XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar wel 6 euro verzendkosten tot 10 kilo (daarboven 13 euro verzendkosten) en langere levertijd....

Monster supplements (met .nl) heeft geen verzendkosten.

Haha, een concurrent is altijd goed voor onze klanten. Daardoor kunnen jullie rekenen op goede acties, scherpe prijzen, beste service etc etc. :thumbs: mocht je een product goedkoper aantreffen, stuur me gerust een bericht. Dan krijg je het product voor dezelfde scheepe prijs.
Ralf

Verlaag je de dymatize whey isolate (€34,35) dan even? ;)

Bedankr voor je bestelling. Je zal je bestelling morgen binnen krijgen. We hebben altijd een dag dat we een actie introduceren en soms is het inderdaad vervelend dat je net besteld hebt. Als we met alle klanten rekening moesten houden, dan konden we geen super kortingen en deals geven. Ik hoop dat je ervoor begrip hebt! :)

Ralf

Ja hoor! Moest gewoon even m'n 'frustratie' kwijt :p

Hoi B&F-ers, vraagje: zijn jullie tijdens de kerstdagen open in Heerenveen??? Zal wel weer, volgens mijn zijn jullie altijd open:D

Monster supplements (met .nl) heeft geen verzendkosten.

Verlaag je de dymatize whey isolate (€34,35) dan even? ;)
Ik kan helaas de prijs niet aanpassen. Dit moet ik even overleggen met de inloopafdeling. Ik wil je wel een korting voor het verschil sturen :) als je dat wil, stuur me een privebericht. Regel ik het voor je!
Hoi B&F-ers, vraagje: zijn jullie tijdens de kerstdagen open in Heerenveen??? Zal wel weer, volgens mijn zijn jullie altijd open:D
Haha wij zijn bijna altijd open. Ik weet wel dat er tijdens de feestdagen door mijn collegas gewerkt word, maar of je bij onze balie producten kan afhalen, moet ik voor je navragen. Reken er maar wel op :D

Nog even wat besteld voor kerst. C1419092. Dinsdag binnen zeker?

Ik weet niet of jij in Heerenveen werkt, zo ja, zou je dan even naar mijn comment willen kijken?

Thanks

Nee hij bedoelde sinterklaas

Hmm oké dan. nene, ik kreeg geen code van 10% hoor via mail. Wil gewoon weten ofdat ik iets gemist heb? :p 't is omdat er een nieuwe bestelling klaar staat en 10% is mooi meegenomen ofc. Laad jij maar eerst eens een vid op in je log :p

Hmm oké dan. nene, ik kreeg geen code van 10% hoor via mail. Wil gewoon weten ofdat ik iets gemist heb? :p 't is omdat er een nieuwe bestelling klaar staat en 10% is mooi meegenomen ofc. Laad jij maar eerst eens een vid op in je log :p

Als jij me dan een whey perfection besteld van 4540gr :cool:

Als jij me dan een whey perfection besteld van 4540gr :cool:

Deal,
je zei niet of hij vol moet zijn of niet.
heb hier wel enkele ketels staan. B&f kan het zijn dat ik geen mail kreeg met betrekking tot de kortingstunt die door jullie werd aangekondigd enkele pagina's terug? :eek: Me no like!

Nog even wat besteld voor kerst. C1419092. Dinsdag binnen zeker?

Ik weet niet of jij in Heerenveen werkt, zo ja, zou je dan even naar mijn comment willen kijken?

Thanks

Wutt.. Ik krijg nu al een mailtje dat de bestelling verzonden is:p

er staat toch echt gratis verzending .... 1 dag langer dat wel ind

Vandaag en morgen word de nieuwsbrief gestuurd met een actie. Vanwege de grote hoeveelheid klanten stuurt ons systeem deze in twee delen. Vanochtend een deel en morgenochtend weer. Alle orders worden tegelijk verzonden, zodat iedereen er dinsdag op kan rekenen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Enkele Kerst Deals uitgelicht:

Ultra Fine Oats
1000 Gram voor 2,10!

Multi Men
Maandverpakking voor 2,90!

Pure Notenmix
500 gram voor 5,99!

Omega Zadenmix
250 gram voor 2,50!

Creapure
500 gram voor 9.90!

BEKIJK ALLE KERSTDEALS!

Iemand een kortingscode?:p

De kokosolie is super om mee te bakken!
Is een blijvertje geworden in de keuken hier.

Maar eens ff mn eigen kerstpakket samengesteld ;) Fijne actie die 10 procent, daarom maaar n extra grote bestelling geplaatst. Kokosolie ben ik ook benieuwd naar en dus meebesteld. Wens jullie alvast fijne feestdagen vanaf deze kant!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven