AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pakket gisteren netjes ontvangen weer. :D 3 sachets Whey ipv 1, speciaal voor kerst?

Heupwijdte: 39cm ongerekt
Lengte: 104 ongerekt

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

C1411575 maak er weer wat moois van jongens :D
Bedankt voor je bestelling, gaan we netjes voor je verwerken. Je kan er morgen op rekenen! :)
@BodyEnFitshop: nu het trainen voorrang heeft op het afvallen wil ik overschakelen van afslankeiwit naar iets meer zuiver. De whey (perfection denk ik? - in individuele porties) vind ik echt niet lekker :/. Nuja, als het moet, moet het natuurlijk maar ik denk dat ik ook de lactose minder goed verdraag nu ik ook grotere porties kwark ed eet.

Wat raad je mij aan als postworkout-shake? Liefst weinig lactose en lekker :p. Ahja, en in individuele zakjes met veel smaakjes als het kan. ( Ik ben niet moeilijk hoor :rolleyes: )
In dat geval zou je eens naar onze Isolaat Perfection kunnen kijken. Isolaat staat erom bekend dat het een minimale hoeveeheid lactose bevat. Isolaat is iets minder lekker dan de Whey Perfection, maar erg goed te doen voor een Isolaat. De Whey Perfection shake bevat circa 2 gram lactose en de Isolaat 0,5gram.
Pakket gisteren netjes ontvangen weer. :D 3 sachets Whey ipv 1, speciaal voor kerst?
Graag gedaan. Natuurlijk, het is voor iedereen kerst bij Body&Fit:D Om het nog even aan te dikken.

Christmas Give-a-way! Wil jij een Body & Fit Kerst cadeau winnen? Schrijf je dan in op de website: http://bodyenf.it/dbbKerstactie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

net even een bestelling gedaan :D, maar jullie hebben zeker geen invloed op de bezorgtijd of wel?

net even een bestelling gedaan :D, maar jullie hebben zeker geen invloed op de bezorgtijd of wel?
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken. Helaas hebben we geen invloed op de bezorgtijden van de postNL, maar voor 22.00 uur wordt het pakket dezelfde dag verstuurd en morgen geleverd. Vanwege de kerstdagen kan er wat vertraging op zitten, maar tot nu toe is het minimaal :)

Ralf

Nog eens even terugkomen hierop.
Niet tevreden? Hoezo niet?

Het alternatief van Now bevat zo goed als hetzelfde?
Daar heb ik geen exacte reden van. Dat word beslis door de directie. De Now Foods een goed alternatief omdat het product ook 1000mg per capsule. Now Foods is wereldwijd één van de grootste leveranciers van vitamines, mineral, probiotica en andere supplementen. Dus met kwaliteit zit je altijd goed :)

Ralf

Eerst jullie vitamine C uit het assortiment en nu hebben jullie ook geen ursolic acid meer zie ik, ook niet onder andere merken.

Heb nog 2 potjes van jullie en wou even terug lezen wat jullie hier over schreven.
Waarom is het uit het assortiment?
Heeft het iets te maken met negatieve onderzoeken en dat het eigenlijk te vroeg op de markt is gebracht?

Eerst jullie vitamine C uit het assortiment en nu hebben jullie ook geen ursolic acid meer zie ik, ook niet onder andere merken.

Heb nog 2 potjes van jullie en wou even terug lezen wat jullie hier over schreven.
Waarom is het uit het assortiment?
Heeft het iets te maken met negatieve onderzoeken en dat het eigenlijk te vroeg op de markt is gebracht?
We hebben nog voldoende Vitamine C in ons assortiment hoor. Deze vind je onder het kopje Vitamines & Herbs. De Ursabolic Acid is momenteel niet leverbaar bij onze leverancier. Of het uberhaupt terug komt durf ik niet te zeggen.

Ralf

Ik wil graag een eerste bestelling plaatsen bij jullie (whey perfection van 4,5kg) alleen twijfel ik nog teveel over de smaak. Misschien toch maar een proefpakket bestellen?
De 'cookie and cream', 'chocolade' en 'chocolade en caramel' heb ik al (gehad) van een ander leverancier.
Maar nu wil ik misschien overstappen naar jullie.

Ik wil graag een eerste bestelling plaatsen bij jullie (whey perfection van 4,5kg) alleen twijfel ik nog teveel over de smaak. Misschien toch maar een proefpakket bestellen?
De 'cookie and cream', 'chocolade' en 'chocolade en caramel' heb ik al (gehad) van een ander leverancier.
Maar nu wil ik misschien overstappen naar jullie.
Whey Perfection is altijd goed, deze kun je op mijn verantwoordelijkheid bestellen :) Als je te veel twijfelt, kun je ook altijd een Variety Pack bestellen. Daarin zitten twaalf heerlijke shakes, zodat je kan uitproberen welke smaak jouw favoriet is. Vervolgens kun je een pot aanschaffen. :)

Ralf

@B&F:
Komen die Inov-8 Fastlist schoenen in jullie assortiment? Ik las dat Anthony (hier bekend als Trickster) er best wel positief over was, dus ben eigenlijk wel geinteresseerd :)

En de Hydrowhey van Optimum Nutrition zijn mijn favo eiwitten, maar waarom zijn ze bijna twee keer zo duur als andere Whey Hydroisolaat supps?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je bestelling. Daar gaan we weer zorg voor dragen en dat je deze zo snel mogelijk hebt. :)Wat betreft de levertijden hebben wij helaas geen invloed op, dat betekend echter niet dat ik geen moeite voor je wil doen. Ik heb onze bezorgdienst een mail gestuurd met het verzoek dat ze het voor 18.00 uur willen leveren. Ze zullen er rekening mee houden, maar kan het niet beloven. Dit omdat zo'n wens altijd van veel factoren afhankelijk is.

Op track and trace staat al de hele dag "out for delivery", maar heb nog niemand gezien. Ze zal hier terug om 20u30 aanbellen.
Vind dit eigenlijk geen uur meer om bij mensen iets te leveren. We zullen zien.

Cool! Leuk om te horen, dat wordt vanavond flink knallen dus! [Link niet meer beschikbaar] hoort bij de toppers onder de pre-workout. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

aan de reviews zal het niet liggen "Dit is pas wat je noemt: OMG !! na 20 minuten voel ik me helemaal knetter. bankdrukke 160 kilo met 10 reps gaan moeiteloos" lees op ik jullie site.

Wat ik niet lees of er caffeine in zit en hoeveel scoops er in een pot zitten.

@B&F:
Komen die Inov-8 Fastlist schoenen in jullie assortiment? Ik las dat Anthony (hier bekend als Trickster) er best wel positief over was, dus ben eigenlijk wel geinteresseerd :)

En de Hydrowhey van Optimum Nutrition zijn mijn favo eiwitten, maar waarom zijn ze bijna twee keer zo duur als andere Whey Hydroisolaat supps?
De Inov-8 schoenen komen inderdaad in ons assortiment. Ik durf niet aan te geven wanneer en hoe, maar de afspraken zijn net gemaakt. Het zal nog enige tijd duren. De Hydrowhey is inderdaad erg prijzig. Echter zijn dit de verplichte adviesprijzen die wij doorkrijgen van onze leverancier. Deze dienen wij te hanteren. Tevens zal het een duurder (merk) product zijn waardoor de prijs ook hoger is.
Op track and trace staat al de hele dag "out for delivery", maar heb nog niemand gezien. Ze zal hier terug om 20u30 aanbellen.
Vind dit eigenlijk geen uur meer om bij mensen iets te leveren. We zullen zien.
Dat is inderdaad vervelend. Ze zullen dan inderdaad nog onderweg zijn:rolleyes:
aan de reviews zal het niet liggen "Dit is pas wat je noemt: OMG !! na 20 minuten voel ik me helemaal knetter. bankdrukke 160 kilo met 10 reps gaan moeiteloos" lees op ik jullie site.

Ik heb zo het etiket ook niet bij de hand. Ik moet het even voor je controleren, dit kan ik morgen voor je doen. Als je het vandaag wilt weten, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice :)

Ralf

Wat is er moeilijk aan zelf ff te googlen, binnen 2 minuten heb je het antwoord.
Ik ga het hier niet voor je neer kwakken want dan leer je er niks van ga maar lekker zelf googlen. :D
Tip: de site van muscletech en "nano viper servings" intype in google:rolleyes:

Wat is er moeilijk aan zelf ff te googlen, binnen 2 minuten heb je het antwoord.
Ik ga het hier niet voor je neer kwakken want dan leer je er niks van ga maar lekker zelf googlen. :D
Tip: de site van muscletech en "nano viper servings" intype in google:rolleyes:
Normaal gesproken doe ik dat ook, echter is er van de Nano Vapor een EU en VS versie. Ik kan veelal de VS versie vinden. Het aantal zal ~40 doseringen zijn.

Ralf

Normaal gesproken doe ik dat ook, echter is er van de Nano Vapor een EU en VS versie. Ik kan veelal de VS versie vinden. Het aantal zal ~40 doseringen zijn.

Ralf
Op dolphinefitness (uk) staat 130 mg
Pff nu doen we alsnog al het werk voor hem:mad:

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

De us versie heeft 390 mg caffeine

Is er al iets geweten van de nieuwe weekaanbiedingen? :p

Dat is inderdaad vervelend en mag niet gebeuren. Dit is ook niet wat je van ons gewend mag zijn. Heb je voor mij een referentienummer van de bestelling? Dan gaan wij dit voor je uitzoeken en snel oplossen.:rolleyes:

Ralf

Dit kreeg ik in april als antwoord toen mijn bestelling voor de vierde keer op rij dagen te laat was en de leveringsdatum tot drie keer toe werd gewijzigd.

Nu gebeurt het weer.

Ik zal mijn conclusies moeten trekken denk ik. Als B&F er niet in slaagt 5 terechte klachten uit te klaren bij de lokale koerier dan wil dit zeggen dat deze koerier zich geen reet aantrekt van zijn " chef".

En voor er weer eikels beginnen te zeiken dat ik weer aan het klagen ben en dat het normaal is dat niet iedere levering de volgende dag kan geleverd worden: dat vraag ik ook niet. Al duurt het een week, zolang men maar komt op de dag dat het is afgesproken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven