MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De ontbrekende pot Syngex Whey heb ik vrijdag ontvangen .

Bedankt voor de goede service .

Grtz Nick D

Result donderdag binnen gehad, top!
Zit wel een hele rare smaak aan, maar dat is al bekend.
Werking kan ik nog niks over zeggen, wel dat ik tot nog toe geen buikkrampen heb geconstateerd!

Wat is er zo raar aan de smaak van Result? Heb het nog niet geprobeerd hoor maar ik zie het meer, hoe smaakt het? Zuur?

De NO-shotgun/NO-synthesize stack is uitverkocht, wanneer komt deze weer binnen? Leek me wel een leuk product qua ingrediënten om eens te proberen.

Wat is er zo raar aan de smaak van Result? Heb het nog niet geprobeerd hoor maar ik zie het meer, hoe smaakt het? Zuur?

Het ruikt ten eerste heel chemisch.
De smaak is te doen, maar als je het doorslikt, dan heb je de neiging om snel een slok water te drinken (of andere drank)

Niet echt prettig, maar het is te doen hoor!

Vraagje: bij de aanbevolen gebruik van TMS staat er dat je op rustdagen in de ochtend ook 1 dosering moet nemen. Ik vraag me dan ook af wanneer ik dat het beste kan doen, eerst TMS en na een kwartiertje me Whey, of andersom? Daarna ontbijten..

De NO-shotgun/NO-synthesize stack is uitverkocht, wanneer komt deze weer binnen? Leek me wel een leuk product qua ingrediënten om eens te proberen.
Is idd leuke stack:cool: Echter het effect van NO Shotgun... Ik zelf neem 1,5 dosis, hangt er net vanaf hoe je je voelt.

Ik zit er aan te denken om een pot Citrulline Malaat en Beta alanine te bestellen om dan van beide ~2gr toe te voegen aan NOX Pump Xtreme/NO Shotgun V3 om een betere pomp te krijgen. Maar gaat dit ook werken want om meteen met 500gr potten te zitten die niet veel doen heh:rolleyes: Of een beter alternatief? Ik zit heel misschien ook te kijken om Universal Animal Pump eens te proberen, ziet er wel netjes uit. Maar ik wil wel eens een echt goede pomp ervaren, tot nu toe nooit voorgevallen op een pijnlijke pomp in de onderarmen met deadliften na dan.

had een vraag welke weight gainer is het beste kwa samenstelling?

prijs/kwaliteit zou ik voor de mass&muscle gaan ;)

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de Mass & Muscle en de Total Muscle Solution?
Wat is precies het doel van beide producten, ik kan ze beide in de bulk gebruiken neem ik aan?

oeh groot verschil tussen hoor!
mass&muscle is een weight gainer
total muscle solution is een pre (no)/post (herstel)/creatine product (ja er zitten aardig wat leuke ingrediënten in :D)

je kan ze idd beiden in de bulk gebruiken, mass&muscle zal je helpen aan je kcal's te geraken nzo (heb je voedingsschema? kan je het wat nagaan) zo kan je gewicht/spiermassa bijkomen
total muscle solution zitten maar minimaal kcal's in, maar gaat je lichaam andere stoffen geven waardoor je ook sneller spiermassa gaat aanzetten zoals bvb creatine..
hm beetje moeilijk uitgelegd maar er is echt een groot verschil tussen beide producten hoor.. je kan ze beiden perfect combineren in bulk, de TMS ook in cut (de mass&muscle dan weer niet echt)

Is idd leuke stack:cool: Echter het effect van NO Shotgun... Ik zelf neem 1,5 dosis, hangt er net vanaf hoe je je voelt.

Ik zit er aan te denken om een pot Citrulline Malaat en Beta alanine te bestellen om dan van beide ~2gr toe te voegen aan NOX Pump Xtreme/NO Shotgun V3 om een betere pomp te krijgen. Maar gaat dit ook werken want om meteen met 500gr potten te zitten die niet veel doen heh:rolleyes: Of een beter alternatief? Ik zit heel misschien ook te kijken om Universal Animal Pump eens te proberen, ziet er wel netjes uit. Maar ik wil wel eens een echt goede pomp ervaren, tot nu toe nooit voorgevallen op een pijnlijke pomp in de onderarmen met deadliften na dan.

hm je gaat dus echt puur voor de "pomp"?
ik zou dan eerder voor een product met Arginine (AKG) in gaan (hoewel onderzoeken dan weer zeggen dat citruline malate beter is, dat wordt uberhaupt gevormd uit arginine en het wordt niet afgebroken door de lever.. arginine wel) maar L-arginine blijft wel een precursor is van stikstofmonoxide (NO) (citruline malaat immo ook) maar ikzelf meen ook dat de pomp bij arginine AKG harder en sneller opkomt dan de pomp bij citruline mallaat.. (dewelke naar mijn mening dan weer sterker is op andere vlakken zoals spiervermoeidheid, herstel, ...) maar mss heeft iemand nog wel een betere inbreng dan de mijne? aangezien de mijne zichzelf wat tegenspreekt :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

POMP
Het principe: Arginine & Citrulline
Het belangrijkste van een goed pomp product is dat het effectief het stikstofniveau in het lichaam verhoogt, dit gebeurd met name door een verhoging van arginine. Arginine is een essentieel aminozuur wat de capaciteit in het lichaam heeft om extra stifstofoxide aan te maken. Een ander belangrijk component van een goed pomp product is de toevoeging van citrulline. Deze stof zorgt voor een versnelde schoonmaak van processen in het lichaam die een negatief effect kunnen hebben op de prestaties, waaronder het opruimen van ammoniak en melkzuur. Citrulline zorgt daarnaast ook nog eens voor een verhoging van het arginine niveau in het lichaam.
bron: fitnessnet.nl geraadpleegd op 27juni 2010
dit is niet echt een goede bron ondersteund met onderzoeken.. naja beter iets dan niets?

Je noemt daar bijna alles op wat in Wtf pre training matrix zit Steven :P

Update over de whey perfection samples:
Coconut smaak lekker maar helaas niet mijn ding.
Sweet Apple is zeker goed te doen, deed me denken aan de kleine rolletjes mentos met appel smaak. Was daar toen erg gek op :P
Sweet Orange is inderdaad niet een smaak die je 1,2,3 verwacht maar had hem op en wou meer, baalde dat het flesje al leeg was.
Morgen komt de Sunny Peach, hopelijk het beste voor het laatste bewaard en zal morgen zeker ff posten hoe die is:thumbs:
Tot nu toe zijn de nieuwe smaken een goede toevoeging voor het assortiment.

hm je gaat dus echt puur voor de "pomp"?
ik zou dan eerder voor een product met Arginine (AKG) in gaan (hoewel onderzoeken dan weer zeggen dat citruline malate beter is, dat wordt uberhaupt gevormd uit arginine en het wordt niet afgebroken door de lever.. arginine wel) maar L-arginine blijft wel een precursor is van stikstofmonoxide (NO) (citruline malaat immo ook) maar ikzelf meen ook dat de pomp bij arginine AKG harder en sneller opkomt dan de pomp bij citruline mallaat.. (dewelke naar mijn mening dan weer sterker is op andere vlakken zoals spiervermoeidheid, herstel, ...) maar mss heeft iemand nog wel een betere inbreng dan de mijne? aangezien de mijne zichzelf wat tegenspreekt :rolleyes:
Nee, ik ga niet echt voor de pomp zelf. Uiteraard creatine product en energizer. Echter zowel NO Shotgun als NOX Pump geven me een drive om te trainen, maar sommigen hebben het echt over een pomp en weet ik veel wat, maar die heb ik nauwelijks. Ik lijk wel immuun voor al die dingen als energie boosters en NO producten.

Ik heb ook Stacker EX2, max 3 capsules/24h zeggen ze. Ik heb na 4 dagen maar eens 2 van die dingen tegelijk ingenomen en eindelijk merk ik het, wel meteen een stuk heftiger haha. Vanmorgen om 06:30 ingenomen en zit nu nog met redelijk strakke kaken en vanmorgen een beetje wazig gevoel.

net die kokossmaak van whey perfection geprobeerd, ijsklontjes erin enzo, smaakte best goed :D
alleen vond ik hem iets aan de zoete kant ;)

Je noemt daar bijna alles op wat in Wtf pre training matrix zit Steven :P
haha ja maar hij sprak over een toevoeging bij nox pump nzo en 2 pre-wo's combineren is wel wat kostelijk en ook een beetje teveel van het goede, vandaar dat ik die aparte producten vernoemde ;) :D

Nee, ik ga niet echt voor de pomp zelf. Uiteraard creatine product en energizer. Echter zowel NO Shotgun als NOX Pump geven me een drive om te trainen, maar sommigen hebben het echt over een pomp en weet ik veel wat, maar die heb ik nauwelijks. Ik lijk wel immuun voor al die dingen als energie boosters en NO producten.

Ik heb ook Stacker EX2, max 3 capsules/24h zeggen ze. Ik heb na 4 dagen maar eens 2 van die dingen tegelijk ingenomen en eindelijk merk ik het, wel meteen een stuk heftiger haha. Vanmorgen om 06:30 ingenomen en zit nu nog met redelijk strakke kaken en vanmorgen een beetje wazig gevoel.
hm snap wel wat je bedoelt.. verschilt erg van persoon tot persoon.. is beetje zelfde als cafeïne denk ik.. de ene gaat na 1 red bull al :eek: de andere kan er 5 drinken en valt nog in slaap..
heb trouwens ff op B&Fshop site gekeken en dacht dat de producten 'pure pump' of 'muscle & pump xtreme' arginine bevatten, xtreme bevat ook nog ornithine.. en eerlijk gezegd, qua pomp zit je bij nox pump al wel bij de hardste pomp pre-wo's, hoe reageerde je op crack qua pomp? das ook weln topper voor pomp/energie naar mijn mening.. naja die gasten verzwijgen de hoeveelheden van ingrediënten dus das beetje op gevoel posten he..

Ooh oke, wist niet dat hij een toevoeging zocht, overheen gelezen denk.
Dacht misschien een andere pre workout proberen inplaats van die hij nu heeft.

ik begin zelf ook al te twijfelen na zijn laatste post :p
als je nieuwe pre-wo zoekt is WTF wake the freak idd ook ene waar dat in zit maar een enorme pomp kreeg ik er wel niet van.. en dat wil deathstar ook wel graag zo te lezen? denk dat crack heftiger is op een aantal vlakken (ook energie).. wat wel weer een dipje kan meebrengen..

Ik vond Crack vergeleken met WTF of Black Powder echt waardeloze zooi :P.
Maarja iedereen heeft weer bepaalde voorkeuren en ligt er ook maar net hoe een supplement werkt bij iemand.

hm snap wel wat je bedoelt.. verschilt erg van persoon tot persoon.. is beetje zelfde als cafeïne denk ik.. de ene gaat na 1 red bull al :eek: de andere kan er 5 drinken en valt nog in slaap..
heb trouwens ff op B&Fshop site gekeken en dacht dat de producten 'pure pump' of 'muscle & pump xtreme' arginine bevatten, xtreme bevat ook nog ornithine.. en eerlijk gezegd, qua pomp zit je bij nox pump al wel bij de hardste pomp pre-wo's, hoe reageerde je op crack qua pomp? das ook weln topper voor pomp/energie naar mijn mening.. naja die gasten verzwijgen de hoeveelheden van ingrediënten dus das beetje op gevoel posten he..
Met crack had ik eerder op bepaalde plekken een wat ergere pomp dan met NOX, daar heb ik overal een wat minder erge pomp.

Ik heb inmiddels tegen de 10 PWO's geprobeerd waarvan alleen NOX en NO Shotgun er redelijk uitkomen, maar zoals ik al zei, eerder door een drive om te trainen. Hoewel een lichte energy rush/euforisch gevoel tijdens de training zeer welkom is, ben ik al tevreden met een verhoogde drive. Maar als ik nou eens een wat betere pomp zou kunnen hebben. Uiteindelijk heb ik wel dat echt de meest miniscule adertjes (echt miniscuul) overal vandaan schieten, maar het echte pomp gevoel is er gewoon niet.

Echt, heb er tegen de 10 geprobeerd. NO Xplode NT, 2x SuperPump250 sticks, Crack, Massacra2, Unleash! V2 (sry Ilco lol), Black Powder sticks, NOX Pump Xtreme en NO Shotgun V3. Alleen de laatste 2 deden dus iets, maar als ik hier en daar lees wat sommige mensen ervaren met een van deze of andere producten heb ik toch het idee dat ik ergens iets mis.

Je kan met dosis gaan kloten maar dat lijkt me niet ideaal (al helemaal niet het idee om 2x NOX Pump Xtreme weg te zuipen, ranzig spul lol).

Ik zit toch af en toe wel te kijken naar Dymatize Xtreme Pump. Maar daar zijn helaas alleen maar weer potten van:rolleyes:

hm.. hopeloos geval jij!! haha grapje hoor ;) nee gn idee, mss die muscle & pump xtreme eens bijbestellen volgende keer? prijs is ook redelijk laag dacht ik.. naja mss weet Ilco wel nog een nieuwe supp ofzo die wij nog niet kennen of nog niet van gehoord hebben :D deze is ook een redelijk ongekende nieuwe maar ja spijtig zijn er geen samples van.. heb hem zelf nog niet geprobeerd maar al wel eens zitten bekijken :rolleyes:

"nieuwe" whey perfection is heerlijk goeie eiwit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven