Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg jammer... gaat dit voor de feestdagen nog lukken dan?
Nee, dat gaat zeker nog enkele maanden duren voordat deze optie doorgevoerd kan worden. Als je jouw beide kortingscodes naar mij eens willen sturen in een privébericht. Dan ga ik kijken of ik iets voor je kan betekenen :)
Dan doen jullie het toch even handmatig doorvoeren voor de klanten die hierom vragen. Is maar een kleine groep en lijkt me wel een beetje klantvriendelijk
Aan het oogpunt van onze klantvriendelijkheid hoef je zeker niet te twijfelen :) Dagelijks doen we er alles aan om iedereen tevreden te houden. Echter, legt het systeem soms beperkingen op waardoor bepaalde dingen niet mogelijk zijn. Hoe graag we ook willen :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mass Perfection
[Link niet meer beschikbaar]
2200 Gram voor 19,90!
4400 Gram voor 34,90!

Magnificent

2100 gram voor 19,90!

Jack3d Advanced
45 servings vor 27.90!

What the F#CK stack
Per combinatie voor 39,90!

Perfect Burn
60 Tabletten (2 maand) voor 16,50!

Perfect Protein
2000 Gram (71 shakes) voor 31,90!

Gebruik jij al Omega-3? Nu 60 capsules voor slechts 2,50![Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yo B&F,

Wanneer is double weer op voorraad??

Nee, dat gaat zeker nog enkele maanden duren voordat deze optie doorgevoerd kan worden. Als je jouw beide kortingscodes naar mij eens willen sturen in een privébericht. Dan ga ik kijken of ik iets voor je kan betekenen :)

Misschien een optie omzien beide codes te vragen en te vernietigen en 1 nieuwe aan te maken van het totale bedrag... Probleem opgelost?

Hi B&F,

Wanneer hebben jullie de D-aspartic Acid B&F weer op voorraad? Gaan jullie ook in de toekomst Quest Bars op de NLse markt brengen?
De Quest Bars hebben we uiteraard in ons assortiment :) Deze vraag is eerder voorbij gekomen en we hebben helaas geen datum wanneer deze weer voorradig komt. Hierop kan ik dus niet aangeven wanneer deze weer komt.
Yo B&F,

Wanneer is double weer op voorraad??
De Double! komt niet meer voorradig. We zijn bezig met een alternatief product, maar zal zeker nog enige tijd duren voordat deze weer voorradig komt.
Ik heb het vandaag nagevraagd en deze is helaas op dit moment uitverkocht en worden aankomende week weer voorradig geleverd. :) Ze zullen dan uiteraard ook weer op de site staan. De Perfect Protein is nu tijdelijk daarom ook extra scherp geprijsd.

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Misschien een optie omzien beide codes te vragen en te vernietigen en 1 nieuwe aan te maken van het totale bedrag... Probleem opgelost?
Bedankt voor 't meedenken:D

al eens gedacht over jullie kertactie ?
de whey perfection grote emmers zouden wel een topper zijn:)

al eens gedacht over jullie kertactie ?
de whey perfection grote emmers zouden wel een topper zijn:)
Jazeker, we zijn druk bezig met de kerst/oudejaarsacties. Ik kan er helaas nog niet meer over vertellen, maar je kan erop rekenen dat de Whey Perfection niet scherper geprijsd zal worden.

Ralf

Wanneer verwachten jullie de L-arginine poeder weer? :)

ontzettend jammer. zijn er toevallig nog een paar potjes over? :p
Dat is inderdaad jammer. Helaas geen losse potjes meer:rolleyes:
Wanneer verwachten jullie de L-arginine poeder weer? :)
We hebben helaas geen Arginine Poeder van ons eigen merk voorradig. Dit gaat zeker nog 2-3 maand duren. L-Arginine poeder van Now Foods is uiteraard nog wel voorradig. :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!
Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!

Ralf, wat vind jij van deze combi? BCAA, Glutamine en Leucin

Ralf, wat vind jij van deze combi? BCAA, Glutamine en Leucin
BCAA, Glutamine en Leucine is aanwinst voor elke sporters. BCAA's, Glutamine en Leucine neem je dan extra rondom je training om spierafbraak te voorkomen en zo meer spieropbouw te creëren. :)

BCAA, Glutamine en Leucine:
-De belangrijkste Amino's voor Bodybuilding
-Instant opname in de spieren
-Meest effectieve aminozuren supplement!
-100% vrije aminozuren
-3500mg BCAA per serving
-Totaal 2250mg Leucine per serving

Ralf

Vandaag me bestelde pre-workout NanoVapor binnengekregen, ben heel benieuwd :D

Vandaag me bestelde pre-workout NanoVapor binnengekregen, ben heel benieuwd :D
Cool! Leuk om te horen, dat wordt vanavond flink knallen dus! [Link niet meer beschikbaar] hoort bij de toppers onder de pre-workout. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt :)
Ralf

Beste B&F,

Bij enkele vorige bestellingen kon ik de oats selecteren als kado,
echter is dit nu al even niet meer mogelijk.
Waarom is dit? Het lijkt me gezien de prijs ivm de overige kado's geen probleem.
Voeren jullie dit wellicht weer in?

Thanks

Beste B&F,

Bij enkele vorige bestellingen kon ik de oats selecteren als kado,
echter is dit nu al even niet meer mogelijk.
Waarom is dit? Het lijkt me gezien de prijs ivm de overige kado's geen probleem.
Voeren jullie dit wellicht weer in?

Thanks
We proberen af en toe te varieren van cadeaus. Zo dat klant bij elke bestelling kunnen rekenen op een leuk, gratis en nuttig cadeau. Wellicht zal deze oats er in de toekomst weer bij staan.

Ralf

altijd leuk die cadeaus!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven