AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo weer even een bestellinkje geplaatst en mijn kortingcode ingewisseld !! heb de nectarisolaatwhey besteld dus ben benieuwd of het wat is ?? C1371882

Dag B&F shop. Ik heb onlangs een order gedaan (29-11) voor 11 zakken rice powder (€20,90) voor vrienden en mijzelf maar er is maar 1 zak afgeleverd. Beetje dure kilo rijst op deze manier.. Heb een foto van de pakbon en het doosje if needed.

Hoi B&F,

Ik zit een beetje rond te struinen op de website. Ik verdrink bijna in alle verschillende supplementen.

Ik doe minimaal 1x per week full body workout in de sportschool, en daarnaast train ik vooral met de kettlebell voor kracht- en uithoudingsvermogen en doe veel bodyweight HIIT workouts. Mijn doel is vetverlies, krachttoename en spierbehoud / toename. Veel trainingen doe ik in de ochtend op een nuchtere maag. Ik train 5-6 keer per week en ben van plan dit vol te houden.

Om optimaal spierherstel te krijgen zit ik te denken aan het volgende:

Voor training: 1 scoop "BCAA, Glutamine en Leucine"
Tijdens training: "Muscle protect"
Na training: "PeptoPro"

Ook wil ik Multi Men aanschaffen ter aanvulling op mijn voeding.
Is dit een goede opzet om de winter in ieder geval door te komen? Raad je me nog een ander supplement aan voor spiergroei of kan ik die gewoon dmv goede voeding op orde houden?

Waarom niet voor de training ook PeptoPro? :) i.p.v de bcaa (glutamine en Leucine kan mssn ng wel toegevoegd worden)

Hoi B&F,

Ik zit een beetje rond te struinen op de website. Ik verdrink bijna in alle verschillende supplementen.

Ik doe minimaal 1x per week full body workout in de sportschool, en daarnaast train ik vooral met de kettlebell voor kracht- en uithoudingsvermogen en doe veel bodyweight HIIT workouts. Mijn doel is vetverlies, krachttoename en spierbehoud / toename. Veel trainingen doe ik in de ochtend op een nuchtere maag. Ik train 5-6 keer per week en ben van plan dit vol te houden.

Om optimaal spierherstel te krijgen zit ik te denken aan het volgende:

Voor training: 1 scoop "BCAA, Glutamine en Leucine"
Tijdens training: "Muscle protect"
Na training: "PeptoPro"

Ook wil ik Multi Men aanschaffen ter aanvulling op mijn voeding.
Is dit een goede opzet om de winter in ieder geval door te komen? Raad je me nog een ander supplement aan voor spiergroei of kan ik die gewoon dmv goede voeding op orde houden?
Dat is zeker intensief. Wanneer je op nuchtere maag traint zijn BCAA's een must rondom je training. Ik zou dan bijv. enkel gaan voor BCAA's rondom de training. Muscle Protect is dan een goede keus. Direct na de training een shake en/of stevige maaltijd is dan zeker belangrijk.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
is der geen dexaprine meer verkrijgbaar bij jullie? Eventueel een goede vervanger? want ik ging zeer goed op dexaprine...
We hebben inderdaad geen Dexaprine meer. Deze is sinds enige tijd uit de verkoop. Ik vind persoonlijk Perfect Burn een goed alternatief. Heftig van werking en vet verbrandende ingrediënten.
Zo weer even een bestellinkje geplaatst en mijn kortingcode ingewisseld !! heb de nectarisolaatwhey besteld dus ben benieuwd of het wat is ?? C1371882
Bedankt voor je bestelling. Nectar is een heel goed eiwitproduct. Zeer zuiver en heel fijn van structuur. 100% isolaat met een enorm laag koolhydraat en vetgehalte. Een hele goede keus :thumbs: We gaan hem netjes voor verzenden en heb je het morgen in huis.

Ralf

ok, deze eens proberen dan... Dadelijk even een bestelling doen... Thnx..

Dat is zeker intensief. Wanneer je op nuchtere maag traint zijn BCAA's een must rondom je training. Ik zou dan bijv. enkel gaan voor BCAA's rondom de training. Muscle Protect is dan een goede keus. Direct na de training een shake en/of stevige maaltijd is dan zeker belangrijk.
Ralf

Oke dat is duidelijk. Dan raad je me dus af om PeptoPro en de "BCAA Leucine~" te nemen? Muscle Protect is in principe al voldoende? En op niet nuchtere maag?

Maak de winnaars van de Facebook actie eens bekend, ben benieuwd wat ik gewonnen heb :P

Het feit dat een shake met afslankeiwit zo'n solide massa wordt, heeft dat te maken met de casseine die erin zit? Met andere woorden, krijg je hetzelfde effect met een shake met casseine eiwit? Heb zelf nog nooit casseine besteld, dus kon het niet checken.
Vind dat namelijk een fijne eigenschap van het afslankeiwit, aangezien dat zo het hongergevoel wel goed tempert.

Het feit dat een shake met afslankeiwit zo'n solide massa wordt, heeft dat te maken met de casseine die erin zit? Met andere woorden, krijg je hetzelfde effect met een shake met casseine eiwit? Heb zelf nog nooit casseine besteld, dus kon het niet checken.
Vind dat namelijk een fijne eigenschap van het afslankeiwit, aangezien dat zo het hongergevoel wel goed tempert.

Gedeeltelijk (als je lang genoeg klopt). De xantham gum verdikt ook behoorlijk.

Casseine eiwit kun je wel goed gebruiken voor het maken van een fluff.. www.google.nl/search?q=casein+fluff

ok, deze eens proberen dan... Dadelijk even een bestelling doen... Thnx..
Graag gedaan hoor :)
Oke dat is duidelijk. Dan raad je me dus af om PeptoPro en de "BCAA Leucine~" te nemen? Muscle Protect is in principe al voldoende? En op niet nuchtere maag?
Dat klopt inderdaad. In dit geval is het overkill. Dit komt doordat wanneer je op nuchtere maag traint, de BCAA's het belangrijkste zijn. Deze zullen spierafbraak zoveel mogelijk tegen gaan. Muscle Protect voor/tijdens is dan voldoende.
Maak de winnaars van de Facebook actie eens bekend, ben benieuwd wat ik gewonnen heb :P
Ze zijn bekend:D
Dat klopt inderdaad. Het bevat voornamelijk casein eiwit (iets meer dan de helft) waardoor de shake dikker wordt. Wat je aangeeft, zorgt inderdaad ervoor dat het hongergevoel beter onderdrukt wordt. :)
Biergist komt vandaag binnen. Het zal er in de loop van de dag op staan :)

Ralf

Gedeeltelijk (als je lang genoeg klopt). De xantham gum verdikt ook behoorlijk.

Casseine eiwit kun je wel goed gebruiken voor het maken van een fluff.. www.google.nl/search?q=casein+fluff

Ja, dat is het juist.
Ik wil sowieso Casseine hebben voor mijn fluff. En dan vroeg ik mij af of ik deze Casseine gewoon kon gebruiken voor een dikke shake te maken, zoals bij afslankeiwit. Daar kan ik namelijk gewoon een goeie schep in mijn shakebeker doen, dit stevig schudden en dan 20min in de koelkast zetten, en het is echt stevig.

Dat klopt inderdaad. Het bevat voornamelijk casein eiwit (iets meer dan de helft) waardoor de shake dikker wordt. Wat je aangeeft, zorgt inderdaad ervoor dat het hongergevoel beter onderdrukt wordt. :)

Ok, bedankt. Maar is het nu voornamelijk de Casseine die een belangrijke rol speelt in hoe dik het wordt, of is de Xantham gum ook erg belangrijk?

Bedankt voor je bestelling. Nectar is een heel goed eiwitproduct. Zeer zuiver en heel fijn van structuur. 100% isolaat met een enorm laag koolhydraat en vetgehalte. Een hele goede keus :thumbs: We gaan hem netjes voor verzenden en heb je het morgen in huis.

Ralf

Is deze ook goed in kwark e.d te gebruiken ??? of alleen als shake ?

Mijn vraag staat in het vet gedrukt. :)
Oh, ik meende dat je jouw antwoord al gekregen had uit het bericht van wzzup. Dat is altijd lastig aan te geven welke het meeste invloed uitoefent. Micellar Casein heeft al een dikke structuur van zichzelf plus wat extra xanthaangom. Het is een ene versterkt het ander, vandaar je een iets dikkere shake bet :)
Is deze ook goed in kwark e.d te gebruiken ??? of alleen als shake ?
Netzoals je de Whey Perfection ook gebruikt. Deze kan zowel in de kwark, yogurt. Maakt niet uit, kun je gerust in meerdere dingen doen. Als je Google-d op Whey recepten, kom je ongetwijfeld leuke creaties doen wat je ook zou kunnen doen.

Ralf

Ter info. Zondag bestellen is voorlopig nog dinsdag in huis. Track en tracé net actief geworden.

Ter info. Zondag bestellen is voorlopig nog dinsdag in huis. Track en tracé net actief geworden.
Dat klopt inderdaad. We lopen er bewust niet mee te koop, aangezien wij het een risicovolle claim vinden.:rolleyes: Veel orders in het weekend worden wel op maandag geleverd, maar niet alles. Ik reken erop jouw pakket morgen wél bezorgd wordt :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Crazy Sale!
Waaronder:
Ultra Fine Oats

Slim Pasta

Beta-Alanine

Omega-3

BCAA Pure

en nog veel meer... :D

Het is jammer dat wanneer je de search button op jullie site gebruikt, je bij het resultaat niet op meerdere producten kunt klikken om ze vervolgens in tabbladen te openen zodat je ze kunt vergelijken. Je kunt slechts 1 product selecteren en that's it.

Gebruiksvriendelijk / handig is het niet. Ik zit hier al een tijd mee namelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven