Ik heb die Stacker EX2 hierzo, om uit te proberen (binnenkort festival dus vandaar). Ik heb een paar dagen netjes 1 genomen en merkte zo goed als niks. Toen maar 2 ingenomen en dat werkte wel een paar uurtjes lekker. Dat kwam neer op 500mg caffeine en 150mg blend waaronder guarana. Sterker nog, wilde eerst een nachtje doorhalen dus had zo'n capsule genomen, en een uur later bedacht ik me en lag binnen 5 minuten te slapen
Ik reageer ook bijna nergens op, ook al veel boosters geprobeerd maar niks. Vandaag had ik wel voor het eerst in maanden een iets opgewekter gevoel van NOX Pump Xtreme, maar waarschijnlijk kwam dat omdat ik voor het eerst 's morgens trainde. Eigenlijk zou ik mn NO Shotgun en NOX Pump Xtreme dagen om moeten draaien, NOX op een werkdag en NO Shotgun op een vrije dag, maar is al ingedeeld in voedingsschemambt eiwitten en dergelijke dus vind het wel best zo.
PS Wat wel een vaag gevoel geeft is 30min voor NOX Pump 2 blikjes energy, en dan 30min na inname van NOX Pump nog een blikje