wesmeister
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zag trouwens op de site ook veel producten met pillen voor spiermassa, maar welke is nou eigenlijk gewoon de beste?Iemand?
Groetjes,
De nu vaste klant.
Qua opbouwende producten is het lastig kiezen momenteel, aan de andere kant is dat alleen maar mooi.
Ik vind persoonlijk de Muscle Perfection Combi een aanrader.
Weet niet of je hier (of iemand anders) ervaring in heeft?Toevallig, want dat is mijn standaard combi nu ook.![]()
Maar ik bedoel meer van welke pillen eigenlijk gewoon het beste zijn, zoals Natabolic Stack of Natadrol of Ultimate Anabolic Stack enzo, want bij allemaal staat eigenlijk dat ze de sterkste spieropbouwende producten zijn.Weet niet of je hier (of iemand anders) ervaring in heeft?
Volgens de log van StevenG, gaat die inderdaad aardig op de Natabolic stack.
Maar hij heeft wel zijn voeding en dergelijke in orde wat gewoon belangrijk is.
Anders zal de stack weinig doen lijkt me, zoals het opgaat voor de meeste supplementen.
MHF-1 schijnt bijna hetzelfde te zijn als V3, ze hebben alleen een heel klein beetje aan de creatine en proteine's gesleuteld.ik zag dat er weer een nieuwe no-shotgun versie uit is. al iemand geprobeert? of toevallig al reacties gehad? en wanneer is de humapro leverbaar en wat gaat die ongeveer kosten?
mvgr,
een vaste klant
Had gister een sample setje besteld, ruim voor 18.00, rond 14.00 ofzo. Maar nog steeds niet binnen.. hij zou dan toch vandaag moeten komen??
Hallo,
Ik zag dat jullie dark rage niet in jullie assortiment hebben komt die nog of helemaal niet?
Grtz,
19:45 en ik heb nog steeds mijn whey niet binnen, dat gaat vandaag wss niet komen?
Status: Shipment out for delivery
Parcel sorted at sorting centre
En hij zit nu op 'distributie'.
Hallo,
Ik zag dat jullie dark rage niet in jullie assortiment hebben komt die nog of helemaal niet?
Grtz,
had een vraag welke weight gainer is het beste kwa samenstelling?
Daarstraks mijn pakketje ontvangen, en was aangenaam verrast!
Ik had alleen een pot hydrolisaat besteld, en hoefde al geen verzendkosten te betalen. Daarnaast kreeg ik twee whey perfection samples en een shake beker gratis!
Goeie service, daar kunnen vele winkels nog wat van leren!
Echter..
Kwam ik erachter dat de hydrolisaat van UltraLife gezoet is met aspartaam. Beetje jammer dat dit niet vermeld staat op jullie website, anders had ik wellicht een ander merk genomen. Voor zover duidelijk is een kleine hoeveelheid aspartaam per dag niet schadelijk (40 milligram per dag) maar op de verpakking van deze hydro staat ook niet aangegeven HOEVEEL aspartaam erin zit.
Zal VitaLife er zelf even over mailen, maar het lijkt me sowieso terecht als jullie dit wel vermelden op de website.
Groet,
Maar nogmaals, jullie service en al =!!!
Dit staat inderdaad niet aangegeven en dat had wel gemoeten daar heb je 100% gelijk in. Voor ons eigen merk Body & Fit Sportsnutrition hebben we nu ook bewust elk product aspartaam vrij. Vaak gaat het maar om enkele milligrammen, gemiddeld is het erg weinig maar toch je hebt gelijk.
De prijs is ook heel netjes momenteel. Voor Hydrolisaat is de smaak goed.
, we hebben ze verzonden.Hey B&F is deze al onderweg: Referentie nummer: 122056

Hey B&F is deze al onderweg: Referentie nummer: 122056

Mijn bestelling is gelijk het volgende dag perfect bezorgd.
Pakketje geopened en daar lag alles wat ik had gewenst qua bestelling/samples, zelfs met wat EXTRA (waarvoor ik niet eens had gevraagd)!!
Een voorbeeld van een top service en daar kunnen veel winkels/bedrijven veel van leren (niet alleen de sponsers)!
Ik zie dat jullie weer op 5 sterren staan, en die hebben jullie zeker dik verdiend.
Mijn nummer 1 winkel [Link niet meer beschikbaar] met een DIKKE 5 stars!![]()