MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hm.. hopeloos geval jij!! haha grapje hoor ;) nee gn idee, mss die muscle & pump xtreme eens bijbestellen volgende keer? prijs is ook redelijk laag dacht ik.. naja mss weet Ilco wel nog een nieuwe supp ofzo die wij nog niet kennen of nog niet van gehoord hebben :D deze is ook een redelijk ongekende nieuwe maar ja spijtig zijn er geen samples van.. heb hem zelf nog niet geprobeerd maar al wel eens zitten bekijken :rolleyes:
NaNo X9 Hardcore van Muscletech zier er ook wel redelijk uit. Echter ook best prijzig zoals we van ze gewend zijn:rolleyes: Die Muscle & Pump Xtreme ziet er ook wel aardig uit inderdaad.

Weer een vraagje van mijn kant:
Op de site staat dat Whey Perfection en TMS op rustdagen 's ochtends dienen ingenomen te worden. Ik ga bijna elke ochtend een paar kilometer hardlopen en ontbijt redelijk stevig (2 bruine boterhammen voor - en 2 na hardlopen en een glas melk en een glas jus d'orange). Wanneer is het dan het beste om de supplementen in te nemen; voor of na het hardlopen of tussen de eerste 2 boterhammen en hardlopen of iets anders? Of maakt het niks uit?

Ben benieuwd, gok het laatste. :cool:
Thx!

Op de site staat dat Whey Perfection en TMS op rustdagen 's ochtends dienen ingenomen te worden. Ik ga bijna elke ochtend een paar kilometer hardlopen en ontbijt redelijk stevig (2 bruine boterhammen voor - en 2 na hardlopen en een glas melk en een glas jus d'orange). Wanneer is het dan het beste om de supplementen in te nemen; voor of na het hardlopen of tussen de eerste 2 boterhammen en hardlopen of iets anders? Of maakt het niks uit?

Thx!
Meteen na het opstaan is meestal de bedoeling omdat je 's nachts voor een lange tijd geen voedingstoffen binnen krijgt, de belangrijkste zoals Whey en TMS zou je dus na het slapen zo snel mogelijk binnen willen hebben om herstel/groei/behoud verder te laten gaan.

Whey Perfection samples trouwens weer lekker hoor:

Sweet Apple: Fris, goed te doen!
Fresh Orange: Minst lekkere van de 4, ik hou gewoon niet van Fresh Orange
Sunny Peach: Heerlijk! Fris en fruitig, jammie jammie!
Creamy Coconut: Weinig kokos naar mijn idee, maar erg lekker!

Energie rush voelde ik wel met Crack maar voor de rest viel die tegen.
Black powder heb ik echt heerlijke trainingen mee :P

Meteen na het opstaan is meestal de bedoeling omdat je 's nachts voor een lange tijd geen voedingstoffen binnen krijgt, de belangrijkste zoals Whey en TMS zou je dus na het slapen zo snel mogelijk binnen willen hebben om herstel/groei/behoud verder te laten gaan.

Oke bedankt! :)

Thx!

Als dit 'redelijk stevig' is dan ben ik benieuwd hoe je mijn ontbijt bestempelt.

wanneer komt de nieuwe isolaat? en in welke smaken?
MVG glenn!

---------- Toegevoegd om 02:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:01 ----------

chocolade zou ideaal zijn :)

Vraagje: bij de aanbevolen gebruik van TMS staat er dat je op rustdagen in de ochtend ook 1 dosering moet nemen. Ik vraag me dan ook af wanneer ik dat het beste kan doen, eerst TMS en na een kwartiertje me Whey, of andersom? Daarna ontbijten..

Hoe je het doet is prima. Zolang je TMS op rustdagen maar 1 maal neemt dus tussen de maaltijden 's ochtends of 's middags is ook prima.

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

De NO-shotgun/NO-synthesize stack is uitverkocht, wanneer komt deze weer binnen? Leek me wel een leuk product qua ingrediënten om eens te proberen.

De No-Shotgun is direct leverbaar. Alleen Synthesize is uitverkocht, verwacht over ongeveer 2 weken..

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

wanneer komt de nieuwe isolaat? en in welke smaken?
MVG glenn!

---------- Toegevoegd om 02:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:01 ----------

chocolade zou ideaal zijn :)

Over ongeveer 4 weken.
In 6-8 smaken waar de choco 100% zeker bij is.:)

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Whey Perfection samples trouwens weer lekker hoor:

Sweet Apple: Fris, goed te doen!
Fresh Orange: Minst lekkere van de 4, ik hou gewoon niet van Fresh Orange
Sunny Peach: Heerlijk! Fris en fruitig, jammie jammie!
Creamy Coconut: Weinig kokos naar mijn idee, maar erg lekker!

:) Dank je, keuze genoeg!:D

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

hm.. hopeloos geval jij!! haha grapje hoor ;) nee gn idee, mss die muscle & pump xtreme eens bijbestellen volgende keer? prijs is ook redelijk laag dacht ik.. naja mss weet Ilco wel nog een nieuwe supp ofzo die wij nog niet kennen of nog niet van gehoord hebben :D deze is ook een redelijk ongekende nieuwe maar ja spijtig zijn er geen samples van.. heb hem zelf nog niet geprobeerd maar al wel eens zitten bekijken :rolleyes:

Glycocarn oftewel GPLC zie je steeds meer terug komen. Een goed ingredient met behoorlijke onderbouwing, zit inderdaad in de No Bomb van MHP, in de nieuwe Code Red van Musclemeds en we hebben het bv ook los in caps van Now foods.

hey Bodyenfit heb een foutje ontdekt op jullie site
bij aanbiedingen staat t/m woensdag 29 juni maar er is dit jaar geen woensdag 29 juni

denk zeg het even

gr

Laatst bewerkt:
prijs/kwaliteit zou ik voor de mass&muscle gaan ;)

oeh groot verschil tussen hoor!
mass&muscle is een weight gainer
total muscle solution is een pre (no)/post (herstel)/creatine product (ja er zitten aardig wat leuke ingrediënten in :D)

je kan ze idd beiden in de bulk gebruiken, mass&muscle zal je helpen aan je kcal's te geraken nzo (heb je voedingsschema? kan je het wat nagaan) zo kan je gewicht/spiermassa bijkomen
total muscle solution zitten maar minimaal kcal's in, maar gaat je lichaam andere stoffen geven waardoor je ook sneller spiermassa gaat aanzetten zoals bvb creatine..
hm beetje moeilijk uitgelegd maar er is echt een groot verschil tussen beide producten hoor.. je kan ze beiden perfect combineren in bulk, de TMS ook in cut (de mass&muscle dan weer niet echt)
Bedankt voor je reply.

Ik ben nu aan het bulken, en bezig met een voedingsschema dat dit ondersteund. Wat zou het beste zijn? Ik zou een weightgainer niet erg vinden, maar wil eigenlijk geen vet aankomen omdat ik al een vrij hoog bf% heb.
Ik wil graag een product, evt. in combinatie met creatine om wat sneller mijn spiermassa te vergroten.

Beste bodyenfitshop,

De bezorger kwam vandaag eindelijk langs, maar tot mijn verbazing had hij 2 pakketten van elk 37,90 euro. Een standaard doosje, en een veel grotere doosje. Ik had maar 1 whey perfection gekocht, dus heb ik de kleine pakketje betaald, maar de grote retour laten zenden. Kan je misschien uitleggen hoe dit nou zit?

Roerbakei

122761

Bedankt voor je reply.

Ik ben nu aan het bulken, en bezig met een voedingsschema dat dit ondersteund. Wat zou het beste zijn? Ik zou een weightgainer niet erg vinden, maar wil eigenlijk geen vet aankomen omdat ik al een vrij hoog bf% heb.
Ik wil graag een product, evt. in combinatie met creatine om wat sneller mijn spiermassa te vergroten.

ik zou dan sowieso voor total muscle solution gaan (daar zit al creatine in he)
als je al vrij hoog in BF% zit zou ik dan gwn whey perfection erbij pakken
trouwens een mooie combo op hun site: klik dan heb je het nog ietsje goedkoper :D
die WG dan gwn skippe, hoewel mass&muscle geen suikerbom is zoals velen zeggen over mammoth nzo.. toch een WG blijft een WG hé :D maar zeker als je voedingsschema in orde is, gwn voor die combo gaan ;) ik denk dat de meeste hier mijn mening delen?

ik zou dan sowieso voor total muscle solution gaan (daar zit al creatine in he)
als je al vrij hoog in BF% zit zou ik dan gwn whey perfection erbij pakken
trouwens een mooie combo op hun site: klik dan heb je het nog ietsje goedkoper :D
die WG dan gwn skippe, hoewel mass&muscle geen suikerbom is zoals velen zeggen over mammoth nzo.. toch een WG blijft een WG hé :D maar zeker als je voedingsschema in orde is, gwn voor die combo gaan ;) ik denk dat de meeste hier mijn mening delen?
Hey super, thanks, als mijn Whey Perfection die ik nu heb staan op is ga ik deze bestellen! Wanneer kan ik dan het beste de TMS innemen? En hoe op rustdagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven