Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreeg vrijdag een mailtje dat als ik een review schreef over een product uit m'n vorige bestelling, ik een kortingscode zou ontvangen.
Had net 2 dagen ervoor ofzo al een review geschreven over die producten, moet ik nu nog een review plaatsen voor een code?![]()
BF, komt er in de toekomst een stevia isolaat variant?
Vandaag besteld. Dinsdag in huis of morgen?
Ben eens nieuwsgierig naar Z-core.
Sorry mocht dit al eerder gevraagd zijn maar waarom zijn de vitamine c1000 van het huismerk uit het assortiment verdwenen?
Zie net de Crazy Sale op de site... Gaan jullie dit vaker doen of is dat eenmalig? Zie paar interessante artikelen namelijk![]()
Dus je hoeft je zeker geen zorgen te maken
Bedankt voor je review! Kun je mij hier misschien even een PM over sturen dan ga ik dat zo snel mogelijk voor je nakijken en in orde maken!
Ik zal het voorstellen! Mocht er meer bekend zijn dan laten wij dat jullie uiteraard weten!
Postnl is momenteel bezig met een proef voor het ophalen van pakketten op zondag. De kans bestaat dan ook dat je pakketje van het weekend dan al op maandag geleverd zal worden! Wij durven echter niets te beloven aangezien het een proef betreft. Houdt maandagochtend de track&trace in de gaten. Mocht je vragen hebben dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen!
Tim
---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------
Hebben jullie de nieuwe smaak van de Perfection Bar al geprobeerd?!
Naast Banaan, Witte Choco, Strawberry, Kokos nu ook Chocolate Sensation
Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!
![]()
Tim
DankjeGoede webshop! En de Crazy Sale is inderdaad heel erg interessant haha!
De Crazy Sale zal weer gekkenhuis veroorzaken. Voor vandaag hebben we al extra personeel op de werkvloer staan
De L-Carnitine Liquid van ons eigen merk zal niet meer terug komen op korte termijn.OK. Bedankt. Laat zeker iets weten.
Vraagje. Komt de L carnitine liquid van body en fit nog binnen? Was een lekkere toevoeging aan water
Uiteraard, ik zal dit doorgeven aan onze inkoopafdelingJullie hanteren toch het beleid dat het zelfde product bij jullie altijd goedkoper is dan bij de concurrent?
De pro antium Whey van Ronnie Coleman is bij sport-nutrion 37,50 (dit is inclusief btw en verzendkosten als het goed is) en bij jullie € 44,50.
Gaan jullie dat aanpassen?

Niet, Melatonine mag niet meer verkocht worden in grote hoeveelheid. Dit wil het NVWA niet meer.
We hopen Now Foods deze week weer voorradig te krijgenWanneer zijn de biergist pillen van Now Foods weer terug?
Daarbij zit ook de biergist. Als je jou aanmeld op het product, dit kan op de produtcpagina, dan krijg je een mail zodra het weer voorradig is.