XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
still no news on extra virgin coconut oil?

still no news on extra virgin coconut oil?

Hij staat weer in bestelling! We verwachten hem aankomende week weer binnen te krijgen. Je kunt je natuurlijk aanmelden voor het product. Dan zul je een email krijgen zodra het product weer beschikbaar is!

Tim

Ik kreeg vrijdag een mailtje dat als ik een review schreef over een product uit m'n vorige bestelling, ik een kortingscode zou ontvangen.
Had net 2 dagen ervoor ofzo al een review geschreven over die producten, moet ik nu nog een review plaatsen voor een code? :p

BF, komt er in de toekomst een stevia isolaat variant?

Vandaag besteld. Dinsdag in huis of morgen?
Ben eens nieuwsgierig naar Z-core.

Ik kreeg vrijdag een mailtje dat als ik een review schreef over een product uit m'n vorige bestelling, ik een kortingscode zou ontvangen.
Had net 2 dagen ervoor ofzo al een review geschreven over die producten, moet ik nu nog een review plaatsen voor een code? :p

Bedankt voor je review! Kun je mij hier misschien even een PM over sturen dan ga ik dat zo snel mogelijk voor je nakijken en in orde maken!

BF, komt er in de toekomst een stevia isolaat variant?

Ik zal het voorstellen! Mocht er meer bekend zijn dan laten wij dat jullie uiteraard weten!

Vandaag besteld. Dinsdag in huis of morgen?
Ben eens nieuwsgierig naar Z-core.

Postnl is momenteel bezig met een proef voor het ophalen van pakketten op zondag. De kans bestaat dan ook dat je pakketje van het weekend dan al op maandag geleverd zal worden! Wij durven echter niets te beloven aangezien het een proef betreft. Houdt maandagochtend de track&trace in de gaten. Mocht je vragen hebben dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen!

Tim

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Hebben jullie de nieuwe smaak van de Perfection Bar al geprobeerd?!

Naast Banaan, Witte Choco, Strawberry, Kokos nu ook Chocolate Sensation

Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

perfect%20bars2.jpg

Tim

Sorry mocht dit al eerder gevraagd zijn maar waarom zijn de vitamine c1000 van het huismerk uit het assortiment verdwenen?

Sorry mocht dit al eerder gevraagd zijn maar waarom zijn de vitamine c1000 van het huismerk uit het assortiment verdwenen?

Dit zou ik op dit moment niet durven beoordelen, mijn collega van de inkoop is op dit moment ook niet aanwezig. Ik zal mijn collega een reminder geven over het hoe en waarom. Wij komen hier zo snel mogelijk op terug!

Tim

Zie net de Crazy Sale op de site... Gaan jullie dit vaker doen of is dat eenmalig? Zie paar interessante artikelen namelijk :D

Zie net de Crazy Sale op de site... Gaan jullie dit vaker doen of is dat eenmalig? Zie paar interessante artikelen namelijk :D

Wederom een hele mooie actie de CRAZY SALE!!! We blijven altijd knallen met Deals en deze soort van Deals kun je in de toekomst zeker vaker verwachten van ons! Afgelopen maanden hebben wij onder andere al de Superdeals, Powerdeal etc gehad:D Dus je hoeft je zeker geen zorgen te maken:D

Tim

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goede webshop! En de Crazy Sale is inderdaad heel erg interessant haha!

Kan ik die repen ook gewoon los bestellen? Heb vorige keer een doos van de aardbei gehad maar ik vond die persoonlijk niet te eten (zal niets mis mee zijn, is gewoon niet mijn ding) en om nu een doos van alles te kopen... is toch een beetje duur als het tegenvalt :).

Bedankt voor je review! Kun je mij hier misschien even een PM over sturen dan ga ik dat zo snel mogelijk voor je nakijken en in orde maken!

Ik zal het voorstellen! Mocht er meer bekend zijn dan laten wij dat jullie uiteraard weten!

Postnl is momenteel bezig met een proef voor het ophalen van pakketten op zondag. De kans bestaat dan ook dat je pakketje van het weekend dan al op maandag geleverd zal worden! Wij durven echter niets te beloven aangezien het een proef betreft. Houdt maandagochtend de track&trace in de gaten. Mocht je vragen hebben dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen!

Tim

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Hebben jullie de nieuwe smaak van de Perfection Bar al geprobeerd?!

Naast Banaan, Witte Choco, Strawberry, Kokos nu ook Chocolate Sensation

Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

perfect%20bars2.jpg

Tim

OK. Bedankt. Laat zeker iets weten.

Vraagje. Komt de L carnitine liquid van body en fit nog binnen? Was een lekkere toevoeging aan water

Jullie hanteren toch het beleid dat het zelfde product bij jullie altijd goedkoper is dan bij de concurrent?

De pro antium Whey van Ronnie Coleman is bij sport-nutrion 37,50 (dit is inclusief btw en verzendkosten als het goed is) en bij jullie € 44,50.
Gaan jullie dat aanpassen?

http://www.sports-nutrition.nl/ajax/index/options/product_id/270/

Wanneer gaat de Melatonin terug te koop zijn?

Goede webshop! En de Crazy Sale is inderdaad heel erg interessant haha!
Dankje :) De Crazy Sale zal weer gekkenhuis veroorzaken. Voor vandaag hebben we al extra personeel op de werkvloer staan:eek:
OK. Bedankt. Laat zeker iets weten.

Vraagje. Komt de L carnitine liquid van body en fit nog binnen? Was een lekkere toevoeging aan water
De L-Carnitine Liquid van ons eigen merk zal niet meer terug komen op korte termijn.
Jullie hanteren toch het beleid dat het zelfde product bij jullie altijd goedkoper is dan bij de concurrent?

De pro antium Whey van Ronnie Coleman is bij sport-nutrion 37,50 (dit is inclusief btw en verzendkosten als het goed is) en bij jullie € 44,50.
Gaan jullie dat aanpassen?
Uiteraard, ik zal dit doorgeven aan onze inkoopafdeling :)
Wanneer gaat de Melatonin terug te koop zijn?
Niet, Melatonine mag niet meer verkocht worden in grote hoeveelheid. Dit wil het NVWA niet meer.

RAlf

Wanneer zijn de biergist pillen van Now Foods weer terug?

Wanneer zijn de biergist pillen van Now Foods weer terug?
We hopen Now Foods deze week weer voorradig te krijgen :) Daarbij zit ook de biergist. Als je jou aanmeld op het product, dit kan op de produtcpagina, dan krijg je een mail zodra het weer voorradig is.

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

Crazy Sale!
Waaronder:
Ultra Fine Oats

Slim Pasta

Beta-Alanine

Omega-3

BCAA Pure

en nog veel meer... :D

Hoi B&F,

Ik zit een beetje rond te struinen op de website. Ik verdrink bijna in alle verschillende supplementen.

Ik doe minimaal 1x per week full body workout in de sportschool, en daarnaast train ik vooral met de kettlebell voor kracht- en uithoudingsvermogen en doe veel bodyweight HIIT workouts. Mijn doel is vetverlies, krachttoename en spierbehoud / toename. Veel trainingen doe ik in de ochtend op een nuchtere maag. Ik train 5-6 keer per week en ben van plan dit vol te houden.

Om optimaal spierherstel te krijgen zit ik te denken aan het volgende:

Voor training: 1 scoop "BCAA, Glutamine en Leucine"
Tijdens training: "Muscle protect"
Na training: "PeptoPro"

Ook wil ik Multi Men aanschaffen ter aanvulling op mijn voeding.
Is dit een goede opzet om de winter in ieder geval door te komen? Raad je me nog een ander supplement aan voor spiergroei of kan ik die gewoon dmv goede voeding op orde houden?

is der geen dexaprine meer verkrijgbaar bij jullie? Eventueel een goede vervanger? want ik ging zeer goed op dexaprine...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven