XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey super, thanks, als mijn Whey Perfection die ik nu heb staan op is ga ik deze bestellen! Wanneer kan ik dan het beste de TMS innemen? En hoe op rustdagen?

voor en na je training, (evt tijdens kan ook)

rusten kan maar is niet noodzakenlijk ( smorgens is dan het beste tijdstip)

TMS is geen vervanging voor je whey!

Hey super, thanks, als mijn Whey Perfection die ik nu heb staan op is ga ik deze bestellen! Wanneer kan ik dan het beste de TMS innemen? En hoe op rustdagen?

Aanbevolen gebruik:

Trainingsdagen:

's ochtends
-1 shake Whey Perfection

60-90 minuten voor de training
-1 shake Whey Perfection

20 minuten voor de training
-1 dosering Total Muscle Solution

Direct na de training
-1 dosering Total Muscle Solution

15 minuten later 1 shake Whey Perfection

Rustdagen:

-1 dosering Total Muscle Solution 's ochtends of 's avonds
-2 shakes Whey Perfection, bij voorkeur 's ochtends en 1 maal tussen de maaltijden

;)

Net bij de verkeerde topic bij bevindingen van Sunny Peach gepost dus doe hem even dubbelop :P.

Sunny Peach: Smaak is echt lekker, neem shakes altijd met water en dan nog smaakt die erg goed. Dankzij de geur alleen al keek ik er naar uit. Weer een mooie toevoeging voor de Whey Perfection keuze lijst :P.

zaterdag iets besteld en mail gekregen dat hij verzonden is maar nog niks gezien

bestel nummer 122945

hoop morgen

Nou mn sample setje is vandaag binnengekomen hoor! Net fresh berry (berry blast) geproefd en hij was heerlijk :) veel frisser dan cookies en cream, was dat zoete een beetje zat.. ben benieuwd naar de rest

@B&F,

Komt de Myo Juiced Perfect Mass Shake in CHOCOLADESMAAK binnenkort terug in jullie assortiment? Is naar mijn mening de best smakende weightgainer en heb er reeds veel getest. Zou zonde zijn moest deze uit het assortiment gaan... :(
Samenstelling, smaak en viscositeit zijn gewoon uitstekend!
Let me know! Greets

Net bij de verkeerde topic bij bevindingen van Sunny Peach gepost dus doe hem even dubbelop :P.

Sunny Peach: Smaak is echt lekker, neem shakes altijd met water en dan nog smaakt die erg goed. Dankzij de geur alleen al keek ik er naar uit. Weer een mooie toevoeging voor de Whey Perfection keuze lijst :P.

:thumbs: Dank je..

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

zaterdag iets besteld en mail gekregen dat hij verzonden is maar nog niks gezien

bestel nummer 122945

hoop morgen

Klopt, geen enkel vervoersbedrijf doet distributie in het weekend. Morgen in huis! Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Nou mn sample setje is vandaag binnengekomen hoor! Net fresh berry (berry blast) geproefd en hij was heerlijk :) veel frisser dan cookies en cream, was dat zoete een beetje zat.. ben benieuwd naar de rest

:) Laat maar weten wat je ervan vindt!

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

@B&F,

Komt de Myo Juiced Perfect Mass Shake in CHOCOLADESMAAK binnenkort terug in jullie assortiment? Is naar mijn mening de best smakende weightgainer en heb er reeds veel getest. Zou zonde zijn moest deze uit het assortiment gaan... :(
Samenstelling, smaak en viscositeit zijn gewoon uitstekend!
Let me know! Greets

OK, ik zal het morgen even checken:cool:

oke thanks voor je reactie

graag gedaan jullie ook bedankt

Krijgt TMS ook andere smaken? Vind fresh fruit moeilijk te drinken nu

:thumbs: Dank je..

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Klopt, geen enkel vervoersbedrijf doet distributie in het weekend. Morgen in huis! Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

:) Laat maar weten wat je ervan vindt!

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

OK, ik zal het morgen even checken:cool:

Je hebt mijn post over het hoofd gezien, alweer.

"Beste bodyenfitshop,

De bezorger kwam vandaag eindelijk langs, maar tot mijn verbazing had hij 2 pakketten van elk 37,90 euro. Een standaard doosje, en een veel grotere doosje. Ik had maar 1 whey perfection gekocht, dus heb ik de kleine pakketje betaald, maar de grote retour laten zenden. Kan je misschien uitleggen hoe dit nou zit?

Roerbakei

122761"

Had gehoopt vandaag mn bestelling bij thuiskomst te vinden, zal voor morgen zijn
Is al wel vertrokken veronderstel ik, nr.122292
Ja, ik ben er morgen zelf niet maar mijn collega geeft je morgenochtend de status even door
Heb vanmorgen mn enveloppe gevonden met mn samples, topservice!
Al nieuws ivm met mn bestelling
Bestelling:
1 dagje vertraging Wordt morgen aangeboden.
Mooi pakket

Nu heb ik mn bestelling nog niet :mad:

Ik heb speciaal woensdag na mn werk nog snel voor 18.00u mn bestelling geplaatst en betaald omdat er een supplement voor een collega bijzit.
Ik die kerel overtuigd dat online bestellen geen probleem is, spullen worden 's anderendaags al geleverd. Ondertussen nu al drie werkdagen! :fire:

Net een bestelling geplaatst om de zomer door te komen: 123459

Hopelijk wordt het deze week nog geleverd, mijn voorraden zijn bijna op :(

Nu heb ik mn bestelling nog niet :mad:

Ik heb speciaal woensdag na mn werk nog snel voor 18.00u mn bestelling geplaatst en betaald omdat er een supplement voor een collega bijzit.
Ik die kerel overtuigd dat online bestellen geen probleem is, spullen worden 's anderendaags al geleverd. Ondertussen nu al drie werkdagen! :fire:

Ok, ik snap het ook niet. Ik zal morgenochtend direct bellen en vragen wat er aan de hand is. Ik neem direct daarna ook contact met jouw op.

Als het naar Belgie is dan kan het ook komen doordat de post in BE op maandag niet bezorgt(?) (weet ik niet zeker zo uit m'n hoofd)

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Net een bestelling geplaatst om de zomer door te komen: 123459

Hopelijk wordt het deze week nog geleverd, mijn voorraden zijn bijna op :(

Dank je:) Alle bestelling met Mistercash worden direct verzonden. (na 18:00 uur direct de volgende dag) Dat komt wel goed:cool:

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Krijgt TMS ook andere smaken? Vind fresh fruit moeilijk te drinken nu

Dit is de allerbeste smaak uit ontelbare samples:D TMS zit bomvol werkzame ingredienten waardoor het moeilijk is om het nog "lekkerder" te krijgen. Dextrose toevoegen zou veel zoetkracht en een betere smaak geven (wat veel merken doen) maar dat is niet echt een optie.

*RAGE*

Wilde vandaag nog even wat kleine dingetjes bestellen zodat ik dat morgen in ontvangst kan nemen (ben maandag en dinsdag altijd vrij). Maar het schermpje van mn telefoon is kapot waardoor ik dus geen TAN codes kan lezen haha.

Morgen komt mn nieuwe telefoon, onder rembours:o Maarja, dan zal ik deze week nog wel eventjes kijken:D

De nieuwe peach, appel en coconut uitgeprobeerd van whey perfection. Peach was op zich wel lekker, appel vond ik persoonlijk niet te doen (maar ik hou helemaal niet van dingen met een appelsmaak buiten appels zelf dus enigszins verwacht) en de coconut was ook wel lekker, maar niet iets waar ik zo snel een pot van zou bestellen. Ik heb alles gemengd met water.

De orange is echt het allerallerbeste qua smaak in whey dat ik ooit geproefd heb. Eigenlijk van alle dranken wel, behalve chocomel (can't beat that :D). Bij mijn volgende bestelling komt er een grote pot fresh orange bij, complimenten voor de smaak nogmaals.

Heb trouwens ook de NO-Shotgun geprobeerd vandaag; op zich niet verkeerd. Denk als ik het meng met 1 scoop crack dat het een brute werking heeft, als de NO-Synthesize binnenkomt graag even melden dan bestel ik gelijk de stack.

En ik wilde nog iets zeggen maar ik ben het even kwijt :roflol:

Laatst bewerkt:
Heb trouwens ook de NO-Shotgun geprobeerd vandaag; op zich niet verkeerd. Denk als ik het meng met 1 scoop crack dat het een brute werking heeft, als de NO-Synthesize binnenkomt graag even melden dan bestel ik gelijk de stack.
lol, dus ik ben niet de enige die dat denkt haha.

Ik zit er aan te denken het te mengen met Jack3d of Animal Pump... Weet nog niet, ik heb geen ervaring met beide, maar als ik dat doe dan ga ik uiteraard wel van 1,5 dosis weer terug naar 1, anders wordt het allemaal wel wat prijzig heh:p

[EDIT]Eigenlijk, nee. Ik neem die B&F Pre-workout pilletjes en die Extreme Power & Pump wel. Ik neem gewoon op het werk zo'n pre-wo pil om alvast even wat actiever te worden. En die Extreme Power & Pump gewoon zoals wordt aangeraden. Ook een stuk goedkoper.

Laatst bewerkt:
lol, dus ik ben niet de enige die dat denkt haha.

Ik zit er aan te denken het te mengen met Jack3d of Animal Pump... Weet nog niet, ik heb geen ervaring met beide, maar als ik dat doe dan ga ik uiteraard wel van 1,5 dosis weer terug naar 1, anders wordt het allemaal wel wat prijzig heh:p

[EDIT]Eigenlijk, nee. Ik neem die B&F Pre-workout pilletjes en die Extreme Power & Pump wel. Ik neem gewoon op het werk zo'n pre-wo pil om alvast even wat actiever te worden. En die Extreme Power & Pump gewoon zoals wordt aangeraden. Ook een stuk goedkoper.

Je moet wel weten waar je aan begint en hoeveel je kan hebben qua stimulanten. Ik reageer op bijna niets en kan heel veel hebben en anderen spacen hem al op een blikje red bull. Goed uitkijken dus ;)

Je moet wel weten waar je aan begint en hoeveel je kan hebben qua stimulanten. Ik reageer op bijna niets en kan heel veel hebben en anderen spacen hem al op een blikje red bull. Goed uitkijken dus ;)
Ik heb die Stacker EX2 hierzo, om uit te proberen (binnenkort festival dus vandaar). Ik heb een paar dagen netjes 1 genomen en merkte zo goed als niks. Toen maar 2 ingenomen en dat werkte wel een paar uurtjes lekker. Dat kwam neer op 500mg caffeine en 150mg blend waaronder guarana. Sterker nog, wilde eerst een nachtje doorhalen dus had zo'n capsule genomen, en een uur later bedacht ik me en lag binnen 5 minuten te slapen:rolleyes:

Ik reageer ook bijna nergens op, ook al veel boosters geprobeerd maar niks. Vandaag had ik wel voor het eerst in maanden een iets opgewekter gevoel van NOX Pump Xtreme, maar waarschijnlijk kwam dat omdat ik voor het eerst 's morgens trainde. Eigenlijk zou ik mn NO Shotgun en NOX Pump Xtreme dagen om moeten draaien, NOX op een werkdag en NO Shotgun op een vrije dag, maar is al ingedeeld in voedingsschemambt eiwitten en dergelijke dus vind het wel best zo.

PS Wat wel een vaag gevoel geeft is 30min voor NOX Pump 2 blikjes energy, en dan 30min na inname van NOX Pump nog een blikje:p

Ik heb die Stacker EX2 hierzo, om uit te proberen (binnenkort festival dus vandaar). Ik heb een paar dagen netjes 1 genomen en merkte zo goed als niks. Toen maar 2 ingenomen en dat werkte wel een paar uurtjes lekker. Dat kwam neer op 500mg caffeine en 150mg blend waaronder guarana. Sterker nog, wilde eerst een nachtje doorhalen dus had zo'n capsule genomen, en een uur later bedacht ik me en lag binnen 5 minuten te slapen:rolleyes:

Ik reageer ook bijna nergens op, ook al veel boosters geprobeerd maar niks. Vandaag had ik wel voor het eerst in maanden een iets opgewekter gevoel van NOX Pump Xtreme, maar waarschijnlijk kwam dat omdat ik voor het eerst 's morgens trainde. Eigenlijk zou ik mn NO Shotgun en NOX Pump Xtreme dagen om moeten draaien, NOX op een werkdag en NO Shotgun op een vrije dag, maar is al ingedeeld in voedingsschemambt eiwitten en dergelijke dus vind het wel best zo.

PS Wat wel een vaag gevoel geeft is 30min voor NOX Pump 2 blikjes energy, en dan 30min na inname van NOX Pump nog een blikje:p

Dan ben je erg resistent en zal het denk ik niet zoveel kwaad kunnen. Ik werd overigens slaperig van 3 pilletjes Energize! (van XXL) op nuchtere maag.

Dan ben je erg resistent en zal het denk ik niet zoveel kwaad kunnen. Ik werd overigens slaperig van 3 pilletjes Energize! (van XXL) op nuchtere maag.
Argh, instant crash. Heb ik ook wel eens, volgens mij een beetje het zelfde als waarom Ritalin in het leven is geroepen. Als je te druk zou worden dat je lichaam dat een halt toeroept (eventjes banaal gezegd dan). Het vage is alleen dat het soms gebeurd, vaak weer niet. Misschien heeft het iets te maken hoe je je voelt ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven