AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
van de week m'n hemorush ontvangen.. wat is dat spul smerig zeg.. elke company maakt tegenwoordig die fruit punch smaak heh.. :p

Daarstraks mijn pakketje ontvangen, en was aangenaam verrast!
Ik had alleen een pot hydrolisaat besteld, en hoefde al geen verzendkosten te betalen. Daarnaast kreeg ik twee whey perfection samples en een shake beker gratis! :eek:

Goeie service, daar kunnen vele winkels nog wat van leren!

Echter..

Kwam ik erachter dat de hydrolisaat van UltraLife gezoet is met aspartaam. Beetje jammer dat dit niet vermeld staat op jullie website, anders had ik wellicht een ander merk genomen. Voor zover duidelijk is een kleine hoeveelheid aspartaam per dag niet schadelijk (40 milligram per dag) maar op de verpakking van deze hydro staat ook niet aangegeven HOEVEEL aspartaam erin zit.

Zal VitaLife er zelf even over mailen, maar het lijkt me sowieso terecht als jullie dit wel vermelden op de website.

Groet,

Maar nogmaals, jullie service en al = :thumbs:!!!

Ik zag trouwens op de site ook veel producten met pillen voor spiermassa, maar welke is nou eigenlijk gewoon de beste? ;) Iemand?

Groetjes,
De nu vaste klant.
Qua opbouwende producten is het lastig kiezen momenteel, aan de andere kant is dat alleen maar mooi.
Ik vind persoonlijk de Muscle Perfection Combi een aanrader.

Toevallig, want dat is mijn standaard combi nu ook. :cool:
Maar ik bedoel meer van welke pillen eigenlijk gewoon het beste zijn, zoals Natabolic Stack of Natadrol of Ultimate Anabolic Stack enzo, want bij allemaal staat eigenlijk dat ze de sterkste spieropbouwende producten zijn. :D Weet niet of je hier (of iemand anders) ervaring in heeft?

Laatst bewerkt:
Logisch dat bij elke supplement staat dat het de beste is, noemen ze marketing.
Komt er eigenlijk op neer der bestaat geen beste supplement, in ieder geval in de categorie die jij bedoeld.
Werking van zulke supplementen is per persoon verschillend.
Daarnaast zou ik eerst wat in diepen in de producten aangezien je Natabolic stack opnoemt en erna Natadrol. Natabolic stack is Natadrol alleen zit Formadrol en Ghenerate der bij.
Daarnaast zijn der belangrijke dingen die van belang kunnen zijn, Train je al lang ?
Heb je een goed voedingsschema? Zit de trainingschema goed in elkaar ?

Toevallig, want dat is mijn standaard combi nu ook. :cool:
Maar ik bedoel meer van welke pillen eigenlijk gewoon het beste zijn, zoals Natabolic Stack of Natadrol of Ultimate Anabolic Stack enzo, want bij allemaal staat eigenlijk dat ze de sterkste spieropbouwende producten zijn. :D Weet niet of je hier (of iemand anders) ervaring in heeft?

Als je de sterkste spieropbouwende producten wil hebben dan zul je onder de toonbank moeten kijken en niet in het assortiment.

That being said, de Natabolic stack schijnt heel goed te werken.

Volgens de log van StevenG, gaat die inderdaad aardig op de Natabolic stack.
Maar hij heeft wel zijn voeding en dergelijke in orde wat gewoon belangrijk is.
Anders zal de stack weinig doen lijkt me, zoals het opgaat voor de meeste supplementen.

Volgens de log van StevenG, gaat die inderdaad aardig op de Natabolic stack.
Maar hij heeft wel zijn voeding en dergelijke in orde wat gewoon belangrijk is.
Anders zal de stack weinig doen lijkt me, zoals het opgaat voor de meeste supplementen.

Nouja 'supplementen'... het is natuurlijk ja, maar de pSARMS in natadrol bv. hebben bijna hetzelfde effect als prohormonen, mits goed gedoseerd.

Probleem is dat er weer geen ene **** op het label te vinden is, noch in de beschrijving. Er zit bv. Hibiscus Rosa-Sinensis in maar dat zal wel geen 5:1 extract zijn maar een goedkopere verhouding (als het 5:1 was hadden ze het er wel bijgezet, denk: al die multivits die aangeven dat de vitamine D cholecalciferol is).

Tja dat blijft altijd de gok wat de verhoudingen zijn.

ik zag dat er weer een nieuwe no-shotgun versie uit is. al iemand geprobeert? of toevallig al reacties gehad? en wanneer is de humapro leverbaar en wat gaat die ongeveer kosten?
mvgr,

een vaste klant
MHF-1 schijnt bijna hetzelfde te zijn als V3, ze hebben alleen een heel klein beetje aan de creatine en proteine's gesleuteld.

Heb een pot V3, nog niet gebruikt. Heb alleen MHF-1 sticks gebruikt, maar dan wel 1.5 dosis. Geen energy rush, gewoon lekkere drive en gestacked met NO Synthesize zeer compleet, goed herstel en merkbaar vollere spieren.

Had gister een sample setje besteld, ruim voor 18.00, rond 14.00 ofzo. Maar nog steeds niet binnen.. hij zou dan toch vandaag moeten komen??

Hey B&F is deze al onderweg: Referentie nummer: 122056

19:45 en ik heb nog steeds mijn whey niet binnen, dat gaat vandaag wss niet komen?

Status: Shipment out for delivery
Parcel sorted at sorting centre

En hij zit nu op 'distributie'.

Laatst bewerkt:
jawel, zaterdag bezorgt TNT gewoon als het goed is.

Hallo,

Ik zag dat jullie dark rage niet in jullie assortiment hebben komt die nog of helemaal niet?

Grtz,

Deze mag in de NL niet verkocht worden ivm yohimbe..

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

had een vraag welke weight gainer is het beste kwa samenstelling?

Ik vind zelf de Lean Gainer van Interactive, al is deze wel iets minder in smaak. De Mass & Muscle is ook een goede keuze qua samenstelling en de smaak is prima.

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Daarstraks mijn pakketje ontvangen, en was aangenaam verrast!
Ik had alleen een pot hydrolisaat besteld, en hoefde al geen verzendkosten te betalen. Daarnaast kreeg ik twee whey perfection samples en een shake beker gratis! :eek:

Goeie service, daar kunnen vele winkels nog wat van leren!

Echter..

Kwam ik erachter dat de hydrolisaat van UltraLife gezoet is met aspartaam. Beetje jammer dat dit niet vermeld staat op jullie website, anders had ik wellicht een ander merk genomen. Voor zover duidelijk is een kleine hoeveelheid aspartaam per dag niet schadelijk (40 milligram per dag) maar op de verpakking van deze hydro staat ook niet aangegeven HOEVEEL aspartaam erin zit.

Zal VitaLife er zelf even over mailen, maar het lijkt me sowieso terecht als jullie dit wel vermelden op de website.

Groet,

Maar nogmaals, jullie service en al = :thumbs:!!!

Dank je:) Dit staat inderdaad niet aangegeven en dat had wel gemoeten daar heb je 100% gelijk in. Voor ons eigen merk Body & Fit Sportsnutrition hebben we nu ook bewust elk product aspartaam vrij. Vaak gaat het maar om enkele milligrammen, gemiddeld is het erg weinig maar toch je hebt gelijk.

We hebben onder eigen merk de Whey Hydrolisaat van Carbery, deze is aspartaam vrij:) De prijs is ook heel netjes momenteel. Voor Hydrolisaat is de smaak goed.

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Ligt waarschijnlijk aan de post, niet aan B&F.

Klopt:), we hebben ze verzonden.

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Ja, ik kan hier vandaan de status niet checken maar doe dit maandagochtend op kantoor direct voor je:)

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Ja, ik denk dat deze een dagje vertraagd is en maandag word aangeboden. Ik check het maandagochtend wel even voor je:)

thx

Mijn bestelling is gelijk het volgende dag perfect bezorgd.

Pakketje geopened en daar lag alles wat ik had gewenst qua bestelling/samples, zelfs met wat EXTRA (waarvoor ik niet eens had gevraagd)!!

Een voorbeeld van een top service en daar kunnen veel winkels/bedrijven veel van leren (niet alleen de sponsers)!

Ik zie dat jullie weer op 5 sterren staan, en die hebben jullie zeker dik verdiend.

Mijn nummer 1 winkel [Afbeelding niet meer beschikbaar] met een DIKKE 5 stars! :thumbs:

Mijn bestelling is gelijk het volgende dag perfect bezorgd.

Pakketje geopened en daar lag alles wat ik had gewenst qua bestelling/samples, zelfs met wat EXTRA (waarvoor ik niet eens had gevraagd)!!

Een voorbeeld van een top service en daar kunnen veel winkels/bedrijven veel van leren (niet alleen de sponsers)!

Ik zie dat jullie weer op 5 sterren staan, en die hebben jullie zeker dik verdiend.

Mijn nummer 1 winkel [Link niet meer beschikbaar] met een DIKKE 5 stars! :thumbs:

DANK JE, voor de complimenten!!:) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven