Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor je bestelling. Daar gaan we weer zorg voor dragen en dat je deze zo snel mogelijk hebt. :)Wat betreft de levertijden hebben wij helaas geen invloed op, dat betekend echter niet dat ik geen moeite voor je wil doen. Ik heb onze bezorgdienst een mail gestuurd met het verzoek dat ze het voor 18.00 uur willen leveren. Ze zullen er rekening mee houden, maar kan het niet beloven. Dit omdat zo'n wens altijd van veel factoren afhankelijk is.

Is rood niet de kleur van kerst?

PostNL is inderdaad altijd een lastig bedrijf, het is groot en verwerken dagelijks honderdduizenden pakketjes. Echter kunnen we altijd een wens/vraag neerleggen bij onze bezorgdienst. Ook postNL wil graag klantvriendelijk zijn. ;) Helaas hebben we geen indicatie wanneer we de DAA terug krijgen. Gisteren hebben we contact gehad bij onze leverancier en dit ingrediënt is niet voorradig. Het zal zeker nog een tijdje duren.:)

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Cellmass
Syntha 6 Isolate
No Xplode
Amino X

Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!
Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!
Wow, korting en alsnog nO xplode 35 euro? wat een afzetters zijn het daar zeg om zon bedrag te vragen

Wow, korting en alsnog nO xplode 35 euro? wat een afzetters zijn het daar zeg om zon bedrag te vragen
No Xplode is inderdaad een pre-workout in de hogere prijsklasse. Als de prijs nog scherper mocht van de leverancier hadden we dat zeker gedaan. Je betaald voornamelijk voor het merk BSN daarom extra.

Ralf

Puur uit interesse, hebben jullie meer winstmarge op jullie huismerken of op de producten van andere merken?

Christmas Give-a-way! Wil jij een Body & Fit Kerst cadeau winnen? Schrijf je dan in op de website: http://bodyenf.it/dbbKerstactie
Ralf

Als je voor de actie inschrijft, staat er dat dagelijks worden winnaars bekend gemaakd via FB, maar niet iedereen die inschrijft heeft een FB account. :)
Just sayin!

Als je voor de actie inschrijft, staat er dat dagelijks worden winnaars bekend gemaakd via FB, maar niet iedereen die inschrijft heeft een FB account. :)
Just sayin!
Dus? Iedereen kan hun facebook pagina zien, het is een openbare pagina. Ook zonder account dus...

Just sayin!
Bedankt voor je feedback :) Voor de volgende actie zullen we hiermee rekening houden. Ik weet niet precies hoe ons marketingteam het opgezet heeft, maar doorgaans krijgen de winnaars ook een mail :)
Morgen wil ik wel even voor je kijken welke afmetingen we hebben. Wil je de taille en de lengtemaat weten? Betreft het maat S?

Ralf

ik heb eventjes beetje advies nodig over een supplement. ik ben kanoer en mijn trainer adviseert me om ipv gewoon water sportdrank te drinken tijdens training want dat heeft een betere osmotische waarde waardoor dit beter word opgenomen. er zijn dagen dat ik 4-5 keer op een dag moet varen. wat zijn dan goede supplementen om uitdroging tegen te gaan.

ik heb eventjes beetje advies nodig over een supplement. ik ben kanoer en mijn trainer adviseert me om ipv gewoon water sportdrank te drinken tijdens training want dat heeft een betere osmotische waarde waardoor dit beter word opgenomen. er zijn dagen dat ik 4-5 keer op een dag moet varen. wat zijn dan goede supplementen om uitdroging tegen te gaan.

O.R.S. is hands down het beste (persoonlijke ervaring) :)

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

:roflol: domste vraag ooit gewoon
Waarom zou je een huismerk maken als je winstmarge kleiner is dan producten van andere merken?

Hoeft toch niet per se? ??? als je van de ene 5 keer meer verkoopt (bv huismerk) met een véél lagere marge, heb je vaak nog steeds meer winst ;)

gaat ons trouwens niets aan, b&f is top qua prijszetting en producten, hoe ze het doen maakt niets uit :cool:

hello, got a quick question. Are/will be the sachets of Magnificent still available? I believe some time ago it was possible to buy them

Dat is zeker een intensief programma. Wanneer je 4-5 keer per dag het water op moet, is het van belang om je spieren ook voldoende van energie te voorzien. Zo kun je weer optimaal presteren elke keer als je het water op gaat. Je vindt hier onze sportdranken.

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

hello, got a quick question. Are/will be the sachets of Magnificent still available? I believe some time ago it was possible to buy them
We hope within a week :)

C1411575 maak er weer wat moois van jongens :D

@BodyEnFitshop: nu het trainen voorrang heeft op het afvallen wil ik overschakelen van afslankeiwit naar iets meer zuiver. De whey (perfection denk ik? - in individuele porties) vind ik echt niet lekker :/. Nuja, als het moet, moet het natuurlijk maar ik denk dat ik ook de lactose minder goed verdraag nu ik ook grotere porties kwark ed eet.

Wat raad je mij aan als postworkout-shake? Liefst weinig lactose en lekker :p. Ahja, en in individuele zakjes met veel smaakjes als het kan. ( Ik ben niet moeilijk hoor :rolleyes: )

@BodyEnFitshop: nu het trainen voorrang heeft op het afvallen wil ik overschakelen van afslankeiwit naar iets meer zuiver. De whey (perfection denk ik? - in individuele porties) vind ik echt niet lekker :/. Nuja, als het moet, moet het natuurlijk maar ik denk dat ik ook de lactose minder goed verdraag nu ik ook grotere porties kwark ed eet.

Wat raad je mij aan als postworkout-shake? Liefst weinig lactose en lekker :p. Ahja, en in individuele zakjes met veel smaakjes als het kan. ( Ik ben niet moeilijk hoor :rolleyes: )

Ga naar de Jamin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven