Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit momenteel aan me eerste fresh berry Isolaat perfection shake en hij is heerlijk! Dankjewel :D
Hahaha graag gedaan! die is echt lekker fris ook he! Ik heb hem zelf eerst met een pouch geprobeerd. Maar moet zeggen dat ik hem echt lekker vind en ook wel fijn om een afwisseling te hebben naast de vanille. :)

B&F,

Wat zijn de voedingswaarde van de Post - Workout ?
EKV ?

Alvast bedankt
Graag gedaan. Zie bijlage :)
r1mro8.png

Om nog even terug te komen op mijn vraag van Iodide (jodium). Er staat op de achterverpakking Iodide en jodium apart onder mekaar, dus eigenlijk zit er 200% in neem ik aan?

Om nog even terug te komen op mijn vraag van Iodide (jodium). Er staat op de achterverpakking Iodide en jodium apart onder mekaar, dus eigenlijk zit er 200% in neem ik aan?
Wat op de verpakkingen staat, is wat daadwerkelijk in de verpakking zit. Dat zou dan inderdaad 200 moeten zijn.

Ralf

Wat op de verpakkingen staat, is wat daadwerkelijk in de verpakking zit. Dat zou dan inderdaad 200 moeten zijn.

Ralf

O was me vraag er bij vergeten te vermelden. Ik heb het idee dat ik gewoon ontzettend veel jodium op een dag binnen krijg.. eet al veel brood, zout, kun je nagaan alle voeding. Weet niet of je er zoiets meer van weet maar echt kwaad zou dit niet moeten kunnen denk ik he?

bedankt Ralf voor je info over Peptopro tht....!

O was me vraag er bij vergeten te vermelden. Ik heb het idee dat ik gewoon ontzettend veel jodium op een dag binnen krijg.. eet al veel brood, zout, kun je nagaan alle voeding. Weet niet of je er zoiets meer van weet maar echt kwaad zou dit niet moeten kunnen denk ik he?
Hier vind je meer informatie over Jodium :)
bedankt Ralf voor je info over Peptopro tht....!
Graag gedaan! :)

Ralf

Ik ben op zoek naar wat kleinere Omega-369 softgels/capsules.
Ongeveer dezelfde grootte als multivitaminen.
Kunnen jullie me hierover advies geven?:)

Ik ben op zoek naar wat kleinere Omega-369 softgels/capsules.
Ongeveer dezelfde grootte als multivitaminen.
Kunnen jullie me hierover advies geven?:)
Nee, dat durf ik zo niet te zeggen. De meeste Omega softgels zijn allemaal van dezelfde grote. Lukt het niet om met een slok water goed weg te krijgen? Wellicht is het in het begin even wennen, maar naar verloop van tijd moet het makkelijker/geen probleem meer zijn.

Ralf

@ B&F 2 weken geleden ongeveer de Swollen bij jullie gekocht in de aanbieding. Ik heb het product nu 2 keer gebruikt en beide keren de zelfde lichamelijk reactie (rood en brandend/jeukend gezicht en onderarmen) gekregen. Het product heeft een beperkte houdbaarheid, vandaar de korting maar het lijkt er op dat het product al niet goed meter is, gezien de reactie op mijn lichaam. Ik heb verschillende pre-wo van jullie gebruikt maar nog nooit zo iets meegemaakt.

Is mijn PM aangekomen Ralf?

Ik had Jack3D Micro bestelt maar ik wist niet dat die zo micro was, echt een ****ing klein potje:roflol:. Achja als die zijn werk maar doet:D

@ B&F 2 weken geleden ongeveer de Swollen bij jullie gekocht in de aanbieding. Ik heb het product nu 2 keer gebruikt en beide keren de zelfde lichamelijk reactie (rood en brandend/jeukend gezicht en onderarmen) gekregen. Het product heeft een beperkte houdbaarheid, vandaar de korting maar het lijkt er op dat het product al niet goed meter is, gezien de reactie op mijn lichaam. Ik heb verschillende pre-wo van jullie gebruikt maar nog nooit zo iets meegemaakt.
Swollen heeft inderdaad een kortere THT maar producten zoals pre-workouts kunnen in de praktijk eigelijk nog tijden door gebruikt worden wanneer de THT verstreken is. Dit adviseren we nooit, maar het product is zeker nog goed. Er zitten verschillende ingrediënten in waardoor je misschien een allergische reactie oid zou van kunnen hebben. Ik zal dit eens navragen bij een collega :)
Ja, ik ga er zo even naar kijken :)
Ik had Jack3D Micro bestelt maar ik wist niet dat die zo micro was, echt een ****ing klein potje:roflol:. Achja als die zijn werk maar doet:D
Haha, de Jack3d is inderdaad een klein potje. Het doet in ieder geval zijn naam eer aan. Ik ben benieuwd wat je er van vindt :)

Ralf

Swollen heeft inderdaad een kortere THT maar producten zoals pre-workouts kunnen in de praktijk eigelijk nog tijden door gebruikt worden wanneer de THT verstreken is. Dit adviseren we nooit, maar het product is zeker nog goed. Er zitten verschillende ingrediënten in waardoor je misschien een allergische reactie oid zou van kunnen hebben. Ik zal dit eens navragen bij een collega :)

De Strong! die ik heb gekocht (houdbaar tot ergens in 2014) is wel helemaal gaan klonteren (brok vorming).
Heb het toch, voor zover ik weet, koel en droog weggezet na opening...

De Strong! die ik heb gekocht (houdbaar tot ergens in 2014) is wel helemaal gaan klonteren (brok vorming).

Dit heb ik tegenwoordig bij bijna ieder supplement die ik krijg.. Ik denk dat dat misschien te maken heeft met het weer icm de bezorging van PostNL. Als je er met een vork doorheen gaat/roert is het weg en blijft het bij mij weg.

Ik heb ook 2 potjes in de aanbieding gekocht met een korte houdbaarheid datum. Ik heb nergens last van en train er lekker op. Denk toch dat je allergies bent voor een bepaalt stofje wat erin zit...

Pre-workouts kunnen na verloop van tijd gaan iets harder worden. Vaak even flink schudden en de poeder wordt weer fijn. Dit is kenmerkend voor pre-workouts maar doet niet af aan de kwaliteit :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Nieuwe smaak in de succesvolle reeks van de Perfection Bar:

Naast Banaan, Witte Choco, Strawberry, Kokos nu ook Chocolate Sensation :cool:

Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo, morgen weer 10kg oats erbij :o Altijd fijn, een vrijdag met levering van supps en kilo's aan kip van de poelier. Kunnen we weer een tijdje vooruit!

Alleen vandaag nog!

Creapure
500 Gram voor 11,50!

Amino Direct

1000ml voor 9,90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Legend
28 servings voor 24,90!

Fusion Pro
5LB voor 34.90

Tested ZMA
90 capsules voor 8.50

The System™! - Body & Fit

The System™ bestaat uit 3 specifiek op Bodybuilding afgestemde superformules.

Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!

Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!
Zo, morgen weer 10kg oats erbij :o Altijd fijn, een vrijdag met levering van supps en kilo's aan kip van de poelier. Kunnen we weer een tijdje vooruit!
Bedankt voor je bestelling. Morgen ben je weer 10kg Ultra Fine Oats rijker:D

Voordelen Ultra Fine Oats:
- Complexe pure koolhydraten
- Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
- Handige 1000 grams verpakkingen
- Makkelijker meer spiermassa
- Langdurige energie voor spieren
- Rijk aan voedingsvezels
- Uitstekend oplosbaar
- Geen suikers!
- Zacht van smaak

Kijk, zo hoort het! :thumbs: Altijd leuk om een tevreden klant zijn mening te horen.Bedankt voor je complimenten. Ik zorg persoonlijk dat het terecht bij hem zal komen. Morgen in huis!;)

Ralf

!
Nadat het nog een keer fout ging bij de post/ontvanger wederom gebeld en deze keer naar m'n eigen huis laten versturen. Zojuist ontvangen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven