Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net de laatste bestelling van het jaar gedaan:D
Bedankt voor je bestelling :) Waarschijnlijk zal je deze vrijdag thuis geleverd krijgen. Alle orders na 20.00 uur van vandaag worden morgen opgehaald en vrijdag geleverd. We proberen zoveel mogelijk orders te verwerken die tot 22.00 uur binnen komen, maar vanwege de gigantische kerstdrukte, hebben we de garantie bijgesteld tot 20.00 uur. Houd dus je T&T goed in de gaten!
Ook ik heb even mijn laatste bestelling van het jaar gedaan! Hopen dat hij nog meegestuurd kan worden vandaag (H)

Ben benieuwd hoe die nieuwe handschoentjes zijn van jullie :)
Bedankt voor je order! Gaan we netjes voor je verwerken. Je hebt de order op het juiste moment geplaatst, want we hebben hele mooie deals :)

Ralf

Hé Ralf,

Komt er binnenkort weer een restock van t-shirts? (zowel die van jullie en merken zoals MP/Animal/Olymp etc..)

Hé Ralf,

Komt er binnenkort weer een restock van t-shirts? (zowel die van jullie en merken zoals MP/Animal/Olymp etc..)
Ja, ook in de T-shirts proberen we altijd optimaal voorraad te houden. We merken dat ze enorm populair zijn en kunnen er bijna niet tegen in kopen:D We hopen in het nieuwe jaar weer een flinke voorraad te krijgen!

Ralf

Ik ben benieuwd of mijn review gepost zal worden op de site.
Gaat over de taurine caps huismerk. Bij de concurrent zijn ze goedkoper en meer gedoseerd (ook huismerk)

Edit: taurine caps van olimp supp zijn heel scherp geprijsd ;)

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd of mijn review gepost zal worden op de site.
Gaat over de taurine caps huismerk. Bij de concurrent zijn ze goedkoper en meer gedoseerd (ook huismerk)

Edit: taurine caps van olimp supp zijn heel scherp geprijsd ;)
Alle reviews worden altijd eerst gekeurd op spam en vervolgens toegelaten tot onze site. Als je het goedkoper aantreft, kun je mij altijd gerust een privébericht sturen. Dan ga ik overleggen of ik onze Taurine caps scherper kan aanbieden. :)

Ralf

Alle reviews worden altijd eerst gekeurd op spam en vervolgens toegelaten tot onze site. Als je het goedkoper aantreft, kun je mij altijd gerust een privébericht sturen. Dan ga ik overleggen of ik onze Taurine caps scherper kan aanbieden. :)

Ralf

De prijs is dezelfde als de olimp supp caps dus bestel ik die bij jullie :D

Super met jullie kerstactie!!! :)
Morgen doe ik mijn bestelling.

De prijs is dezelfde als de olimp supp caps dus bestel ik die bij jullie :D

Super met jullie kerstactie!!! :)
Morgen doe ik mijn bestelling.
Bedankt voor je bestelling :) Als je hem morgen plaatst, zal je hem vrijdag ontvangen:cool:

Ralf

Ik ga 2 cadeaubonnen krijgen van jullie webshop maar ik zie als ik een bestelling wil plaatsen dat ik maar 1 kan invullen. Is het niet mogelijk om allebei de cadeaubonnen tegelijk te gebruiken?

Ik ga 2 cadeaubonnen krijgen van jullie webshop maar ik zie als ik een bestelling wil plaatsen dat ik maar 1 kan invullen. Is het niet mogelijk om allebei de cadeaubonnen tegelijk te gebruiken?
Nee, je kan per bestelling één kortingscode gebruiken. Als je mij jouw kortingscodes wilt sturen, dan voeg ik ze samen. Dan krijg je één kortingscode ervoor terug.:)

Ralf

BF, is er al iets bekend of het mogelijk is om de isolaat perfection ook in stevia smaak te kunnen aanbieden?

BF, is er al iets bekend of het mogelijk is om de isolaat perfection ook in stevia smaak te kunnen aanbieden?
Ik heb het zojuist voor je nagevraagd, maar zover ik weet op dit moment nog niet. We zijn wel aan het kijken naar de mogelijkheden maar is vrij ingewikkeld proces allemaal, waardoor het behoorlijk veel tijd in beslag neemt.:cool: Zodra ik meer weet, laat ik het hier weten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

K*tkerst en trage postNL ook altijd. Bestel je iets op vrijdag en zou het eerst vandaag komen, komt het nu pas vrijdag

K*tkerst en trage postNL ook altijd. Bestel je iets op vrijdag en zou het eerst vandaag komen, komt het nu pas vrijdag
Dat is zeker vervelend, ons excuses hiervoor:rolleyes: Het enige wat ik kan adviseren is om extra geduld te hebben. Dit is natuurlijk nooit de bedoeling.

Ralf

He Ralf,ik heb zojuist mijn bestelling van gisteren ontvangen,mooi op tijd weer,maar er is deze keer toch echt iets goed mis gegaan met de bestelling:-((
Ik had nl. 2 zakken Pure Coconut palm suiker besteld en ik heb er maar 1 ontvangen, en dan heb ik ook nog eens mijn "kadootjes" niet ontvangen,terwijl ik toch echt 1 sachet Nr. 1 en 1 Waxy Maize starch heb aangeklikt!
Kun je even nagaan wat er mis is gegaan?
Mijn ordernummer is: C1421918

Had per ongeluk mijn mailtje met trace code verwijderd, mailtje gestuurd en minuut later mijn code al ontvangen... over service gesproken :thumbs:

Pff expres gister besteld zodat het vandaag zou binnenkomen, komen ze vrijdag pas..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven