Boddin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je beide orders! Beide bestellingen zijn goed doorgekomen en worden vandaag verzonden. Morgen in huis!net 2 bestellingen geplaatst met 2 cadeaukaarten. Ik kreeg nog altijd geen mail ter bevestiging... Ik hoop dat ik deze morgen binnen heb, heb ze echt wel hard nodig...
C1407886
C1407949

Bedankt voor je beide orders! Beide bestellingen zijn goed doorgekomen en worden vandaag verzonden. Morgen in huis!
Ralf
Dat is een technisch aspect wat nu nog in ontwikkeling is. Dat gaat zeker goed komen in de toekomst. In beide gevallen zullen er geen extra kosten doorberekend wordenOkay heel erg bedankt boys. Wel jammer dat je geen 2 cadeaucodes kan combineren.. Moest nu 2 maal betalen voor een klein verschil.
Beide bestellingen zijn goed ontvangen, goed verwerkt en krijg je morgen aangeboden!Dat is een technisch aspect wat nu nog in ontwikkeling is. Dat gaat zeker goed komen in de toekomst. In beide gevallen zullen er geen extra kosten doorberekend wordenBeide bestellingen zijn goed ontvangen, goed verwerkt en krijg je morgen aangeboden!
Ralf
VreemdOkay thanks, ik zal me dan maar niets aantrekken van die niet-gekregen mails.
Deze versturen we namelijk altijd. Wellicht dat ze in je spambox zijn gekomen? Je kan er echter op vertrouwen dat beide orders morgen aankomen.VreemdDeze versturen we namelijk altijd. Wellicht dat ze in je spambox zijn gekomen? Je kan er echter op vertrouwen dat beide orders morgen aankomen.
---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mass Perfection
[Link niet meer beschikbaar]
2200 Gram voor 19,90!
4400 Gram voor 34,90!
Magnificent
2100 gram voor 19,90!
Jack3d Advanced
45 servings vor 27.90!
What the F#CK stack
Per combinatie voor 39,90!
Perfect Burn
60 Tabletten (2 maand) voor 16,50!
Perfect Protein
2000 Gram (71 shakes) voor 31,90!
Gebruik jij al Omega-3? Nu 60 capsules voor slechts 2,50![Afbeelding niet meer beschikbaar]
Is maar een kleine hint 
Ik had het bericht op facebook inderdaad ook gezienHeb ze net gehad. Dedicated nutrition komt trouwens met een nieuwe pré-work. Het zou wel nice zijn moesten er samples beschikbaar zijn om eens te testenIs maar een kleine hint
![]()
Wij zijn de officiele dealer van Dedicated Nutrition in Nederland, dus we zullen het product ongetwijfeld snel aanbieden. Ik kan niet wachten op hun nieuwe pre-workout aangezien hun producten zeker goed zijn!Ik heb de vraag inderdaad vaker beantwoord, maar de smaken die we op dit moment aanbieden. Zijn de smaken. Op korte termijn zullen er geen nieuwe smaken van de Whey Perfection pouches aan toegevoegd worden.Volgens mij heb ik dit al ooit eerder gevraagd maar;
gaan jullie meer van jullie whey perfection smaken in 750gr pouches verkopen?
Ik vind de 750gram pouches echt heel briljant! maar helaas zijn net de smaken die ik graag zou willen nog niet hierin verkrijgbaar
Dat is natuurlijk niet zoals het hoort. Ik zal direct het voor je oppakken. Je kan met enkele minuten een privébericht van me verwachten.Beste body&fit,
Ik heb vorige week een order geplaatst met nummer C1398286, maar deze was helaas niet volledig.
Bij de bestelling ontbrak de glucosamine/chrondroitine/msm van doctors best.
Ik had hiervoor gemaild en jullie hebben het direct nagestuurd. Nu heb ik het vandaag ontvangen en wat blijkt, ik krijg jullie huismerk, die half zo duur is!
Is doctors best niet op voorraad en wat gebeurt er met de meerprijs die ik betaald heb?

We noemen ze niet direct "kerstacties", maar we hebben een mooie deal kunnen sluiten met BSN Europe. Tot en met zondag de vier beste producten tegen de scherpste prijs. Daarnaast zullen we komende dagen/weken nog meer vette deals komen
Tevens zullen we via sociale media nog enkele dingen weggeven. Volop acties dus!We noemen ze niet direct "kerstacties", maar we hebben een mooie deal kunnen sluiten met BSN Europe. Tot en met zondag de vier beste producten tegen de scherpste prijs. Daarnaast zullen we komende dagen/weken nog meer vette deals komenTevens zullen we via sociale media nog enkele dingen weggeven. Volop acties dus!
Cellmass
Syntha 6 Isolate
No Xplode
Amino X
Ralf
Hey B&F,
heb zonet een bestelling geplaatsts: C1408665
Bij "opmerkingen" liet ik weten dat ik graag zou hebben dat de koerier niet na 18u00 komt. De laatste 4 keer kwam de dame tussen 19u00 en 20u30, en dat vind ik veel te laat. Dat de levering 2 dagen of meer in beslag neemt doet er niet veel toe, belangrijker is dat het op een normaal uur geleverd wordt. Voor de rest niks dan lof over jullie producten en hun prijs.
Greetz!
)Dan moet je je beklacht doen bij je post/pakketjes leveringsbedrijf en niet bij body en fit, zij beïnvloeden niet de tijd van de levering van post pakketjes.
als het via post.nl is krijg je altijd netjes een track en trace code met de aangegeven leveringstijden.
daarnaast ben je niet verplicht om open te doen en kan je koerier het pakketje bij de buren afgeven of
meenemen naar het post depot waar je het zelf kunt afhalen op een tijdstip dat het jou uitkomt.
(sorry voor mijn bemoeienis)
.
Bedankt voor je bestelling. Daar gaan we weer zorg voor dragen en dat je deze zo snel mogelijk hebt.Hey B&F,
heb zonet een bestelling geplaatsts: C1408665
Bij "opmerkingen" liet ik weten dat ik graag zou hebben dat de koerier niet na 18u00 komt. De laatste 4 keer kwam de dame tussen 19u00 en 20u30, en dat vind ik veel te laat. Dat de levering 2 dagen of meer in beslag neemt doet er niet veel toe, belangrijker is dat het op een normaal uur geleverd wordt. Voor de rest niks dan lof over jullie producten en hun prijs.
Greetz!
Wat betreft de levertijden hebben wij helaas geen invloed op, dat betekend echter niet dat ik geen moeite voor je wil doen. Ik heb onze bezorgdienst een mail gestuurd met het verzoek dat ze het voor 18.00 uur willen leveren. Ze zullen er rekening mee houden, maar kan het niet beloven. Dit omdat zo'n wens altijd van veel factoren afhankelijk is.Is rood niet de kleur van kerst?
PostNL is inderdaad altijd een lastig bedrijf, het is groot en verwerken dagelijks honderdduizenden pakketjes. Echter kunnen we altijd een wens/vraag neerleggen bij onze bezorgdienst. Ook postNL wil graag klantvriendelijk zijn.Dan moet je je beklacht doen bij je post/pakketjes leveringsbedrijf en niet bij body en fit, zij beïnvloeden niet de tijd van de levering van post pakketjes.
als het via post.nl is krijg je altijd netjes een track en trace code met de aangegeven leveringstijden.
daarnaast ben je niet verplicht om open te doen en kan je koerier het pakketje bij de buren afgeven of
meenemen naar het post depot waar je het zelf kunt afhalen op een tijdstip dat het jou uitkomt.
(sorry voor mijn bemoeienis)
Body en fit,
Enig idee wanneer de DAA powder weer bescikbaar is? Ik had 2 weken geleden deze vraag ook al gesteld? Ik heb me aangemeld bij de website (verlanglijstje) maar zie nog niets.
Helaas hebben we geen indicatie wanneer we de DAA terug krijgen. Gisteren hebben we contact gehad bij onze leverancier en dit ingrediënt is niet voorradig. Het zal zeker nog een tijdje duren.
Cool! Leuk om te horen, dat wordt vanavond flink knallen dus! [Link niet meer beschikbaar] hoort bij de toppers onder de pre-workout. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt
Ralf
Aanbevolen dosering van 1 schepje en gaan!