MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is wat misgegaan met mijn bestelling. Hij is net bezorgd, maar er is een emmer opengegaan. Zal je even een berichtje sturen. Ordernr C1421574

Inmiddels het product opnieuw ontvangen, erg jammer dat er niet even wat kleins wordt bijgedaan voor het ongemak.

Inmiddels het product opnieuw ontvangen, erg jammer dat er niet even wat kleins wordt bijgedaan voor het ongemak.
Goed om te horen dat je de nieuwe verpakking hebt aangekregen :) Er zal ongetwijfeld iets over gebleven zijn van de verpakking waarvan een deel verloren is gegaan. Dat kan je beschouwen als gratis cadeau van ons ;)

Ralf

Goed om te horen dat je de nieuwe verpakking hebt aangekregen :) Er zal ongetwijfeld iets over gebleven zijn van de verpakking waarvan een deel verloren is gegaan. Dat kan je beschouwen als gratis cadeau van ons ;)

Ralf

Daar kunnen de buren van genieten ;) ik had het wel normaal gevonden als bedrijf zijnde. Maar bedankt voor het oplossen.

Zit met hetzelfde probleem. Ik heb zojuist mijn cadeaubon gebruikt en kon daarom geen andere kortingscode meer gebruiken. Beetje jammer toch wel

Geen reactie....geloof dat we pech hebben kerel, beetje jammer aangezien ik wel iedere maand iets bestel

Daar kunnen de buren van genieten ;) ik had het wel normaal gevonden als bedrijf zijnde. Maar bedankt voor het oplossen.
Ik begrijp je teleurstelling enigzins wel. Het is natuurlijk vervelend dat het kapot gegaan is en we willen dan geen probleem maken van de nieuwe verpakking. We zorgen bij elke bestelling al standaard voor cadeaus en andere goodies :)
Geen reactie....geloof dat we pech hebben kerel, beetje jammer aangezien ik wel iedere maand iets bestel
Wanneer je een dubbele cadeaukaart hebt, kun je me altijd een privébericht met beide kortingscodes sturen. Dan voeg ik deze netjes voor je samen en kun je ineens gebruik maken van deze korting. Dat is geen probleem :)

Ralf

De vetmeters zijn inderdaad gratis te kiezen bij elke bestelling. Doorgaans heb ik er nooit problemen mee en het hoort ook goed te werken. Stuur me je ordernummer even, kijken we er ff na :)

Ralf

Ordernummer is: C1428891

Normaal maak ik er niet zo probleem van maar 2 keer hetzelfde product kapot...:(

Hey, komt de amino energy weer snel op voorraad? met name de fruit sensation smaak, ben benieuwd ..

Beste B&F,

Ik zag laatst dat Strong! was uitverkocht, maar ik zie hem er nu helemaal niet meer in staan op de website, ligt Strong! er helemaal uit nu of komt ie later weer op voorraad?

Groeten,
martin

Beste B&F,

Ik zag laatst dat Strong! was uitverkocht, maar ik zie hem er nu helemaal niet meer in staan op de website, ligt Strong! er helemaal uit nu of komt ie later weer op voorraad?

Groeten,
martin
He Martin! De Strong! is uitverkocht en heeft inmiddels zijn opvolger. :1e: De Insane! is onze nieuwe pre-workout. Insane! is nog een betere formule dan de Strong! en kun je gerust op mijn verantwoordelijkheid bestellen. Het is nog een completere en betere formule.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Amino Energy komt pas het nieuwe jaar weer voorradig. Dat zal eind deze week zijn, of begin volgende week :)

Ralf

Haha ik schrok even..het nieuwe jaar wtf! :eek: toen dacht ik bij mezelf dat is morgen/overmorgen al :P Ben benieuwd wacht er met alle geduld op!! beste supp ever!

Grote kans dat ik Insane bestel! Heb voorheen de Strong gehad, maar heb deze na 2 maal niet meer aangeraakt omdat het mijn ding niet was (vond hem ook echt nasty).
Reviews zijn positief over de Insane in ieder geval :)

Hoeveel % korting krijg je eigenlijk als je een review schrijft? :p

Haha ik schrok even..het nieuwe jaar wtf! :eek: toen dacht ik bij mezelf dat is morgen/overmorgen al :P Ben benieuwd wacht er met alle geduld op!! beste supp ever!
Hahaha:eek: Een leuke woordspeling. Als je vandaag besteld, kun je teminste zeggen dat je een jaar op je order gewacht hebt:D
Grote kans dat ik Insane bestel! Heb voorheen de Strong gehad, maar heb deze na 2 maal niet meer aangeraakt omdat het mijn ding niet was (vond hem ook echt nasty).
Reviews zijn positief over de Insane in ieder geval :)
Insane! is zeker de moeite waard om te proberen. Ik vind het kwa ingrediënten en werking echt een klasse appart!
Hoeveel % korting krijg je eigenlijk als je een review schrijft? :p
Wanneer je van ons een mail ontvangt, met daarin de vraag om een review te schrijven ontvang je 2,5% korting. Dit om de site te vullen met reviews :) Uiteraard mag je altijd vrijwillig ook een review schrijven.

Ralf

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Enkele Oud & Nieuw Deals uitgelicht:

Naturel Notenpasta
Van 3,99 voor 1,99!

Whey Perfection sachets
Van 9,90 voor 7,45!

Magnificent
Van 24.90 voor 19.65!

Muscle Protect
Van 19.90 voor 17.65!

BEKIJK HIER ALLE OUD & NIEUW DEALS!

Pakketje B&F weer ontvangen! Belgische web-shops kunnen nog (heel) wat leren van jullie!!

Pakketje B&F weer ontvangen! Belgische web-shops kunnen nog (heel) wat leren van jullie!!
Wat een mooi compliment! Dankje en een sportief 2014 toegewenst, uiteraard zien we je graag terug. In 2014 doen we er alles opnieuw aan om weer de beste te zijn :1e: Daarop kun je rekenen met te gekke acties, service, prijzen etc.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven