AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
2de bestelling van de week.

1ste PAM cooking spray gekocht en ben er gek van dus direct terug op de site gaan kijken en de original en butter besteld.

Kan niet wachten tot morgen!

edit: enig idee of jullie de nieuwe caseïne van ON binnenkrijgen "PLATINUM TRI-CELLE CASEIN" + de shakers van ON

Laatst bewerkt:
Het duurt doorgaans 1-2 dagen voordat je deze ontvangt. Houd onze site en nieuwsbrief in de gaten. Dit weekend komt er een hele mooie kortingsstunt.

We hebben van ons eigen merk deze nu helaas niet meer. Het is inderdaad een vrij prijzig Ingrdient. De PS-100 van Jarrow Formulas hebben we nog wel.

Ralf

Ja klopt, 'superbody' heette het geloof ik. Zag de PS-100 ookal staan maar dan kan ik beter gewoon vette vis kopen.

2de bestelling van de week.

1ste PAM cooking spray gekocht en ben er gek van dus direct terug op de site gaan kijken en de original en butter besteld.

Kan niet wachten tot morgen!

edit: enig idee of jullie de nieuwe caseïne van ON binnenkrijgen "PLATINUM TRI-CELLE CASEIN" + de shakers van ON
Super, bedankt voor je orde! Als je hem voor 22.00 uur besteld hebt, vandaag in huis! :)
Ja klopt, 'superbody' heette het geloof ik. Zag de PS-100 ookal staan maar dan kan ik beter gewoon vette vis kopen.
Dat klopt inderdaad. Het was een vrij klein potje met een rode label. Al moet ik toegeven dat het wel bijna 1,5-2 jaar geleden is:rolleyes: Er is zo goed als geen vraag voor dit ingrediënt en bieden daarom wel PS-100 los aan, maar voor eigen merk kan dat helaas niet uit om het zo scherp aan te mogen bieden vanwege minimale inkoopafname. Met de PS100 hebben we dat niet.

Ralf

Hey Ralf,

Gisteren bestelling C1413411 ontvangen. Kan ik de feestdagen wel ff mee overbruggen :) Er is wel goed naar de opmerking gekeken, maar de selecteerde powder box (stond wel gewoon geprint op de bon) ontbrak helaas. Kan deze nog worden nagezonden of moet ik dat gewoon bij een volgende bestelling aangeven?

Hey Ralf,

Gisteren bestelling C1413411 ontvangen. Kan ik de feestdagen wel ff mee overbruggen :) Er is wel goed naar de opmerking gekeken, maar de selecteerde powder box (stond wel gewoon geprint op de bon) ontbrak helaas. Kan deze nog worden nagezonden of moet ik dat gewoon bij een volgende bestelling aangeven?
Goedemorgen DJ Ryan ;) Dat is mooi om te horen. We proberen altijd zoveel mogelijk rekening te houden met de opmerkingen en zo voor de kerstdagen natuurlijk helemaal. Ik zie dat je geregeld besteld, dus als je het bij de volgende opmerkingen in het opmerkingenveld wilt aangeven, zorgen wij dat het erbij komt :) Uiteraard mijn excuses voor het ongemak!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Ik had je vraag gemist, maar inderdaad, deze krijgen we natuurlijk ook. Zodra deze beschikbaar is bij de leverancier voor Europa, zullen wij deze als eerste inkopen. Je kan erop rekenen dat we uiteraard de scherpste prijs hebben :)

Ralf

Kunnen jullie eens voor mij uitzoeken waarom de zending van mijn pakketje steeds uitgesteld wordt tot de volgende werkdag? :(
Zou normaal gisteren moeten toekomen, maar gisteren smorgens om 10u op de postnl link stond al te lezen 'Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag'.
Vandaag terug hetzelfde :(
Bij 'geadresseerde' staat wel mijn naam niet ingevuld, maar bij 'adres details' wel.
Misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
Nu ben ik bang dat ik het na kerst ga toekrijgen :(

C1412203

hebben jullie weer die deal met postNL zoals vorig jaar met de kerst dat als je zaterdag/zondag besteld, je het (als het goed is) maandag hebt?

Oa. wat van walden farms, binnenkort op kamers en zal dat goed kunnen gebruiken (bbq saus lijkt me een goede combo met kip van musclemeat :D)

Kunnen jullie eens voor mij uitzoeken waarom de zending van mijn pakketje steeds uitgesteld wordt tot de volgende werkdag? :(
Zou normaal gisteren moeten toekomen, maar gisteren smorgens om 10u op de postnl link stond al te lezen 'Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag'.
Vandaag terug hetzelfde :(
Bij 'geadresseerde' staat wel mijn naam niet ingevuld, maar bij 'adres details' wel.
Misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
Nu ben ik bang dat ik het na kerst ga toekrijgen :(

C1412203
Wat betreft "geen geadresseerde" heeft het niet mee te maken. Het postNL systeem geeft deze gegevens niet goed door, waardoor het enkel niet op de track and trace staat. Voor de rest staat het goed op het pakket en ze hebben de juiste gegevens. Met 1-2 maand moet dit probleem verholpen zijn. Wij gaan dan met een eigen systeem de postNL zendingen verwerking ipv het systeem wat postNL aanbied. Dat geeft veel meer functies en daardoor het nog beter word voor onze klanten :) Ik kan helaas geen statusupdate geven over jouw pakket. Dit hoort gewoon afgeleverd te worden. Echter is de bezorgdienst vandaag gesloten en kan ik er niet achteraan bellen. Ik hoop dat het maandag, anders uiterlijk dinsdag geleverd gaat worden. PostNL België is op dit moment verre van wat we gewend zijn in verband met de kerst drukte. Onze excuses hiervoor.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

hebben jullie weer die deal met postNL zoals vorig jaar met de kerst dat als je zaterdag/zondag besteld, je het (als het goed is) maandag hebt?

Oa. wat van walden farms, binnenkort op kamers en zal dat goed kunnen gebruiken (bbq saus lijkt me een goede combo met kip van musclemeat :D)
Jazeker, we hebben weer een deal kunnen sluiten. :) Dit is al sinds half november, weet ik niet of het aankomende zondag ook is. Er is namelijk één zondag in de maand december dat ze niet kunnen afhalen. Echter, als je in het weekend besteld hebt je het voor de kerst nog in huis. Dinsdag :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Enkele Kerst Deals uitgelicht:

Ultra Fine Oats
1000 Gram voor 2,10!

Multi Men
Maandverpakking voor 2,90!

Pure Notenmix
500 gram voor 5,99!

Omega Zadenmix
250 gram voor 2,50!

Creapure
500 gram voor 9.90!

BEKIJK ALLE KERSTDEALS!

C1417375

Zie opmerking alstublieft

Fijne feestdagen xx

Ordernummer C1417079
Alleen nog geen bevestiging binnen. :)

Fijne kerst allemaal! :thumbs:

C1417375

Zie opmerking alstublieft

Fijne feestdagen xx
Bedankt voor je order. We gaan ons best doen om zoveel mogelijk rekening ermee te houden. Ik kan het helaas niet beloven. Uiteraard verwerken we het netjes en maandag in huis :)
Ordernummer C1417079
Alleen nog geen bevestiging binnen. :)

Fijne kerst allemaal! :thumbs:
Dat klopt inderdaad. De bestelling is onder vooruitbetaling geplaatst, zodra de betaling binnen is. Verzenden we deze direct ;) Bedankt voor je order!

Ralf

Mijn spulletjes weer binnen, kan weer 3 mnd vooruit, eigenlijk wel jammer want de bezorgster is best lekker!

Enig idee waarom Kiala mijn pakket niet geleverd heeft op mijn gekozen kiala punt (200m hiervandaan), maar wel op een locatie op 11,3km afstand?

Nu zal het wel lukken om die komende week ergens op te halen maar niet echt praktisch (even tussen studeren door even fietsen vs. half uur autorijden...)

(C1407371)

Laatst bewerkt:
jullie zullen zeker blij zijn met monster supplements :P
Bv dymatize whey maar 35 euro , 10 euro goedkoper dan bij jullie :P

Verdorie, maak ik gisteren een bestelling voor een collega om het niet te vergeten..krijg ik vandaag de 10% korting mail :rolleyes:

Verdorie, maak ik gisteren een bestelling voor een collega om het niet te vergeten..krijg ik vandaag de 10% korting mail :rolleyes:

Vertel dat maar niet aan je collega anders kun je het dadelijk zelf gaan ophoesten. ;)
(Indien het geen cadeautje is)

Laatst bewerkt:
Mijn spulletjes weer binnen, kan weer 3 mnd vooruit, eigenlijk wel jammer want de bezorgster is best lekker!
Super, goed om te horen en graag gedaan! We hebben vandaag weer een mooie kerstactie, dus wellicht komt zo nog eens langs ;)
Enig idee waarom Kiala mijn pakket niet geleverd heeft op mijn gekozen kiala punt (200m hiervandaan), maar wel op een locatie op 11,3km afstand?

Nu zal het wel lukken om die komende week ergens op te halen maar niet echt praktisch (even tussen studeren door even fietsen vs. half uur autorijden...)

(C1407371)
Bedankt voor het doorgeven van je feedback. Ik durf niet aan te geven waardoor dit komt. Ik ben blij dat het lukt om het af te halen, bedankt ervoor. Ik ga morgen direct erachter aan om uit te zoeken hoe het onstaan is. Zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

jullie zullen zeker blij zijn met monster supplements :P
Bv dymatize whey maar 35 euro , 10 euro goedkoper dan bij jullie :P
Haha, een concurrent is altijd goed voor onze klanten. Daardoor kunnen jullie rekenen op goede acties, scherpe prijzen, beste service etc etc. :thumbs: mocht je een product goedkoper aantreffen, stuur me gerust een bericht. Dan krijg je het product voor dezelfde scheepe prijs.
Bedankr voor je bestelling. Je zal je bestelling morgen binnen krijgen. We hebben altijd een dag dat we een actie introduceren en soms is het inderdaad vervelend dat je net besteld hebt. Als we met alle klanten rekening moesten houden, dan konden we geen super kortingen en deals geven. Ik hoop dat je ervoor begrip hebt! :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven