De Kokosolie van ons eigen merk is echt een topper onder de kokosolie. Heerlijke geur en goed van smaakDe kokosolie is super om mee te bakken!
Is een blijvertje geworden in de keuken hier.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
We hebben dit product sinds afgelopen vrijdag net nieuw binnen. Evenals de Omega-zaden-mix. Wat kun je over noten zeggen. Het zijn kwalitatief hele goede en lekkere producten. De rest moet je zelf ondervinden. Deze kun je gerust op mijn verantwoordelijkheid bestellen.Ik kan er nergens wat over terugvinden... Maar heeft er iemand ervaring met de pure notenmix?
http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/superfoods/body-en-fit-superfoods/pure-notenmix/#beschrijving
Op de site staan ook geen reviews. Ben wel benieuwd hoe deze bevalt bij anderen.
Haha, die 10% korting is heel mooi. We merken ook dat onze klanten zulke acties waarderen. Iedereen kan nu zelf een mooi "deal" uitzoeken en zo profiteren van onze mooie kerstactieMaar eens ff mn eigen kerstpakket samengesteldFijne actie die 10 procent, daarom maaar n extra grote bestelling geplaatst. Kokosolie ben ik ook benieuwd naar en dus meebesteld. Wens jullie alvast fijne feestdagen vanaf deze kant!
De Kokosolie is een topkeuze
Daarnaast hebben we nog altijd spetterende kerstdeals
Dinsdag in huis!Ralf
---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------
Enkele Kerst Deals uitgelicht:
Ultra Fine Oats
1000 Gram voor 2,10!
Multi Men
Maandverpakking voor 2,90!
Pure Notenmix
500 gram voor 5,99!
Omega Zadenmix
250 gram voor 2,50!
Creapure
500 gram voor 9.90!
BEKIJK ALLE KERSTDEALS![/QUOTE]

Helaas.... En 60 euro besteden als ik alleen dit nodig heb voor de komende maanden gaat hem nu even niet worden... Ik baal nu echt... had ik nou maar even gewacht...
heb bij jullie 2shirtjes van musclefarm besteld de distressed long sleeve de grijze is goed maar de zwarte niet! Is er 1 met korte mouwen wat nu? Ordernummer is C1416909
Door de drukte heb ik het vast gemist. Ik pak het direct voor je op.