AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is jammer dat wanneer je de search button op jullie site gebruikt, je bij het resultaat niet op meerdere producten kunt klikken om ze vervolgens in tabbladen te openen zodat je ze kunt vergelijken. Je kunt slechts 1 product selecteren en that's it.

Gebruiksvriendelijk / handig is het niet. Ik zit hier al een tijd mee namelijk.
Ik begrijp wat je bedoeld. De zoekmachine wordt hard aan gewerkt om deze te optimaliseren en aan te passen aan ons eigen wensen. Deze functie staat ook op ons verlanglijstje. :)

Ralf

Top!

De link vanuit het hoofdscherm op jullie website naar Pure Rice Powder (Carbs, Pure Rice Powder) is niet volledig, www.bodyenfitshop.nl/ staat daar niet voor en dus werkt het niet.

Verder een vraag, een tijdje terug heb ik Ultra Fine Oats gekocht voor 1.90 per kg, nu met de "super sale" is dit 2.50??

Juist besteld en betaalt.

OrdernummerC1373853

Hopelijk alles in orde ;)

Vandaag voor het eerst getraind met The System en ging er lekker op :D Na een goeie periode zal ik een review schrijven!

Hey B&F,

Worden er wellicht nog produkten toegevoegd aan de crazy sale?
Ik wil bijv. Grow! aanschaffen, en het zou balen zijn als ie na aankoop toch in de aanbieding komt.

Thanks!

Kan ik die repen ook gewoon los bestellen? Heb vorige keer een doos van de aardbei gehad maar ik vond die persoonlijk niet te eten (zal niets mis mee zijn, is gewoon niet mijn ding) en om nu een doos van alles te kopen... is toch een beetje duur als het tegenvalt :).

Kan dit?

Altijd goed!:cool:
De link vanuit het hoofdscherm op jullie website naar Pure Rice Powder (Carbs, Pure Rice Powder) is niet volledig, www.bodyenfitshop.nl/ staat daar niet voor en dus werkt het niet.

Verder een vraag, een tijdje terug heb ik Ultra Fine Oats gekocht voor 1.90 per kg, nu met de "super sale" is dit 2.50??
Werkt de link naar de Rice Powder het nu wel? Ik ondervind namelijk geen problemen. Wat betreft de Oats. Normaal gesproken verkopen we vanaf 4 kilo voor deze scherpe prijs van 2,50 euro. Nu hebben we vanaf de eerste kilo deze scherpe prijs al.
Enig idee of deze http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/alpha-lipoic-acid/doctors-best/best-alpha-lipoic-acid/ binnen een paar dagen weer op voorraad is? Zo niet dan bestel ik een vergelijkbaar product.
Houd onze site vandaag en morgen nog even in de gaten. We hebben een grote zending uit Amerika binnen gehad vandaag en alles wordt nu nog verwerkt. Morgen is alles verwerkt. Als hij dan niet online zit, zal het zeker nog 2-3 weken duren.
Juist besteld en betaalt.

OrdernummerC1373853

Hopelijk alles in orde ;)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis!
Vandaag voor het eerst getraind met The System en ging er lekker op :D Na een goeie periode zal ik een review schrijven!
Super, fantastisch om te horen. The System is de meerst spieropbouwende combinatie die we hebben. Alle bouwstenen perfect afgesteld voor rondom de training :wl:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hey B&F,

Worden er wellicht nog produkten toegevoegd aan de crazy sale?
Ik wil bijv. Grow! aanschaffen, en het zou balen zijn als ie na aankoop toch in de aanbieding komt.

Thanks!
Alle producten die nu in de Crazy Sale staan zijn onze extra aanbiedingen voor deze week. Hieraan wordt niets toegevoegd. De Grow! is net weer binnen en behoud deze prijs zeker :)
Nee, helaas is dat niet mogelijk om repen los te kopen bij ons.

Ralf

Is er al iets bekend over wanneer diverse Muscle Milk smaken terug beschikbaar komen? Ik wacht nu al >3 weken op brownie/cake batter. Hoop dat deze snel beschikbaar zullen zijn.

Is er al iets bekend over wanneer diverse Muscle Milk smaken terug beschikbaar komen? Ik wacht nu al >3 weken op brownie/cake batter. Hoop dat deze snel beschikbaar zullen zijn.
Ik zal het morgen direct voor je navragen. Het is nogal een specifieke smaak die niet altijd voorradig is bij onze leverancier. Vandaar het wat langer kan duren. Morgen zal ik aangeven wat de status is van onze leverancier.:)

Ralf

Vraagje, doen jullie ook aan internationale bezorging binnen Europa? Zo ja, hoeveel gaat dat kosten. Ik ga hoogstwaarschijnlijk minimaal half jaar in Zweden vertoeven namelijk. Kon het zo 1-2-3 niet vinden op jullie website.

Alvast bedankt!

Lezen wat er staat; als je vanuit het hoofdscherm naar Carbs gaat en dan op Pure Rice Powder klikt werkt het niet omdat die link niet volledig is, www.bodyenfitshop/ staat er niet voor dus werkt het niet..moet er bij gezet worden.

Vraagje, doen jullie ook aan internationale bezorging binnen Europa? Zo ja, hoeveel gaat dat kosten. Ik ga hoogstwaarschijnlijk minimaal half jaar in Zweden vertoeven namelijk. Kon het zo 1-2-3 niet vinden op jullie website.

Alvast bedankt!
Nee, we verzenden helaas niet buiten Nederland, België en Duitsland. Wellicht heb je vrienden of familie die de verzending voor je willen regelen? Dan sturen wij het graag daar naartoe en regel je zelf de rest :)
Lezen wat er staat; als je vanuit het hoofdscherm naar Carbs gaat en dan op Pure Rice Powder klikt werkt het niet omdat die link niet volledig is, www.bodyenfitshop/ staat er niet voor dus werkt het niet..moet er bij gezet worden.
Mijn excuses, verkeerd opgevat. Ik zal het doorgeven en laten aanpassen :)

Ralf

Ik blijf erbij dat ik de smaak pistache whey mis ;)

Lezen wat er staat; als je vanuit het hoofdscherm naar Carbs gaat en dan op Pure Rice Powder klikt werkt het niet omdat die link niet volledig is, [Link niet meer beschikbaar] staat er niet voor dus werkt het niet..moet er bij gezet worden.
Heb de link weer werkend gemaakt :thumbs:
Ik blijf erbij dat ik de smaak pistache whey mis ;)
We hebben meerdere samples geprobeerd maar er zat nog niet een Pistache "perfection" bij. Zoals je wellicht gemerkt hebt dunnen de smaken wat uit (geen 29 stuks meer) maar willen we in de toekomst enkele nieuwe smaken erbij.

Ralf

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:03 ----------

Gaat zeker nog wel enkele weken duren. We hebben gekeken of de leverancier deze aanbied en dat is helaas niet het geval. Ik durf geen exacte datum aan te geven wanneer deze smaak weer voorradig is.

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Crazy Sale!
Waaronder:
Ultra Fine Oats

Slim Pasta

Beta-Alanine

Omega-3

BCAA Pure

en nog veel meer... :D

Begint na 5 december de epische kerstmis sale weer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven