Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pakketje B&F weer ontvangen! Belgische web-shops kunnen nog (heel) wat leren van jullie!!

Haha, Nederlanders en gierig. Dat gaat vaak hand in hand, maar we bieden graag de beste prijzen en service. Dus dat zit zeker goed! Bedankt voor je order, deze gaan we netjes verwerken. Insane! is een fantastische keus, zeker de moeite waard en een goede pre-workout! Ben benieuwd naar je ervaring ermeeZeer zeker dit
Prijs voor hetzelfde product scheelt soms 30 %.
Ik snap niet waarom ze zeggen dat Nederlanders gierig zijn ^^.
Net ook een bestelling geplaatst de eerste van het jaar weliswaar
C1437845 maak er AUB iets mooi van B&F !
Ook even die nieuwe pre work out besteld van het huismerk![]()
Ik ben vandaag toevallig zelf op de locatie aanwezig, dus zal er iets extra's bij stoppen! Vrijdag in huis!
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes verwerken. Ik zie dat je al geprofiteerd hebt van onze 2,50 euro "nieuwjaarskorting"Weer eens een bestelling gedaan, benieuwd naar die nieuwe pre-workout!
Order C1438139. Misschien nog een leuk extraatje voor het nieuwe jaar? :-)
. Dat is toch eigenlijk al een heel mooi extra?
Vrijdag in huis!Thanks, jij ook bedankt natuurlijk!http://www.facebook.com/photo.php?f...87596156.96795.167751109927867&type=1&theater
DBB Facebook wedstrijd gesponsord door BnF![]()
Ik heb zo geen exacte datum wanneer deze weer voorradig komt, maar 200 gram voor 19,90 is de prijs. Het lukt nu vast wel om te vergelijken!Wanneer is de Pure Acai poeder weer op voorraad van het huismerk?
Btw, wanneer een product niet voorraadig is, staat de prijs er niet bij. Waarschijnlijk is dit ter verduidelijking gedaan zodat je het niet kan kopen,
maar nu kan ik dit product bijvoorbeeld niet vergelijken met de rest van de producten op de site.
Voor mij zou dat handig zijn, omdat ik dan weet of ik moet wachten of direct een ander in prijs vergelijkbaar product kan aanschaffen.

Nice!!!http://www.facebook.com/photo.php?f...87596156.96795.167751109927867&type=1&theater
DBB Facebook wedstrijd gesponsord door BnF![]()

Haha, Nederlanders en gierig. Dat gaat vaak hand in hand, maar we bieden graag de beste prijzen en service. Dus dat zit zeker goed! Bedankt voor je order, deze gaan we netjes verwerken. Insane! is een fantastische keus, zeker de moeite waard en een goede pre-workout! Ben benieuwd naar je ervaring ermeeIk ben vandaag toevallig zelf op de locatie aanwezig, dus zal er iets extra's bij stoppen! Vrijdag in huis!
![]()
Ralf
!
.Haha, acties zijn altijd leuk

Bedankt voor je bestelling. Ook deze keer gaan we hem netjes verwerken. morgen in huis! Het is zo dat natuurlijk niet elk product dezelfde smaak heeft, dit door de verschillende ingrediënten waardoor de smaak anders is. Het kan zomaar zijn dat Fruit Sensation van de Insane! wel lekker vind.Net voor de tweede keer een bestelling gedaan bij jullie ! 2x INSANE. Jammer dat er maar keuze was uit 2 smaken. Heb gekozen voor de COLA smaak want de Fruit Sensation smaak vind ik niet lekker. (Proefcachet Magnificent).
Ben erg benieuwd naar de werking. Heb de winterkorting gebruikt bedankt voor dat![]()
Laat je ons weten wat je van de smaak en natuurlijk de werking vind? 
We zijn benieuwd! Je mag natuurlijk ook altijd een review erover schrijven, dat vinden we ook altijd goedThx , en de vlotte levering is ook altijd leuk van jullie!
Ik laat wel ff weten hoe ik hem vind de pre work out.

Graag gedaan. De Variety van Assault gaat altijd enorm hard, de nieuwe bestelling staat weer in levering!30e, besteld. 31 geleverd. Top!benieuwd naar de Assault variety pack. Was net optijd, zie nu dat ie uitverkocht is.

Ja zeker! Je kan ook in 2014 rekenen op onze snelle leverservice. Alle orders van oudejaarsavond na 19u, nieuwjaarsdag en vanavond worden morgen geleverdOké bedankt maar ik heb de bestelling 2200u gedaan dan zou de bestelling toch vandaag moeten komen ?

He jongens, mijn bestelling is wederom compleet en op tijd bezorgd etc. alleen is een bakje quinoa opengebarsten door de hele doos. Kan evt foto's leveren als jullie willen. Neem aan dat we hier wel uit kunnen komen, ordernummer was C1427892.
Ik ga het direct oppakken. Een kapot product is natuurlijk nooit de bedoeling, ons excuses hiervoor.![]()
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes verwerken. Ik zie dat je al geprofiteerd hebt van onze 2,50 euro "nieuwjaarskorting". Dat is toch eigenlijk al een heel mooi extra?
Vrijdag in huis!
Ralf

Ja zeker! Je kan ook in 2014 rekenen op onze snelle leverservice. Alle orders van oudejaarsavond na 19u, nieuwjaarsdag en vanavond worden morgen geleverd
Ralf
Graag gedaan
He B&F, wellicht was dit al onderweg oid maar ik heb nog niks gehoord/ontvangen, just checking.