Ja, deze heb ik. De C1000 van eigen merk zal voorlopig niet terug keren in ons assortiment.
Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, deze heb ik. De C1000 van eigen merk zal voorlopig niet terug keren in ons assortiment.
Ralf
Uiteraard mag dat. We waren niet tevreden over het product en de alternatieven verkopen beter. Vandaar we tijdelijk geen eigen huismerk C1000 verkopen.
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je regelen en zorgen dat je deze morgen in huis hebt.Als je dit als opmerking bij de bestelling hebt aangegeven, zullen mijn collega's er natuurlijk wat extra's voor je bij doen
Ralf

Super, gelukkig om te horen dat het alsnog op tijd afgeleverd is. Zoals beloofd!Alle, t was ne late en begon er voor te vrezen maar PostNL heeft dan toch mijn huis gevonden lol

Nee, dat is helaas niet mogelijk. De Blauw/zwarte variant is helaas uitverkocht. We hebben op dit moment geen indicatie wanneer deze weer voorradig is. Als hij in de toekomst er weer is, kun je er één van mij krijgenIs het mogelijk om via een opmerking bij een bestelling zo'n kleine zwart-blauwe shaker te krijgen ipv een roze? Ik ben mijn kleintje kwijt en het formaat is superhandig om mee te nemen naar school.

Is het mogelijk om via een opmerking bij een bestelling zo'n kleine zwart-blauwe shaker te krijgen ipv een roze? Ik ben mijn kleintje kwijt en het formaat is superhandig om mee te nemen naar school.

Heb oa 2 potjes biergist besteld, krijg ik 2 potjes: Pau D' Arco?
Dafuq is Pau D' Arco?
Bestelnummer: C1376851

Als je mij een privébericht met jouw kortingscode wilt sturen, fix ik het voor jeWil een bestelling plaatsen maar krijg m'n kortingscode weer niet voor de review. Lijkt niet te werken als je die reviews pas schrijft na een maand. Wilde eigenlijk nog snel bestellen![]()

Bedankt voor je bestelling. Je kan erop rekenen dat deze vandaag aangeboden wordt

Bedankt voor je bestelling. Je kan erop rekenen dat deze vandaag aangeboden wordt
Ralf

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor.Ik zie net dat hij pas vrijdag geleverd word, apart.![]()
Ik zal direct contact opnemen met onze bezorgdienst voor je. Zodra ik meer informatie heb, zal ik je dit via een privébericht sturen.Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor.Ik zal direct contact opnemen met onze bezorgdienst voor je. Zodra ik meer informatie heb, zal ik je dit via een privébericht sturen.
Ralf

Ik zal dat even voor je na moeten vragen, ik ben hiermee zelf niet bekend.Taurine werkt tegen backpumps, enkel alleen als je het stackt met kalium. Als ik taurine stack met potassium citraat, zou dat ook chestpumps moeten verminderen?
Had namelijk laatst een borsttraining met veelste veel pomp, het laagste gewicht kreeg ik niet in beweging. Misschien weten jullie daar wel raad mee?!

We doen ons best. Elk pakketje betekend een ervaring voor een klant, wij willen dat elke klant een goede ervaring heeft. Daarom zijn we ook zo actief op de sociale media en forumsNiet echt jullie fout natuurlijk, maar toch bedankt.![]()
Je hebt een bericht ontvangen.Brah, je hebt nooit te veel pompTaurine werkt tegen backpumps, enkel alleen als je het stackt met kalium. Als ik taurine stack met potassium citraat, zou dat ook chestpumps moeten verminderen?
Had namelijk laatst een borsttraining met veelste veel pomp, het laagste gewicht kreeg ik niet in beweging. Misschien weten jullie daar wel raad mee?!