Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naast alle leuke en uiteraard, gratis, cadeaus vinden we het leuk om klanten tevreden te houden. Het systeem is opzich al heel mooi :) We begrijpen de vraag heel goed. Als je een bestelling van 100 euro plaatst en je vraagt erom, dan kijken we naar de mogelijkheden. Meer marge en dan is het wel leuk om er soms iets extra's bij te doen :) We willen graag een klantvriendelijke uitstraling hebben, maar ook vast houden. Een klant is koning en hoort dus tevreden te zijn :thumbs:

In dat geval................ Haha nee maar wel goed dat jullie zo denken over de klant. Ben nog steeds van mening dat jullie de beste klantenservice / levering / prijs hebben van alle supp shops hier in de Benelux.

Ben je nog iets te weten gekomen Ralf? Heb deze 2 keer eerder gehad en volgens mij ook toen bij jullie besteld. Heb er nog nooit last gehad, daarom ga ik er vanuit dat er iets niet goed was.
Ik hoor het graag als je meer weet.
Alvast bedankt!
Ik heb er nog even naar gekeken, helaas is de verpakking reeds uitverkocht, maar het enige wat ik kan verwachten is dat ze de formule iets aangepast is. Bijv. één ingrediënt meer of minder. Waardoor je er anders op reageert.
In dat geval................ Haha nee maar wel goed dat jullie zo denken over de klant. Ben nog steeds van mening dat jullie de beste klantenservice / levering / prijs hebben van alle supp shops hier in de Benelux.
:D Bedankt voor je compliment. Dat is een doel wat we dagelijks nastreven en proberen er telkens beter in te worden. Goed weekend alvast!

Ralf

Die Pure Rice Powder ziet er zeer gelikt uit, zouden jullie wel even de volledige voedingswaarden kunnen posten? Zowel de EKV als de mineraalwaarden etc.

Had net in gedachten om nog eens met crea te beginnen en die pwo van jay cutler te proberen.. BAM allebei in de weekaanbieding deze week :D. Hoe kan ik deze nu niet bestellen haha !

Had dus gisteravond een bestelling afgerond om 1 minuut voor 10 dus hoop dat het vandaag thuis aankomt zonder enige vertraging xd

Die Pure Rice Powder ziet er zeer gelikt uit, zouden jullie wel even de volledige voedingswaarden kunnen posten? Zowel de EKV als de mineraalwaarden etc.
Dat moet ik voor je opvragen. Ik zal er voor je achteraan :)
Had net in gedachten om nog eens met crea te beginnen en die pwo van jay cutler te proberen.. BAM allebei in de weekaanbieding deze week :D. Hoe kan ik deze nu niet bestellen haha !
Haha, dat kan geen toeval zijn. Graag gedaan :) Weekaanbiedingen
Had dus gisteravond een bestelling afgerond om 1 minuut voor 10 dus hoop dat het vandaag thuis aankomt zonder enige vertraging xd
Bedankt voor je order :) Heb je voor mij jouw ordernummer? CHeck ik alles voor je!

Laatst bewerkt door een moderator:
De voedingswaarden staan op onze site. Meer informatie is op dit moment niet beschikbaar.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Clarinol® CLA
60 caps voor 4,50!

Pure Rice Powder

1000 gram voor 1,90!

Z-Core PM
60 caps (2 maand) voor 14.50!

Glutamine
300 gram voor 14,50!

Whey Shake
75 shakes voor 34.50

Low Carb Vital Drink
1000ml voor 9.90

Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!

Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!

Wanneer komt de biergist van now foods weer in de voorraad? Niet zo handig dat er geen alternatief is...

Die kiwi aardbei whey is perfect, die bende is zo enorm zoet dat ik aan 1/4e schepje genoeg heb voor me shake (ik koop het alleen om me melk met havermout lekkerder te maken). Zelfs toen de emmer nog niet open was geweest kon ik de zoetheid er doorheen ruiken :D

Die kiwi aardbei whey is perfect, die bende is zo enorm zoet dat ik aan 1/4e schepje genoeg heb voor me shake (ik koop het alleen om me melk met havermout lekkerder te maken). Zelfs toen de emmer nog niet open was geweest kon ik de zoetheid er doorheen ruiken :D
We spelen op ieders wens in:cool:
Zoals beloofd, voor 22.00 uur besteld. Volgende dag in huis!:eek:De chauffeur is onderweg naar de Bruna. :) Je kan er op rekenen dat het pakket uiterlijk 16.00 uur voor je klaar ligt.

Ralf

Lol, ik heb toevallig gisteren ook weer eens aarbei-kiwi besteld, net ontvangen :roflol: Kon me de smaak nog vaag herinneren van een sample, maar nu weet ik weer waarom ik voor deze smaak ben gegaan :D

Smaakt ook erg goed i.c.m. de pure rice! Had al een paar pakken in mn winkelwagen staan eergisteren, en zag gisteren opeens dat de prijs was gedaald van 2.90 naar 1,90, dus gelijk maar een extra pakje erbij gedaan. Ik had hiervoor de Perfect muscle shake vanwege de zilvervliesrijst, maar dit werkt ook prima en is wel lichter op de maag vanwege het ontbreken van casein, dus je kan nog prima een maaltijd eten na whey perfection + pure rice ;)

Zelf ff uitgerekend:

Pure rice powder (per scoop a 30 gram):

Energie: 124,7 kcal
Vet: 0,165 gram
Waarvan verzadigd: 0 gram
Koolhydraten: 27,39 gram
Waarvan suikers: 0 gram
Waarvan vezels: 1,32 gram
Eiwitten: 3,3 gram
Zout: ?? (0,02 per 100 gram, maar er staat niet op de label of die 0,02 gram is of mg!)

Laatst bewerkt:
Lol, ik heb toevallig gisteren ook weer eens aarbei-kiwi besteld, net ontvangen :roflol: Kon me de smaak nog vaag herinneren van een sample, maar nu weet ik weer waarom ik voor deze smaak ben gegaan :D

Smaakt ook erg goed i.c.m. de pure rice! Had al een paar pakken in mn winkelwagen staan eergisteren, en zag gisteren opeens dat de prijs was gedaald van 2.90 naar 1,90, dus gelijk maar een extra pakje erbij gedaan. Ik had hiervoor de Perfect muscle shake vanwege de zilvervliesrijst, maar dit werkt ook prima en is wel lichter op de maag vanwege het ontbreken van casein, dus je kan nog prima een maaltijd eten na whey perfection + pure rice ;)

Zelf ff uitgerekend:

Pure rice powder (per scoop a 30 gram):

Energie: 124,7 kcal
Vet: 0,165 gram
Waarvan verzadigd: 0 gram
Koolhydraten: 27,39 gram
Waarvan suikers: 0 gram
Waarvan vezels: 1,32 gram
Eiwitten: 3,3 gram
Zout: ?? (0,02 per 100 gram, maar er staat niet op de label of die 0,02 gram is of mg!)
Bedankt voor je complimenten. Aardbei Kiwi is een heerlijke smaak. De Rice Powder is nu in de weekaanbieding en extra scherp. Zeker aan aanrader om eens ter afwisseling van oats te gebruiken :)

Lost deze goed op? Ben rijst tegengegeten dus poeder wat ik gewoon in m'n shake kan gooien zal goed van pas komen. Kun je het vergelijken met de oats? Daar gooi ik namelijk 200g van in mijn shake (600ml water) en dat valt zo weg te drinken, kan ik dat ook verwachten van dit product?

[Link niet meer beschikbaar]

Lost deze goed op? Ben rijst tegengegeten dus poeder wat ik gewoon in m'n shake kan gooien zal goed van pas komen. Kun je het vergelijken met de oats? Daar gooi ik namelijk 200g van in mijn shake (600ml water) en dat valt zo weg te drinken, kan ik dat ook verwachten van dit product?
Dat kun je ook verwachten van onze Rice Powder :) De structuur zal in de mond wel iets anders aanproeven dan bijvoorbeeld de oats, maar is gemakkelijk drinkbaar :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Clarinol® CLA
60 caps voor 4,50!

Pure Rice Powder

1000 gram voor 1,90!

Z-Core PM
60 caps (2 maand) voor 14.50!

Glutamine
300 gram voor 14,50!

Whey Shake
75 shakes voor 34.50

Low Carb Vital Drink
1000ml voor 9.90

Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!

Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!

Kunnen jullie beter uitleggen wat Brown Rice Powder beter zou maken dan jullie Ultra Fine Oats?
Het zijn beide goede bronnen van koolhydraten maar zie verder dan verschil tussen mineralen/vitaminen niet veel beters.

Zeker interessant product. Bij mij gaan er vele kilo's oats doorheen.

Vraag ik heb thuis een gewoon pak zilvervliesrijst staan en die verschilt wel aardig in voedingwaarde vergeleken met jullie poedervorm? Verklaring voor?

Mijne:
340kcal
K 68gr
E 9gr
V 2,5gr
Vezel 6gr

Jullie:
378kcal
Vet: 0.5gr
Koolhydraten: 83gr
Waarvan vezels: 4.0gr
Eiwitten: 10gr