Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zojuist een reactie terug van mijn collega's van de klantenservice. Het pakket is reeds onderweg. Mocht je vandaag niet thuis zijn, dan levert hij het bij de buren óf komt morgen nogmaals :) Houd je verstuurde T&T dus goed in de gaten!

Ik heb het inderdaad nog voor je nagekeken. Dat moet toeval zijn, want op alle potten staat de THT/Batchnr van het product. Dit moet een los wit stickertje zijn. Doordat we verschillende batches krijgen van PeptoPro is er besloten een sticker op te plakken in plaats van telkens een nieuw etiket. Op PeptoPro zit altijd minimaal 2 jaar THT, dus over de kwaliteit hoef je je geen zeker zorgen te maken :)

Ralf

Ik zie net dat ik 3 track and trace nummers gekregen heb maar heb maar 2 bestellingen geplaatst (zo kon ik 2 x een cadeau kiezen). Maar heb beide pakketten gekregen vandaag en de white chocolate is lekker :D. Misschien is het ook wel handig dat als je boven een bepaald bedrag gaat je 2 cadeaus mag kiezen? Nu komt het op hetzelfde neer maar moet ik 2 keer bestellen en jullie 2 keer versturen ;)

Ik zie net dat ik 3 track and trace nummers gekregen heb maar heb maar 2 bestellingen geplaatst (zo kon ik 2 x een cadeau kiezen). Maar heb beide pakketten gekregen vandaag en de white chocolate is lekker :D. Misschien is het ook wel handig dat als je boven een bepaald bedrag gaat je 2 cadeaus mag kiezen? Nu komt het op hetzelfde neer maar moet ik 2 keer bestellen en jullie 2 keer versturen ;)

:roflol:

Goed om te horen dat de White Choco zo lekker is :zuip: Als je volgende keer een grote bestelling plaatst en het inde opmerkingen vermeld, dan begrijpen mijn collega's dat ook wel. Dan stoppen ze het er gewoon voor je bij.

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creapure
500 Gram voor 11,50!

Amino Direct

1000ml voor 9,90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Legend
28 servings voor 24,90!

Fusion Pro
5LB voor 34.90

Tested ZMA
90 capsules voor 8.50

---------- Toegevoegd om 08:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

The System™! - Body & Fit

The System™ bestaat uit 3 specifiek op Bodybuilding afgestemde superformules.

Die Amino direct uit de weekaanbieding lijkt mij super om te nemen gelijk na het opstaan? Ipv capsules of poeder.
Hoge dosis van alle amino's!

Beste B&F,

Ik heb interesse in de lijnzaadolie die ik normaal bij de tuinen haal, alleen staat er op jullie site geen voedingswaarde bij? of ben ik nou scheel?

kunnen jullie die even hier geven?

Hoi!

Voor mijn volgende bestelling twijfel ik aan magnificent of peptopro. Wat raden jullie aan?

Hadden jullie dit nog voor mij uitgezocht?
We hebben er inderdaad naar gekeken, maar buiten jouw opties om, zijn er eigenlijk niet echt goede keuzes voor jouw geval.
Die Amino direct uit de weekaanbieding lijkt mij super om te nemen gelijk na het opstaan? Ipv capsules of poeder.
Hoge dosis van alle amino's!
Ja, kan zowel na het opstaan als rondom de training. Op die momenten heeft jouw lichaam de aminozuren het meest nodig. Het mooie van vloeibare producten is dat deze altijd hoger gedosseerd zijn, ideal dus :) Amino Direct
Beste B&F,

Ik heb interesse in de lijnzaadolie die ik normaal bij de tuinen haal, alleen staat er op jullie site geen voedingswaarde bij? of ben ik nou scheel?

kunnen jullie die even hier geven?

Hoi!
Lijnzaadolie is een uitstekende keus. De voedingswaarden staan er inderdaad niet op. Ik zal dit doorgeven aan de webbeheerder. In ieder geval hier de voedingswaarden van de Lijnzaadolie:
Voedingswaarde per 100ml:
Energie: 3700kJ / 900 kcal
Eiwit: 0g
Koolhydraten: 0g
Suiker: 0g
Vet: 100g
waarvan verzadigd: 8g
onverzadigd enkelvoudig: 17g
onverzadigd meervoudig: 75g
Linolzuur: 15g
Alfa-linolzuur: 58g

Voor mijn volgende bestelling twijfel ik aan magnificent of peptopro. Wat raden jullie aan?
Het zijn twee verschillende producten. Magnificent is een postworkout en PeptoPro zijn pure aminozuren. Met Magnificent heb je een veel completer product in mijn ogen. Je pakt dan koolhydraten, aminozuren, creatine en elektrolyten. Voor spieropbouw is dat een betere keus.
Ralf

Bestelling: C1361826
Maak der wat moois van, bedankt op voorhand ;D
mvg.

Thx Ralf, begin december maar eens magnificent bestellen.

Lijnzaadolie is een uitstekende keus. De voedingswaarden staan er inderdaad niet op. Ik zal dit doorgeven aan de webbeheerder. In ieder geval hier de voedingswaarden van de Lijnzaadolie:
Voedingswaarde per 100ml:
Energie: 3700kJ / 900 kcal
Eiwit: 0g
Koolhydraten: 0g
Suiker: 0g
Vet: 100g
waarvan verzadigd: 8g
onverzadigd enkelvoudig: 17g
onverzadigd meervoudig: 75g
Linolzuur: 15g
Alfa-linolzuur: 58g

Thanks.

We hebben er inderdaad naar gekeken, maar buiten jouw opties om, zijn er eigenlijk niet echt goede keuzes voor jouw geval.

oke bedankt! dan ga ik voor de Oximega fish oil. deze bevat 200 mg 'pure' EPA per capsule zo te zien. beste koop op dit moment ! bedankt! :)

´Het regent letterlijk kado's bij Bodyenfitshop.nl!´

gaan de spullen dan niet kapot? zonde van me geld hoor...

en als je spul bij de winkel koopt (echt naar de winkel toe gaan) krijg je dan ook nog kado´s?

Graag gedaan :)
oke bedankt! dan ga ik voor de Oximega fish oil. deze bevat 200 mg 'pure' EPA per capsule zo te zien. beste koop op dit moment ! bedankt! :)
Een goede keus. Vanavond voor 22.00 uur nog besteld, is morgen in huis:cool:
´Het regent letterlijk kado's bij Bodyenfitshop.nl!´

gaan de spullen dan niet kapot? zonde van me geld hoor...

en als je spul bij de winkel koopt (echt naar de winkel toe gaan) krijg je dan ook nog kado´s?
Bij ons krijg je inderdaad de keuzes uit mooie en gratis goodies. De acties zoals je die op onze internetsite vind, gelden alleen in de webwinkel. Bij de winkels krijg je natuurlijk wel een shakebeker, maar vaak is daar niet meer beschikbaar.

Ralf

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Creapure
500 Gram voor 11,50!

Amino Direct

1000ml voor 9,90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Legend
28 servings voor 24,90!

Fusion Pro
5LB voor 34.90

Tested ZMA
90 capsules voor 8.50

The System™! - Body & Fit

The System™ bestaat uit 3 specifiek op Bodybuilding afgestemde superformules.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!

Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!

B&F,

Wat zijn de voedingswaarde van de Post - Workout ?
EKV ?

Alvast bedankt

Ook al vraag je het niet aan mij... geef toch effe antwoord. ;)
Ik pak zelf de isolaat. Ben lactose intolerant en gaat perfect. Ben zelf fan van vanille en fresh berry. :)

Zit momenteel aan me eerste fresh berry Isolaat perfection shake en hij is heerlijk! Dankjewel :D

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Ja, kan zowel na het opstaan als rondom de training. Op die momenten heeft jouw lichaam de aminozuren het meest nodig. Het mooie van vloeibare producten is dat deze altijd hoger gedosseerd zijn, ideal dus :) Amino Direct

Ralf

Ja, daarom! Echt een topper, dat ik dit niet eerder heb gezien.... :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven