Jordi93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 98
Naast alle leuke en uiteraard, gratis, cadeaus vinden we het leuk om klanten tevreden te houden. Het systeem is opzich al heel mooiWe begrijpen de vraag heel goed. Als je een bestelling van 100 euro plaatst en je vraagt erom, dan kijken we naar de mogelijkheden. Meer marge en dan is het wel leuk om er soms iets extra's bij te doen
We willen graag een klantvriendelijke uitstraling hebben, maar ook vast houden. Een klant is koning en hoort dus tevreden te zijn
![]()
In dat geval................ Haha nee maar wel goed dat jullie zo denken over de klant. Ben nog steeds van mening dat jullie de beste klantenservice / levering / prijs hebben van alle supp shops hier in de Benelux.

We begrijpen de vraag heel goed. Als je een bestelling van 100 euro plaatst en je vraagt erom, dan kijken we naar de mogelijkheden. Meer marge en dan is het wel leuk om er soms iets extra's bij te doen
Bedankt voor je compliment. Dat is een doel wat we dagelijks nastreven en proberen er telkens beter in te worden. Goed weekend alvast!
De chauffeur is onderweg naar de Bruna.
Kon me de smaak nog vaag herinneren van een sample, maar nu weet ik weer waarom ik voor deze smaak ben gegaan