MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe juist ja :D kijk er al naar uit!

Ik ook:D op dit moment hebben wij natuurlijk ook een erg aantrekkelijke actie: CRAZY SALE!!

oftewel, na deze week is 't vanaf 4 kilo €2,50 :rolleyes:

Het betreft een Actie! Wanneer deze actie is afgelopen zal het inderdaad weer vanaf 4kg €2,50 zijn..

Fuark dan ga ik weer geld uitgeven aan supps die ik niet nodig heb:mad:

Mijn oprechte excuses!:D Om je hier nog even bij te helpen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

We hebben weer een nieuwe kortingscode:

[Link niet meer beschikbaar]
Kortingscode: STACKER215[/B]
- Deze aanbieding kan alleen worden gebruikt in de webshop op www.bodyenfitshop.nl (Dus niet in de winkels)
- Deze aanbieding kan worden geclaimt tot en met zaterdag 7 december 2013. Hierna geldt de 15% korting niet meer!

net bestelling voor de winter gedaan ;) bodybuilding vitamin pack voor mijn weerstand op peil te houden.
Wat extras om de winter door te komen mogen altijd ! :D

C1375813

Beste B&F,

Gisteravond gehaast om nog voor 22u mijn bestelling te plaatsen zodat ik vandaag niet zonder enkele supps zit.
Kreeg ook direct de verzendbevestiging dus alles leek in orde,
echter als ik tracktrace staat er dat de zending nog door julie word voorbereid...

Dit kan niet de bedoeling zijn, toch?
Ik heb aan de voorwaarden voldaan...

Bestelling: C1374601

Mvg

Beste B&F,

Gisteravond gehaast om nog voor 22u mijn bestelling te plaatsen zodat ik vandaag niet zonder enkele supps zit.
echter als ik tracktrace staat er dat de zending nog door julie word voorbereid...

Mvg

Hoogstwaarschijnlijk krijg je je pakje vandaag nog in de bus. die track en trace shit werkt echt niet voor een verzendtijd van 1 dag. Tegen dat de status is aangepast is het pakje al afgeleverd. Ik dacht dat ze bij postnl tot 21u konden leveren dus nog ff geduld. ;)

Na 2 jaar vanalles te hebben besteld bij bodyenfitshop ga ik overstappen naar xxlnutrition omdat ik niet meer tevreden ben over de klantvriendelijkheid en de service.

Na 3 weken gewacht te hebben op een trui van musclepharm (die wel op voorraad stond toen ik bestelde) komen ze aan met de oplossing om een tegoedbon te geven terwijl ik in de voorgaande mails al aangaf dat ik niet echt tevreden ben.
Mijn voorstel om een maatje kleiner op sturen met de mogelijkheid om gratis te retourneren sloeg men af.

Daarnaast vind ik het jammer dat je na ca. 1000 euro daar te hebben besteed niet af en toe een extra shaker kunnen missen als hierom gevraagd word.

Even kijken of xxlnutrition meer te bieden heeft...

Na 2 jaar vanalles te hebben besteld bij bodyenfitshop ga ik overstappen naar xxlnutrition omdat ik niet meer tevreden ben over de klantvriendelijkheid en de service.

Na 3 weken gewacht te hebben op een trui van musclepharm (die wel op voorraad stond toen ik bestelde) komen ze aan met de oplossing om een tegoedbon te geven terwijl ik in de voorgaande mails al aangaf dat ik niet echt tevreden ben.
Mijn voorstel om een maatje kleiner op sturen met de mogelijkheid om gratis te retourneren sloeg men af.

Daarnaast vind ik het jammer dat je na ca. 1000 euro daar te hebben besteed niet af en toe een extra shaker kunnen missen als hierom gevraagd word.

Heb je speciaal hiervoor een account aangemaakt? obvious troll is obvious:rolleyes:

net bestelling voor de winter gedaan ;) bodybuilding vitamin pack voor mijn weerstand op peil te houden.
Wat extras om de winter door te komen mogen altijd ! :D

C1375813
Bedankt voor je bestelling :) Deze gaan we netjes verwerken en zorgen dat je deze morgen ontvangt!
Beste B&F,

Mvg
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. Alle zendingen waarvan een verzendbevestiging is verstuurd hebben ook daadwerkelijk ons warenhuis verlaten. Helaas heeft de bezorgdienst de pakketten nog niet verwerkt en daarom staat deze ook als "wordt voorbereid". PostNL zal het pakket vannacht opnieuw sorteren, zodat je het morgen ontvangt :)

Poepiemonster, het is vervelend dat je deze ervaring hebt met onze klantenservice. :rolleyes:Wij doen altijd ons best om elke klant tevreden te houden en dat willen we ook graag :) Het is teleurstellend om dit dan te horen. Als je klachten hebt, kun je me altijd gerust een bericht sturen, dan pakken we dit natuurlijk direct voor je op. Ik zal je even een privébericht sturen voor verdere informatie.

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
"Dat is inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. Alle zendingen waarvan een verzendbevestiging is verstuurd hebben ook daadwerkelijk ons warenhuis verlaten. Helaas heeft de bezorgdienst de pakketten nog niet verwerkt en daarom staat deze ook als "wordt voorbereid". PostNL zal het pakket vannacht opnieuw sorteren, zodat je het morgen ontvangt"

Dank voor de reactie, echter als de verzendings belofte een van de USP's is zou ik hier toch eens wat zwaarder aan gaan tillen. We zijn fanatieke sporters die door werk en sport een druk leven leiden waardoor het belangrijk is om laat in de avond nog te kunnen bestellen met de garantie dat je het de volgende dag kunt inzetten.

Als dan met grote regelmaat deze belofte niet word waargemaakt kun he je afvragen of je hier nog wel nee moet adverteren... (Waar het probleem dan ook ligt..)

Maw: als ik als zelfstandige zo vaak mijn beloftes niet na zou komen was ik inmiddels aardig wat klanten kwijt...

Ja heb ik net even snel in januari aangemaakt. obvious dumbass is obvious
Ik heb je een privébericht gestuurd en we gaan het netjes oplossen :)
"Dat is inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. Alle zendingen waarvan een verzendbevestiging is verstuurd hebben ook daadwerkelijk ons warenhuis verlaten. Helaas heeft de bezorgdienst de pakketten nog niet verwerkt en daarom staat deze ook als "wordt voorbereid". PostNL zal het pakket vannacht opnieuw sorteren, zodat je het morgen ontvangt"

Dank voor de reactie, echter als de verzendings belofte een van de USP's is zou ik hier toch eens wat zwaarder aan gaan tillen. We zijn fanatieke sporters die door werk en sport een druk leven leiden waardoor het belangrijk is om laat in de avond nog te kunnen bestellen met de garantie dat je het de volgende dag kunt inzetten.

Als dan met grote regelmaat deze belofte niet word waargemaakt kun he je afvragen of je hier nog wel nee moet adverteren... (Waar het probleem dan ook ligt..)

Maw: als ik als zelfstandige zo vaak mijn beloftes niet na zou komen was ik inmiddels aardig wat klanten kwijt...
Ik ben het met je eens dat we deze belofte na moeten komen. We adverteren ermee en het gaat met alle verzendingen eigenlijk altijd goed. Echter heb je altijd een aantal zendingen die (ongeveer 1 per 100 in het ergste geval) wat vertraging oploopt. Ons excuses hiervoor.

Ralf

Je ziet natuurlijk vooral mensen bij wie het fout is gegaan. Ik herinner me dat ik om 16:00 een bestelling deed en dat ik 5 mins later in deze topic een post zag van iemand met een bestelnummer van 100 hoger.

Je ziet natuurlijk vooral mensen bij wie het fout is gegaan. Ik herinner me dat ik om 16:00 een bestelling deed en dat ik 5 mins later in deze topic een post zag van iemand met een bestelnummer van 100 hoger.

Dus je kunt wellicht concluderen dat er per dag +/- 100 bestellingen niet op tijd geleverd worden...
Is in verhouding tot totaal aantal bestellingen wellicht niet hoog, maar je stelt dan dagelijks wel 100 mensen teleur...

wat is eigenlijk het grote verschil tussen de Massperfection en de Perfect muscle shake? En welken raad je aan

Dus je kunt wellicht concluderen dat er per dag +/- 100 bestellingen niet op tijd geleverd worden...
Is in verhouding tot totaal aantal bestellingen wellicht niet hoog, maar je stelt dan dagelijks wel 100 mensen teleur...

Statistisch gezien niet want een significant percentage van die mensen zal het niets kunnen interesseren (mij zou het niet uitmaken als ik het een dag later kreeg). Een ander deel zal niet eens afweten van de bezorgtijd enz.

wat is eigenlijk het grote verschil tussen de Massperfection en de Perfect muscle shake? En welken raad je aan
Het verschil tussen de Mass Perfection en de Perfect Muscle Shake is dat de Mass Perfection voornamelijk Oats als koolhydraatbron bevat en de Perfect Muscle Shake 100% zilvervliesrijst. Kwa eiwitten zijn ze voor de rest hetzelfde. Ik raad persoonlijk Perfect Muscle Shake aan. Eigenlijk maakt het helemaal niet uit, maar vind zelf zilvervliesrijst een betere koolhydraat keus :)
Statistisch gezien niet want een significant percentage van die mensen zal het niets kunnen interesseren (mij zou het niet uitmaken als ik het een dag later kreeg). Een ander deel zal niet eens afweten van de bezorgtijd enz.
Natuurlijk, dat is ook zo. Echter willen wij elke bestelling dat voor 22.00 uur geplaatst word, de volgende dag geleverd wordt. Dat is een stukje unieke service wat wij willen bieden. Het is dan ook wel te begrijpen dat sommige mensen teleurgesteld zijn dat het een dag later komt. We hopen zulke teleurstellingen weg te nemen met onze leuke en gratis cadeaus en goede service :)

Ralf

hallo B&F,

vandaag mijn bestelling rice powder binnen gekregen.
oplosbaarheid is prima in de shaker, blenden niet nodig!
smaak..ja het is rijst het smaakt naar rijst, mij hoor je niet klagen.

prima alternatief voor de oats, waar ik echt last van mijn darmen van kreeg.

bedankt voor deze uitbreiding in jullie assortiment! :)

Het verschil tussen de Mass Perfection en de Perfect Muscle Shake is dat de Mass Perfection voornamelijk Oats als koolhydraatbron bevat en de Perfect Muscle Shake 100% zilvervliesrijst. Kwa eiwitten zijn ze voor de rest hetzelfde. Ik raad persoonlijk Perfect Muscle Shake aan. Eigenlijk maakt het helemaal niet uit, maar vind zelf zilvervliesrijst een betere koolhydraat keus :)

Natuurlijk, dat is ook zo. Echter willen wij elke bestelling dat voor 22.00 uur geplaatst word, de volgende dag geleverd wordt. Dat is een stukje unieke service wat wij willen bieden. Het is dan ook wel te begrijpen dat sommige mensen teleurgesteld zijn dat het een dag later komt. We hopen zulke teleurstellingen weg te nemen met onze leuke en gratis cadeaus en goede service :)

Ralf

gelukkig zijn de cadeaus gratis:rolleyes:
Volgens mij is jullie service sowieso al vrij uniek vergeleken met andere webshops, goed bezig dus.
Misschien iets minder superlatieven gebruiken haha, maar zal vast helpen bij sommige klanten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven