klusserdeklus
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super, goed om te horen. Elk pakket dat geleverd wordt, maakt ons weer blijNadat het nog een keer fout ging bij de post/ontvanger wederom gebeld en deze keer naar m'n eigen huis laten versturen. Zojuist ontvangen![]()

De Fusion Pro heeft een heerlijke smaak en oplosbaarheid.Dedicated fusion pro vanille..is die lekker? Ben die van mutant gewoon maar wil deze es proberen nu die in de aanbieding staat
Zeker de moeite waard om eens te proberen.Ik denk dat je probeerd te betalen met MrCash. Daar is op dit moment een storing. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Helaas heb ik geen indicatie wanneer het weer werkt, maar vertrouw erop dat het begin van de avond moet lukkenZijn er betaal problemen? Probeer nu al voor de 4de maal te bestellen maar de pagina 'Betaalbevestiging' blijft laden?

Klinkt goed! Was inderdaad met MrCashIk denk dat je probeerd te betalen met MrCash. Daar is op dit moment een storing. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Helaas heb ik geen indicatie wanneer het weer werkt, maar vertrouw erop dat het begin van de avond moet lukken
Ralf
)Zover ik weet hebben we op dit moment geen pre-workout samples beschikbaar. Geef het gerust in het opmerkingeveld aan, dan zal onze inpakafdeling naar je wens kijkenKlinkt goed! Was inderdaad met MrCash
Vraagje Ralf, ik ben op zoek naar een nieuwe PWO en vroeg me af of jullie nog wat samples hebben liggen om te testen (wou het ook als op opmerkingen noteren maar dat zal voor straks zijn)

Net weer een nieuwe bestelling geplaatst!
Maak er weer wat leuks van.
C1365155
Hoezo doe je dit? Je krijgt toch gwn je samples/cadeaus?
Bedank voor je bestelling. Deze gaan we netjes verwerken en zorgen dat je deze morgen ontvangtNet weer een nieuwe bestelling geplaatst!
Maak er weer wat leuks van.
C1365155

Jazeker, Chiazaad is een goede bron van koolhydraten, eiwitten, vetten. Dat kun je als minderjarige ook prima gebruikenM'n vader heeft een paar dagen geleden chia seeds gekocht, is dit goed om te gebruiken ?want ben pas 15.

In principe is zo'n 10mg per dag aan Zink meer dan voldoende. Wanneer je uit een Multi al ruim 7,5mg neemt adviseer ik niet om extra te nemen.ik moet aanvullend zink gaan gebruiken, nu kan ik kiezen voor de 30mg in een specifiek zink product van jullie. ben ff naam kwijt of ik zou voor de multivitaminen gaan waar 7.5 mg zink in zit. Zou die multi meer dan genoeg zink bevatten of kunnen jullie mij daar geen advies over geven?
Bedank voor je bestelling. Deze gaan we netjes verwerken en zorgen dat je deze morgen ontvangt
Jazeker, Chiazaad is een goede bron van koolhydraten, eiwitten, aminozuren. Dat kun je als minderjarige ook prima gebruiken
In principe is zo'n 10mg per dag aan Zink meer dan voldoende. Wanneer je uit een Multi al ruim 7,5mg neemt adviseer ik niet om extra te nemen.
Ralf

Graag gedaan

Bestelling is erdoorZover ik weet hebben we op dit moment geen pre-workout samples beschikbaar. Geef het gerust in het opmerkingeveld aan, dan zal onze inpakafdeling naar je wens kijken
Ralf

Goed om te horen dat het gelukt is met het betalen via MrCash. We gaan je order vanavond netjes verwerken en je kan er morgen op rekenen!
Fijne avond!Hoezo doe je dit? Je krijgt toch gwn je samples/cadeaus?
BodyenFitshop heeft al een leuk cadeausysteem van zichzelf, waarom bedelen om nog meer sample's...Naast alle leuke en uiteraard, gratis, cadeaus vinden we het leuk om klanten tevreden te houden. Het systeem is opzich al heel mooiInderdaad, kan daar ook echt niet tegenBodyenFitshop heeft al een leuk cadeausysteem van zichzelf, waarom bedelen om nog meer sample's...
We begrijpen de vraag heel goed. Als je een bestelling van 100 euro plaatst en je vraagt erom, dan kijken we naar de mogelijkheden. Meer marge en dan is het wel leuk om er soms iets extra's bij te doen
We willen graag een klantvriendelijke uitstraling hebben, maar ook vast houden. Een klant is koning en hoort dus tevreden te zijn Swollen heeft inderdaad een kortere THT maar producten zoals pre-workouts kunnen in de praktijk eigelijk nog tijden door gebruikt worden wanneer de THT verstreken is. Dit adviseren we nooit, maar het product is zeker nog goed. Er zitten verschillende ingrediënten in waardoor je misschien een allergische reactie oid zou van kunnen hebben. Ik zal dit eens navragen bij een collega
Ralf