe. Lichaam weer extra schoon ;) Komt met de volgende volgende bestelling dan wel mee.

Dank je, als je vragen hebt danm kan je hier altijd terecht:)

Zojuist bestelling binnen gekregen:D.
Citrulline Malate + whey perfection samples + Nox Pump sample.
Heb een korreltje Citrulline Malate genomen, het is zo zuur als citroen :eek:.

TOP service weer hoor !!

Kosten zijn dan overdreven hoog, Red&Black Attack is voor 3maanden minimaal aangezien HGHup word aangeraden die periode van 3maanden te nemen.
Begrijp me niet verkeerd, ben zelf ook nieuwsgierig na Red&Black Attack aangezien ik erg tevreden ben over Alpha X.

Mjah ik zat zelf ookal te rekenen, dan kan ik beter m'n geld uitgeven aan een hgh/insuline/igf-1/t4 stack ofzo, maar wil m'n 'V-card' nog niet kwijt :D en ik zal van R&BA/natabolic geen testicular atrophy krijgen oid maar toch vraag ik me af hoeveel effect dat op je lever heeft en LG sciences en al die merken geven natuurlijk niets prijs, dus echt onderzoek valt niet te verrichten :rolleyes:

Tromgeroffel..:grinny:

Geklap..

Dank u dank u! :rolleyes:

Mijn eerste ervaringen met de nieuwe smaken van Whey perfection!

Sunny peach:
Als eerste net na me training de sunny peach geprobeerd met een aantal ml magere melk. Ik zelf vind de smaak van perzik met melk een beetje wennen en hou niet zo heel erg van perzik dus persoonlijk zal het nooit me lievelings whey zijn of er een pot van bestellen, MAAR voor de mensen die perzik erg lekker vinden dan is hij zeker wel aanteraden, want je krijgt een zachte goede echt naar perzik smakende whey en helemaal niet TE zoet wat sommige bij andere smaken wel vonden (Ik zelf hou wel van zoete wheys).

Orange:
Weer zo iets.. Orange tja daar ben ik ook niet dol op behalve als het gaat om vers geperste! Dit keer met water gedaan, omdat ik dit echt een smaak vind om met water te nemen vooral na een training wat wel is lekker fris kan zijn. Ik had het dus goed hij was heerlijk fris en een hele goede orange smaak zoals ik die verwacht had. Vergelijkbaar met die echte sinaasappel snoepjes. Perfect voor als je je whey liever met water drinkt en een fan bent van een goede sinaasappel smaak.

Conclusie:
De smaken waren weer heel goed uitgewerkt en je krijgt de smaak die je verwacht. Niet mijn favoriete smaken, maar als je is wat anders wilt dan de standaard smaken en lekkere frisse smaken wilt die met water te drinken zijn zonder ook maar een slappe shake te drinken dan heb je aan deze 2 smaken een hele goede.;)

Zal vanmiddag of morgen mijn bevinden van coconut en de sweet appel posten. :thumbs:

Net mijn bestelling én een envelop met WP samples binnengekregen. Meteen Sunny Peach geprobeerd, jezus wat heerlijk! :)

Top service wederom, kan elke andere supp-winkel zich een groot voorbeeld aan nemen!

Zojuist bestelling binnen gekregen:D.
Citrulline Malate + whey perfection samples + Nox Pump sample.
Heb een korreltje Citrulline Malate genomen, het is zo zuur als citroen :eek:.

TOP service weer hoor !!

Dank je. Lekker fris met dit weer:D

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Tromgeroffel..:grinny:

Geklap..

Dank u dank u! :rolleyes:

Mijn eerste ervaringen met de nieuwe smaken van Whey perfection!

Sunny peach:
Als eerste net na me training de sunny peach geprobeerd met een aantal ml magere melk. Ik zelf vind de smaak van perzik met melk een beetje wennen en hou niet zo heel erg van perzik dus persoonlijk zal het nooit me lievelings whey zijn of er een pot van bestellen, MAAR voor de mensen die perzik erg lekker vinden dan is hij zeker wel aanteraden, want je krijgt een zachte goede echt naar perzik smakende whey en helemaal niet TE zoet wat sommige bij andere smaken wel vonden (Ik zelf hou wel van zoete wheys).

Orange:
Weer zo iets.. Orange tja daar ben ik ook niet dol op behalve als het gaat om vers geperste! Dit keer met water gedaan, omdat ik dit echt een smaak vind om met water te nemen vooral na een training wat wel is lekker fris kan zijn. Ik had het dus goed hij was heerlijk fris en een hele goede orange smaak zoals ik die verwacht had. Vergelijkbaar met die echte sinaasappel snoepjes. Perfect voor als je je whey liever met water drinkt en een fan bent van een goede sinaasappel smaak.

Conclusie:
De smaken waren weer heel goed uitgewerkt en je krijgt de smaak die je verwacht. Niet mijn favoriete smaken, maar als je is wat anders wilt dan de standaard smaken en lekkere frisse smaken wilt die met water te drinken zijn zonder ook maar een slappe shake te drinken dan heb je aan deze 2 smaken een hele goede.;)

Zal vanmiddag of morgen mijn bevinden van coconut en de sweet appel posten. :thumbs:

:D Top, dank je..

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Net mijn bestelling én een envelop met WP samples binnengekregen. Meteen Sunny Peach geprobeerd, jezus wat heerlijk! :)

Top service wederom, kan elke andere supp-winkel zich een groot voorbeeld aan nemen!

:) Dat is een MOOI compliment!

Vraagje trouwens, kan ik de Red & Black Stack combineren met de Natabolic Stack? Geeft dat niet hetzelfde effect als je lever met een kettingzaag bewerken? Too much? Iemand? StevenG? Insights?

???

Mjah ik zat zelf ookal te rekenen, dan kan ik beter m'n geld uitgeven aan een hgh/insuline/igf-1/t4 stack ofzo, maar wil m'n 'V-card' nog niet kwijt :D en ik zal van R&BA/natabolic geen testicular atrophy krijgen oid maar toch vraag ik me af hoeveel effect dat op je lever heeft en LG sciences en al die merken geven natuurlijk niets prijs, dus echt onderzoek valt niet te verrichten :rolleyes:

die natabolic is echt al wel genoeg denk ik.. zou niet perse nog naar iets anders zoeken om ermee te stacken, ik kan mij niet echt uitspreken of dat voor teveel leverbelasting zou zorgen moest je het stacke met die red&black, wsl niet maar toch wrm het risico lopen als je mss maar een kleine meerwaarde zal hebben?

groetjes, jullie apostel

:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven