Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De kokosolie is super om mee te bakken!
Is een blijvertje geworden in de keuken hier.
De Kokosolie van ons eigen merk is echt een topper onder de kokosolie. Heerlijke geur en goed van smaak :thumbs: alle reacties op dit product zijn heel goed!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik kan er nergens wat over terugvinden... Maar heeft er iemand ervaring met de pure notenmix?
http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/superfoods/body-en-fit-superfoods/pure-notenmix/#beschrijving
Op de site staan ook geen reviews. Ben wel benieuwd hoe deze bevalt bij anderen.
We hebben dit product sinds afgelopen vrijdag net nieuw binnen. Evenals de Omega-zaden-mix. Wat kun je over noten zeggen. Het zijn kwalitatief hele goede en lekkere producten. De rest moet je zelf ondervinden. Deze kun je gerust op mijn verantwoordelijkheid bestellen.
Maar eens ff mn eigen kerstpakket samengesteld ;) Fijne actie die 10 procent, daarom maaar n extra grote bestelling geplaatst. Kokosolie ben ik ook benieuwd naar en dus meebesteld. Wens jullie alvast fijne feestdagen vanaf deze kant!
Haha, die 10% korting is heel mooi. We merken ook dat onze klanten zulke acties waarderen. Iedereen kan nu zelf een mooi "deal" uitzoeken en zo profiteren van onze mooie kerstactie :) De Kokosolie is een topkeuze :) Daarnaast hebben we nog altijd spetterende kerstdeals ;) Dinsdag in huis!

Ralf

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Enkele Kerst Deals uitgelicht:

Ultra Fine Oats
1000 Gram voor 2,10!

Multi Men
Maandverpakking voor 2,90!

Pure Notenmix
500 gram voor 5,99!

Omega Zadenmix
250 gram voor 2,50!

Creapure
500 gram voor 9.90!

BEKIJK ALLE KERSTDEALS!
[/QUOTE]

Ik denk niet dat zoiets kan tegenvallen... ;)
Heb je gelijk in. :) noten zijn lekker! Maar het ging me om de verhoudingen zeg maar. Ik heb wel eens een mix gehad en daar zaten vnl hazelnoten in en mistte de amandelen. Vandaar mijn vraag. ;)

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

We hebben dit product sinds afgelopen vrijdag net nieuw binnen. Evenals de Omega-zaden-mix. Wat kun je over noten zeggen. Het zijn kwalitatief hele goede en lekkere producten. De rest moet je zelf ondervinden. Deze kun je gerust op mijn verantwoordelijkheid bestellen.
Ik zag hem inderdaad voor het eerst. Dacht die ga ik meepakken met de amandelen in de 10% kortingmail actie. Dacht kan ik mooi proberen en gewoon 4 potten pakken...maar zag dat dit pas vanaf 60 euro is.... en heb net 2 weken terug alles al besteld. :( Helaas.... En 60 euro besteden als ik alleen dit nodig heb voor de komende maanden gaat hem nu even niet worden... Ik baal nu echt... had ik nou maar even gewacht...
Hopelijk heb ik bij de volgende actie meer geluk. Kan niet alles hebben maar toch...

Laatst bewerkt:
Ik zag hem inderdaad voor het eerst. Dacht die ga ik meepakken met de amandelen in de 10% kortingmail actie. Dacht kan ik mooi proberen en gewoon 4 potten pakken...maar zag dat dit pas vanaf 60 euro is.... en heb net 2 weken terug alles al besteld. :( Helaas.... En 60 euro besteden als ik alleen dit nodig heb voor de komende maanden gaat hem nu even niet worden... Ik baal nu echt... had ik nou maar even gewacht...
Hopelijk heb ik bij de volgende actie meer geluk. Kan niet alles hebben maar toch...
Kan me voorstellen dat het inderdaad teleurstellend is. 10% is een heel mooi percentage en kan voor ons pas uit bij 60 euro en meer. Vandaar we deze pas vanaf dit bedrag hebben :)

Ralf

Kan me voorstellen dat het inderdaad teleurstellend is. 10% is een heel mooi percentage en kan voor ons pas uit bij 60 euro en meer. Vandaar we deze pas vanaf dit bedrag hebben :)

Ralf
Snap ik helemaal hoor. :) Jullie hebben tenslotte veel klanten.
Ik heb ook nog geen enkele webshop meegemaakt met zulke goede service en leuke aanbiedingen.

Heb zojuist mijn pakketje ontvangen.. Zoals altijd weer te spreken over de levertijd enz.. In het weekend besteld en maandagmorgen had ik het binnen.

Maar één probleempje, de vitamine d3 die ik had besteld zat niet in het pakketje. Zouden jullie hier even naar kunnen kijken?
Ordernmmr: C1418060

Snap ik helemaal hoor. :) Jullie hebben tenslotte veel klanten.
Ik heb ook nog geen enkele webshop meegemaakt met zulke goede service en leuke aanbiedingen.
Wow, wat een mooi compliment :thumbs: We proberen altijd de leukste acties, beste prijzen, goede service en snelle levering te hanteren. Ontzettend mooi dat het lukt.
Heb zojuist mijn pakketje ontvangen.. Zoals altijd weer te spreken over de levertijd enz.. In het weekend besteld en maandagmorgen had ik het binnen.

Maar één probleempje, de vitamine d3 die ik had besteld zat niet in het pakketje. Zouden jullie hier even naar kunnen kijken?
Ordernmmr: C1418060
Bedankt voor je complimenten. De verzending is snel he :) Alleen in de maand december, dit vanwege de enorme drukte die bij onze bezorgdienst is. Fijne feestdagen :)

Ralf

Heb ook een probleempje:p heb bij jullie 2shirtjes van musclefarm besteld de distressed long sleeve de grijze is goed maar de zwarte niet! Is er 1 met korte mouwen wat nu? Ordernummer is C1416909

hoppa, toch nog maar even een kerstbestelling gedaan!
C1421574, alvast bedankt!

Heb ook een probleempje:p heb bij jullie 2shirtjes van musclefarm besteld de distressed long sleeve de grijze is goed maar de zwarte niet! Is er 1 met korte mouwen wat nu? Ordernummer is C1416909
Kun je me misschien enkele foto's sturen in een privébericht? Heb je bijv. één met korte mouwen en één met lange mouwen bij hetzelfde product? Dan kijk ik er even voor je na.
hoppa, toch nog maar even een kerstbestelling gedaan!
C1421574, alvast bedankt!
Bedankt voor je bestelling :) Gaan we netjes verwerken zodat je deze nog op tijd in huis hebt. Heb je ook van onze kerstdeals iets meegepikt?:D

Wow, wat een mooi compliment :thumbs: We proberen altijd de leukste acties, beste prijzen, goede service en snelle levering te hanteren. Ontzettend mooi dat het lukt.

Bedankt voor je complimenten. De verzending is snel he :) Alleen in de maand december, dit vanwege de enorme drukte die bij onze bezorgdienst is. Fijne feestdagen :)

Ralf

Hallo,

Naast mijn complimenten gaf ik aan dat er iets mis was gegaan.
Ik neem aan dat je er overheen gelezen hebt.
het potje vitamine d3 welke ik besteld heb zat niet in het pakketje, zou je hier even naar kunnen kijken?

Ordernummer: C1418060

Bedankt alvast en fijne feestdagen

Net contact gehad met de helpdesk hierover, maar ben er niet tevreden over en wou toch mijn ervaring delen. Ik heb een cadeau bon gehad van bf. Deze wou ik bij mijn bestelling gebruiken samen met de kerst korting. Dit mag echter niet (kan niet). Ik vind dit niet goed. Een cadeau bon is geen kortingsbon, dit is een vorm van vooruit betaling of tegoed. Dat hun systeem het op de website niet aan kan kan ik me voorstellen, maar dan had de medewerker aan de telefoon het gewoon kunnen aanpakken en oplossen. Verder altijd tevreden over ze, maar dit valt me erg tegen.

Hallo,

Naast mijn complimenten gaf ik aan dat er iets mis was gegaan.
Ik neem aan dat je er overheen gelezen hebt.
het potje vitamine d3 welke ik besteld heb zat niet in het pakketje, zou je hier even naar kunnen kijken?

Ordernummer: C1418060

Bedankt alvast en fijne feestdagen
Oh, mijn excuses:rolleyes: Door de drukte heb ik het vast gemist. Ik pak het direct voor je op.
Net contact gehad met de helpdesk hierover, maar ben er niet tevreden over en wou toch mijn ervaring delen. Ik heb een cadeau bon gehad van bf. Deze wou ik bij mijn bestelling gebruiken samen met de kerst korting. Dit mag echter niet (kan niet). Ik vind dit niet goed. Een cadeau bon is geen kortingsbon, dit is een vorm van vooruit betaling of tegoed. Dat hun systeem het op de website niet aan kan kan ik me voorstellen, maar dan had de medewerker aan de telefoon het gewoon kunnen aanpakken en oplossen. Verder altijd tevreden over ze, maar dit valt me erg tegen.
We doen er alles aan om altijd elk vraagstuk goed aan te pakken. Echter is ons systeem niet zo slim dat je meerdere kortingscodes (cadeaubon + kortingscode) kunt invoeren. Wil je mij een privébericht met je bestelling, beide kortingscodes sturen. Dan ga ik kijken of ik dit voor je kan verwerken :)

Ralf

Hoppa weer voor een paar maanden Protien besteld ............THX... B&F voor de actie altijd welkom

Laatst bewerkt:
Hoi !

Net een bestelling gedaan (ref C1422013 ).
Zouden jullie even naar de opmerking kunnen kijken? Ik zou graag voor mijn vriendin een setje handschoenen willen hebben (gewoon de B&F merk?)

Fijne kerst !

Super, na opmerking hier over niet kunnen combineren van kortingsactie en cadeau bon pakten ze het gelijk op. Alle vertrouwen erin dat het goedkomt.

Hoppa weer voor een paar maanden Protien besteld ............THX... B&F voor de actie altijd welkom
Graag gedaan. Kerst staat altijd in het teken van vette acties. Onze klanten zijn ons heel dankbaar en waarderen we. Dat merken we:cool:
Hoi !

Net een bestelling gedaan (ref C1422013 ).
Zouden jullie even naar de opmerking kunnen kijken? Ik zou graag voor mijn vriendin een setje handschoenen willen hebben (gewoon de B&F merk?)

Fijne kerst !
Bedankt voor je bestelling. We gaan ons best voor je doen. We proberen altijd zoveel mogelijk rekening te houden met de opmerkingen. Morgen in huis :)
Super, na opmerking hier over niet kunnen combineren van kortingsactie en cadeau bon pakten ze het gelijk op. Alle vertrouwen erin dat het goedkomt.
Natuurlijk we pakken het direct op! :) Ik ga er nu mee aan de slag. Je zal zo een privébericht van me ontvangen!

Ralf

Oats en Creatine uit de aanbieding besteld, mooi zo tegen het eind van het jaar :D :thumbs:

Oats en Creatine uit de aanbieding besteld, mooi zo tegen het eind van het jaar :D :thumbs:
Bedankt voor je bestelling :) Oats + Creatine is altijd een goede keus. Volgens mij gebruikt iedereen het wel:cool: Morgen in huis!

Ralf

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Enkele Kerst Deals uitgelicht:

Ultra Fine Oats
1000 Gram voor 2,10!

Multi Men
Maandverpakking voor 2,90!

Pure Notenmix
500 gram voor 5,99!

Omega Zadenmix
250 gram voor 2,50!

Creapure
500 gram voor 9.90!

BEKIJK ALLE KERSTDEALS!

Net de laatste bestelling van het jaar gedaan:D
pff k*t ook echt na 8 uur besteld -.-

Laatst bewerkt:
Ook ik heb even mijn laatste bestelling van het jaar gedaan! Hopen dat hij nog meegestuurd kan worden vandaag (H)

Ben benieuwd hoe die nieuwe handschoentjes zijn van jullie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven