MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap dat het vervelend is. Alleen wil de Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit niet meer dat wij melatonine in hogere doseringen verkopen. Dit omdat hogere waarden dan 0,3mg vallen onder de geneesmiddelenwet. Wij willen de boetes hiervan niet riskeren.

Maar in die Z Core zit toch nog 3mg melatonine, dus waarom mag het daarin wel en 'puur' niet? :p

Maar in die Z Core zit toch nog 3mg melatonine, dus waarom mag het daarin wel en 'puur' niet? :p

Dit komt doordat wij de Z-Core groot hebben ingekocht voordat de regelgeving bekend werd. Dat betekend dat wij nu nog een redelijk grote voorraad hebben die wij nog mogen verkopen;)

Tim

jammer, dan blijft het in meerdere bestelling doen:p

tuurlijk wel, ben een echte hollander, dus zoveel mogelijk gratis:D

Wij blijven als webshop constant bezig om jullie als klant te voorzien in de behoeften! Mochten jullie suggesties of opmerkingen hebben dan kun je ons dat natuurlijk altijd laten weten. Wij stellen jullie mening zeer op prijs:D

Tim

Bestelling is goed binnen gekomen! :D

image.jpg

in volle spanning aan het wachten op mijn bestelling :D.
Als er bij track & trace het volgende staat krijg ik mijn pakje dan vandaag nog?

Sorted at postnl
"Parcel sorted for country of destination"
04/12/13

Ordernr: C1375813

Haha elke keer is het precies of sinterklaas komt als ik iets besteld heb. :D Echt niet gezond hoe hard ik altijd naar mn supps uitkijk. :o

Bestelling is goed binnen gekomen! :D
Super, hartstikke mooi dat jouw stack weer goed bevoorraad is.
in volle spanning aan het wachten op mijn bestelling :D.
Als er bij track & trace het volgende staat krijg ik mijn pakje dan vandaag nog?

Sorted at postnl
"Parcel sorted for country of destination"
04/12/13

Ordernr: C1375813

Haha elke keer is het precies of sinterklaas komt als ik iets besteld heb. :D Echt niet gezond hoe hard ik altijd naar mn supps uitkijk. :o
haha, Sinterklaas in een oranje pakje met PostNL kleding zal vandaag nog langs komen. Bij mij staat zelfs dat de chauffeur het pakket meegenomen heeft op zijn bezorgroute. Vandaag dus in huis! :)

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
bestelling gedaan

1x shaker pro
1x whey perfection
1x no xplode
1x leucine pure
1x premium amino

OrdernummerC1378734

mischien leuke sampletjes erbij? aangezien dit 135 euro is..... wilde het niet in delen doen.

ik laat me verrassen! :cool:

Is er een reden waarom de Pro Antium van Coleman nu terug 44.50 euro kost? Dacht me te herinneren dat hij 37.50 euro kostte paar dagen geleden? Toch maar bestellen bij Sports Nutrition dan want daar staat ie toch een stuk goedkoper :)

bestelling gedaan

1x shaker pro
1x whey perfection
1x no xplode
1x leucine pure
1x premium amino

OrdernummerC1378734

mischien leuke sampletjes erbij? aangezien dit 135 euro is..... wilde het niet in delen doen.

ik laat me verrassen! :cool:
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je regelen en zorgen dat je deze morgen in huis hebt. :) Als je dit als opmerking bij de bestelling hebt aangegeven, zullen mijn collega's er natuurlijk wat extra's voor je bij doen :)
Is er een reden waarom de Pro Antium van Coleman nu terug 44.50 euro kost? Dacht me te herinneren dat hij 37.50 euro kostte paar dagen geleden? Toch maar bestellen bij Sports Nutrition dan want daar staat ie toch een stuk goedkoper :)
Als je mij in een privébericht de link naar de site waar je het goedkoper vind kunt sturen. Regel ik dat je het voor dezelfde prijs krijgt :)

Ralf

Super, hartstikke mooi dat jouw stack weer goed bevoorraad is.

haha, Sinterklaas in een oranje pakje met PostNL kleding zal vandaag nog langs komen. Bij mij staat zelfs dat de chauffeur het pakket meegenomen heeft op zijn bezorgroute. Vandaag dus in huis! :)

Ralf

Idd op de middag was hij al daar :D:D! Toch echt wel topservice! Ik kan weer knallen de komende maanden!

Heb oa 2 potjes biergist besteld, krijg ik 2 potjes: Pau D' Arco?
Dafuq is Pau D' Arco?

Bestelnummer: C1376851

Crazy Sale!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Waaronder:
Ultra Fine Oats

Slim Pasta

Beta-Alanine

Omega-3

BCAA Pure

en nog veel meer... :D

Heb oa 2 potjes biergist besteld, krijg ik 2 potjes: Pau D' Arco?
Dafuq is Pau D' Arco?

Bestelnummer: C1376851
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. :rolleyes:Ik ga je zo een bericht sturen, hoe we dit netjes voor je zullen oplossen.

Ralf

Al enig nieuws over de vit c1000 van het huismerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven