Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dedicated fusion pro vanille..is die lekker? Ben die van mutant gewoon maar wil deze es proberen nu die in de aanbieding staat

Nadat het nog een keer fout ging bij de post/ontvanger wederom gebeld en deze keer naar m'n eigen huis laten versturen. Zojuist ontvangen :D
Super, goed om te horen. Elk pakket dat geleverd wordt, maakt ons weer blij:D
Dedicated fusion pro vanille..is die lekker? Ben die van mutant gewoon maar wil deze es proberen nu die in de aanbieding staat
De Fusion Pro heeft een heerlijke smaak en oplosbaarheid. :) Zeker de moeite waard om eens te proberen.
bannerfusionpro1(1).jpg

Ralf

Zijn er betaal problemen? Probeer nu al voor de 4de maal te bestellen maar de pagina 'Betaalbevestiging' blijft laden?

Zijn er betaal problemen? Probeer nu al voor de 4de maal te bestellen maar de pagina 'Betaalbevestiging' blijft laden?
Ik denk dat je probeerd te betalen met MrCash. Daar is op dit moment een storing. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Helaas heb ik geen indicatie wanneer het weer werkt, maar vertrouw erop dat het begin van de avond moet lukken :)

Ralf

Ik denk dat je probeerd te betalen met MrCash. Daar is op dit moment een storing. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Helaas heb ik geen indicatie wanneer het weer werkt, maar vertrouw erop dat het begin van de avond moet lukken :)

Ralf
Klinkt goed! Was inderdaad met MrCash

Vraagje Ralf, ik ben op zoek naar een nieuwe PWO en vroeg me af of jullie nog wat samples hebben liggen om te testen (wou het ook als op opmerkingen noteren maar dat zal voor straks zijn :p)

Klinkt goed! Was inderdaad met MrCash

Vraagje Ralf, ik ben op zoek naar een nieuwe PWO en vroeg me af of jullie nog wat samples hebben liggen om te testen (wou het ook als op opmerkingen noteren maar dat zal voor straks zijn :p)
Zover ik weet hebben we op dit moment geen pre-workout samples beschikbaar. Geef het gerust in het opmerkingeveld aan, dan zal onze inpakafdeling naar je wens kijken :)

Ralf

Net weer een nieuwe bestelling geplaatst!
Maak er weer wat leuks van.
C1365155

Slaat toch nergens op?

M'n vader heeft een paar dagen geleden chia seeds gekocht, is dit goed om te gebruiken ?want ben pas 15.

Laatst bewerkt:
ik moet aanvullend zink gaan gebruiken, nu kan ik kiezen voor de 30mg in een specifiek zink product van jullie. ben ff naam kwijt of ik zou voor de multivitaminen gaan waar 7.5 mg zink in zit. Zou die multi meer dan genoeg zink bevatten of kunnen jullie mij daar geen advies over geven?

Net weer een nieuwe bestelling geplaatst!
Maak er weer wat leuks van.
C1365155
Bedank voor je bestelling. Deze gaan we netjes verwerken en zorgen dat je deze morgen ontvangt :)

M'n vader heeft een paar dagen geleden chia seeds gekocht, is dit goed om te gebruiken ?want ben pas 15.
Jazeker, Chiazaad is een goede bron van koolhydraten, eiwitten, vetten. Dat kun je als minderjarige ook prima gebruiken :)
ik moet aanvullend zink gaan gebruiken, nu kan ik kiezen voor de 30mg in een specifiek zink product van jullie. ben ff naam kwijt of ik zou voor de multivitaminen gaan waar 7.5 mg zink in zit. Zou die multi meer dan genoeg zink bevatten of kunnen jullie mij daar geen advies over geven?
In principe is zo'n 10mg per dag aan Zink meer dan voldoende. Wanneer je uit een Multi al ruim 7,5mg neemt adviseer ik niet om extra te nemen.

Ralf

Laatst bewerkt:
Bedank voor je bestelling. Deze gaan we netjes verwerken en zorgen dat je deze morgen ontvangt :)

Jazeker, Chiazaad is een goede bron van koolhydraten, eiwitten, aminozuren. Dat kun je als minderjarige ook prima gebruiken :)

In principe is zo'n 10mg per dag aan Zink meer dan voldoende. Wanneer je uit een Multi al ruim 7,5mg neemt adviseer ik niet om extra te nemen.

Ralf

Bedankt voor het antwoord :)

Inderdaad, kan daar ook echt niet tegen :lol: BodyenFitshop heeft al een leuk cadeausysteem van zichzelf, waarom bedelen om nog meer sample's...
Naast alle leuke en uiteraard, gratis, cadeaus vinden we het leuk om klanten tevreden te houden. Het systeem is opzich al heel mooi :) We begrijpen de vraag heel goed. Als je een bestelling van 100 euro plaatst en je vraagt erom, dan kijken we naar de mogelijkheden. Meer marge en dan is het wel leuk om er soms iets extra's bij te doen :) We willen graag een klantvriendelijke uitstraling hebben, maar ook vast houden. Een klant is koning en hoort dus tevreden te zijn :thumbs:

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Alleen vandaag nog!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creapure
500 Gram voor 11,50!

Amino Direct

1000ml voor 9,90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Legend
28 servings voor 24,90!

Fusion Pro
5LB voor 34.90

Tested ZMA
90 capsules voor 8.50

The System™! - Body & Fit

The System™ bestaat uit 3 specifiek op Bodybuilding afgestemde superformules.

Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!

Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!

Swollen heeft inderdaad een kortere THT maar producten zoals pre-workouts kunnen in de praktijk eigelijk nog tijden door gebruikt worden wanneer de THT verstreken is. Dit adviseren we nooit, maar het product is zeker nog goed. Er zitten verschillende ingrediënten in waardoor je misschien een allergische reactie oid zou van kunnen hebben. Ik zal dit eens navragen bij een collega :)

Ralf

Ben je nog iets te weten gekomen Ralf? Heb deze 2 keer eerder gehad en volgens mij ook toen bij jullie besteld. Heb er nog nooit last gehad, daarom ga ik er vanuit dat er iets niet goed was.
Ik hoor het graag als je meer weet.
Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven