AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie hebben toch een speciale partnerschap met MusclePharm?
Is het dan misschien een idee om deze maand een speciale sale te houden van alleen MusclePharm producten? Zo kunnen meerdere mensen het merk proberen die nu wat twijfelen vanwege de prijs.☺:)

Ik heb zojuist weer een bestelling bij jullie geplaatst (C1382299). Maak er iets moois van ;).

Heb lang zitten twijfelen tussen de Amino Super Tabs en de BCAA Pure Caps. Ik hoop dat ik de goede keuze heb gemaakt met de Amino Super Tabs. :)

Pakketje binnen gekomen... Helaas de shakebeker vergeten,,,,

C1378734

Bestelling was 135€

Zou je de beker kunnen nasturen en er wat samples bijdoen. Mvg een loyale klant ;)

Jullie hebben toch een speciale partnerschap met MusclePharm?
Is het dan misschien een idee om deze maand een speciale sale te houden van alleen MusclePharm producten? Zo kunnen meerdere mensen het merk proberen die nu wat twijfelen vanwege de prijs.☺:)
Helaas kan ik nog niet zeggen wat betreft de acties die we deze maand gaan houden, maar aankomende week gaat er een actie uit wat betreft onze nieuwe Superfood producten :)
Ik heb zojuist weer een bestelling bij jullie geplaatst (C1382299). Maak er iets moois van ;).

Heb lang zitten twijfelen tussen de Amino Super Tabs en de BCAA Pure Caps. Ik hoop dat ik de goede keuze heb gemaakt met de Amino Super Tabs. :)
Bedankt voor je bestelling. Amino Super Tabs is een goede keus voor extra aminozuren. Als je in de cut zit vind iK BCAA's een betere keus :)
Pakketje binnen gekomen... Helaas de shakebeker vergeten,,,,

C1378734

Bestelling was 135€

Zou je de beker kunnen nasturen en er wat samples bijdoen. Mvg een loyale klant ;)
Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen. De sint is nog niet uit het land, dus wie weet:D

Ralf

t*ring man.. brutaliteit van sommigen :roflol:

Die shakebeker van jullie met dat balletje erin, laat heel vaak klonten achter heb ik gemerkt. Zelfs na ijverig schudden en schudden. Zijn deze niet bedoelt voor grotere shakes (bijvoorbeeld: 100g havermeel, 40g whey proteïne, 400ml melk)?

Want shakebekers met roosters aan de bovenkant geen dit probleem niet, namelijk.

En ik heb maar eens rijstpoeder besteld, ben benieuwd of het iets is. :D
Want van havermeel krijg ik allerlei darmklachten, tenzij ik de shake echt over een langere periode (uurtje á anderhalf) drink, wat totaal niet praktisch is.

Verders goed bezig, goede kwaliteit spullen ;).

Groot verpakking Chocolate Caramel Whey Perfection, Eenig idee wanneer die weer voorradig is?

hebben jullie misschien de voedingswaarde van jullie eigen merk kokosolie beschikbaar?

Heb van de week voor het eerst een bestelling geplaatst, waaronder de variety box en wat crazy sale dingen. Ben helemaal verkocht, jullie hebben er een vaste klant bij gekregen. :)

Laatst bewerkt:
Die shakebeker van jullie met dat balletje erin, laat heel vaak klonten achter heb ik gemerkt. Zelfs na ijverig schudden en schudden. Zijn deze niet bedoelt voor grotere shakes (bijvoorbeeld: 100g havermeel, 40g whey proteïne, 400ml melk)?

Want shakebekers met roosters aan de bovenkant geen dit probleem niet, namelijk.

En ik heb maar eens rijstpoeder besteld, ben benieuwd of het iets is. :D
Want van havermeel krijg ik allerlei darmklachten, tenzij ik de shake echt over een langere periode (uurtje á anderhalf) drink, wat totaal niet praktisch is.

Verders goed bezig, goede kwaliteit spullen ;).
Bedankt voor je complimenten. Normaala gesproken maak ik zelf ook grote shakes. Doorgaans geen probleem. Ik doe zelf altijd eerst melk, eiwitten, creatinr en rijst. Wat vaak prima is. Rice Powder is een heel goed product en gaat je zeker bevallen.
Groot verpakking Chocolate Caramel Whey Perfection, Eenig idee wanneer die weer voorradig is?
We hopen met 1-2 weken dat deze weer vorradig is.
hebben jullie misschien de voedingswaarde van jullie eigen merk kokosolie beschikbaar?
Zou je onze klantenservice willen mailen? Deze kan ze je direct geven. Ik ben niet op het distributiecentrum vandaag :)
Heb van de week voor het eerst een bestelling geplaatst, waaronder de variety box en wat crazy sale dingen. Ben helemaal verkocht, jullie hebben er een vaste klant bij gekregen. :)
Wow, wat een mooi compliment. Deze spullen gaan je goed bevallen en fijn Dat alles naar wens is. Wij zijn altijd hier bereikbaar voor al je vragen :thumbs:

Ralf

Beste mensen van B&F,

Komen er (nog) nieuwe smaken Capella Flavor drops in jullie assortiment? Of komt de smaak toasted almond nog binnen? Ik vind de drops heerlijk als (extra) toeving in mijn shakes en pannekoekenmeel. Na wat speurwerk op google blijkt dat Capella ontzettend veel smaken in het assortiment heeft, maar vroeg me af of jullie assortiment nog uitgebreid wordt?

Vriendelijke groeten

Heb jullie een pm gestuurd over een bestelling

Beste mensen van B&F,

Komen er (nog) nieuwe smaken Capella Flavor drops in jullie assortiment? Of komt de smaak toasted almond nog binnen? Ik vind de drops heerlijk als (extra) toeving in mijn shakes en pannekoekenmeel. Na wat speurwerk op google blijkt dat Capella ontzettend veel smaken in het assortiment heeft, maar vroeg me af of jullie assortiment nog uitgebreid wordt?

Vriendelijke groeten

De Capella flavor drops Toasted almond verwacht ik zeker terug in het assortiment! Verder ga ik de vraag bij de afdeling inkoop neerleggen voor je of ze nog andere smaken kunnen bestellen. Deze zullen dan eventueel direct op de website verschijnen, zodra ze binnen zijn. :D

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Heb jullie een pm gestuurd over een bestelling

Is beantwoord. :)

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Bekijk onze nieuwe weekaanbiedingen van deze week!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Afslank Eiwit Variety Pack - Body&Fit
Van €9,90 voor €7,50

Whey Perfection Variety Pack - Body&Fit
Van €9,90 voor €7,50

C4 Extreme Pre-workout - Cellucor
Van €22,50 voor €19,90

BCAA Sensation - Dedicated Nutrition

Van €24,90 voor €19,90

Amino Super Tabs - Body&Fit
Van €14,90 voor €12,50

Raspberry Ketones capsules - Flexx Appeal
Van €16,50 voor €9,90

Die nieuwe oat powder verpakkingen zijn super. Heb zojuist 15kg binnen gekregen en alles is netjes heel, geen spoor van poeder te bekennen ;).

Ge moest ulle schamen..........

Die magnificent tropical is schandalig lekker

Die nieuwe oat powder verpakkingen zijn super. Heb zojuist 15kg binnen gekregen en alles is netjes heel, geen spoor van poeder te bekennen ;).

Mooi dat je je bestelling in goede orde hebt mogen ontvangen! We zijn erg te spreken over de nieuwe verpakkingen scheelt een hoop gedoe en bende:D

Ge moest ulle schamen..........

Die magnificent tropical is schandalig lekker

Die is inderdaad erg lekker, het is persoonlijk ook mijn favoriete smaak!

Tim

Hier zijn we weer.
Hebben jullie info over pakket C1383048? Gisteren rond 21.30 besteld.
Track en trace geeft niet echt info....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven