XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat er niet om of er ander voedsel met eiwitten is en dit is ook niet de eerste keer. Het komt bij mij namelijk iedere keer zo voor. Het gaat er ook niet om of ik eerder had moeten bestellen oid, het gaat erom dat een bedrijf zijn geadverteerde plicht keer op keer niet nakomt, met dit als gevolg.

Moet je maar op tijd bestellen en niet om 21:35. Beetje dom als je weet dat het vaker voorkomt dat je pakketje later wordt bezorgd om zo laat te bestellen imo, zeker op vrijdagavond :roflol:

B&F, als ik vandaag bestel, wanneer komt mijn pakket dan binnen? Is dat dinsdag?

Moet je maar op tijd bestellen en niet om 21:35. Beetje dom als je weet dat het vaker voorkomt dat je pakketje later wordt bezorgd om zo laat te bestellen imo, zeker op vrijdagavond :roflol:
Wij garanderen dat elke order voor 22.00 uur de volgende dag geleverd gaat worden. Wij begrijpen dan ook dat het erg vervelend is dat het niet zo is. Vanwege de kerst en oud- en nieuwdrukte komt het nu iets vaker voor. Degene waarvan het pakket vertraagd is, kunnen me gerust een privébericht sturen. Dan pakken we het direct op! :)

Ralf

Sommige mensen moeten werken. Dit verandert ook nog steeds niet het feit dat de verzendende partij de plicht heeft om zijn beloftes na te komen, zeker wanneer mij door een medewerker verzekerd is dat dit incidenteel is. Voor jou is wellicht vrijdagavond een lambalavond, maar een vrijdagavond ontslaat een bedrijf niet van zijn werkzaamheden en plichten.

Anyways, ordernummer is verstuurd. Fijn weekend.

Laatst bewerkt:
Ik heb bij een bestelling als cadeau de 3-1 multi shaker vandaag binnen gekregen. Maar toen ik net mijn eerste shake wilde maken zag ik dat de drinktuit naar binnen gebroken is. Is daar wat aan te doen B&F?

ja shaker weggooien.

He jongens, mijn bestelling is wederom compleet en op tijd bezorgd etc. alleen is een bakje quinoa opengebarsten door de hele doos. Kan evt foto's leveren als jullie willen. Neem aan dat we hier wel uit kunnen komen, ordernummer was C1427892.

Leuk die Metacal Bodyfat Caliper.. Ik had hem als cadeau bij mijn bestelling gekozen, wil hem uitproberen Bam kapot. Dit is nu al de tweede keer dat dit gebeurt!

En ja ik heb de handleiding erbij gelezen. Heb ervaringen met andere soorten vetmeters, daar had ik geen problemen mee.

Leuk die Metacal Bodyfat Caliper.. Ik had hem als cadeau bij mijn bestelling gekozen, wil hem uitproberen Bam kapot. Dit is nu al de tweede keer dat dit gebeurt!

En ja ik heb de handleiding erbij gelezen. Heb ervaringen met andere soorten vetmeters, daar had ik geen problemen mee.

XXL heeft het zelfde model, heb die hier liggen en werkt nog steeds. Keer bij de concurrent bestellen?

Wij zijn druk bezig met certificering van onze producten en ons bedrijf. Dit is wettelijk verplicht en staat bekend als HACCP en ISO-22000 certificaten.

Goed om dit te lezen. Dat betekend dat jullie ook klachten moeten registreren om jezelf telkens weer te verbeteren.

Inmiddels heb ik al 3x achter elkaar (misschien vaker, zo goed is mijn geheugen niet...) een incomplete, of verkeerde bestelling binnen gekregen.
Opzich niet erg, want het is met 1 telefoontje opgelost (toppie...) maar dit zou niet zo mogen zijn.

In alle eerlijkheid wordt ik er ook een beetje moe van dat ik voor elke bestelling 4 keer moet lopen/rijden/fietsen (hetzij nalevering, hetzij retourneren).

Beetje jammer en ik hoop van harte dat dit gaat verbeteren. Kwalitatief heb ik niks te klagen, maar net dit stukje slordigheid doet mij wel overwegen de concurrent te gaan gebruiken....

...Doe er wat mee B&F!

Ralf, ik kon bij mijn bestelling geen kerstkorting krijgen aangezien ik al een cadeauboncode had ingevuld. Dit had ik bij opmerking erbij gezet. nu kreeg ik vandaag de bestelling binnen waarbij ik verzocht werd contact op te nemen met de klantservice, bij deze. ordernr: C1426292
Zit met hetzelfde probleem. Ik heb zojuist mijn cadeaubon gebruikt en kon daarom geen andere kortingscode meer gebruiken. Beetje jammer toch wel

Sommige mensen moeten werken. Dit verandert ook nog steeds niet het feit dat de verzendende partij de plicht heeft om zijn beloftes na te komen, zeker wanneer mij door een medewerker verzekerd is dat dit incidenteel is. Voor jou is wellicht vrijdagavond een lambalavond, maar een vrijdagavond ontslaat een bedrijf niet van zijn werkzaamheden en plichten.

Anyways, ordernummer is verstuurd. Fijn weekend.
Nogmaals excuses:rolleyes: Ik ga het direct voor je oppakken. Je hebt zo een bericht terug :)
Ik heb bij een bestelling als cadeau de 3-1 multi shaker vandaag binnen gekregen. Maar toen ik net mijn eerste shake wilde maken zag ik dat de drinktuit naar binnen gebroken is. Is daar wat aan te doen B&F?
Dat is inderdaad vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Stuur me in een privébericht jouw ordernummer even, dan pakken we dat direct voor je op! :)
He jongens, mijn bestelling is wederom compleet en op tijd bezorgd etc. alleen is een bakje quinoa opengebarsten door de hele doos. Kan evt foto's leveren als jullie willen. Neem aan dat we hier wel uit kunnen komen, ordernummer was C1427892.
Ik ga het direct oppakken. Een kapot product is natuurlijk nooit de bedoeling, ons excuses hiervoor.:rolleyes:

De vetmeters zijn inderdaad gratis te kiezen bij elke bestelling. Doorgaans heb ik er nooit problemen mee en het hoort ook goed te werken. Stuur me je ordernummer even, kijken we er ff na :)
Goed om dit te lezen. Dat betekend dat jullie ook klachten moeten registreren om jezelf telkens weer te verbeteren.

Inmiddels heb ik al 3x achter elkaar (misschien vaker, zo goed is mijn geheugen niet...) een incomplete, of verkeerde bestelling binnen gekregen.
Opzich niet erg, want het is met 1 telefoontje opgelost (toppie...) maar dit zou niet zo mogen zijn.

In alle eerlijkheid wordt ik er ook een beetje moe van dat ik voor elke bestelling 4 keer moet lopen/rijden/fietsen (hetzij nalevering, hetzij retourneren).

Beetje jammer en ik hoop van harte dat dit gaat verbeteren. Kwalitatief heb ik niks te klagen, maar net dit stukje slordigheid doet mij wel overwegen de concurrent te gaan gebruiken....

...Doe er wat mee B&F!
We hebben het rondom deze kerstdagen enorm druk en er gebeuren inderdaad af en toe foutjes. Iets wat natuurlijk niet de bedoeling is, maar hiervoor zijn wij om dat netjes in orde te brengen. We zijn onlangs verhuisd naar een nieuw pand en vanaf dat moment ook direct begonnen aan een nieuw warehouse managementsysteem. Daarmee wordt orderpicken nog efficiënter en foutloos. We zijn al druk bezig met testdraaien en stappen binnenkort geheel over. Dan komt dat nooit meer voor :) Tot die tijd zetten we graag een stap harder voor je!

Ralf

Hij staat onder order: C1431318. De betaling is al voldaan. En de code werkte niet, dus ik heb het in de opmerkingen gezet. Hopelijk is dat duidelijk genoeg :D

Bedankt Ralf!

Hoi B&F,

Net mijn bestelling met ordernummer C1420727 binnengekregen. Nu blijkt helaas dat er ipv de 'pure cocunut palm suiker' er 'pure cacao' in mijn doos zit. Moet ik hiervoor een foto sturen of is het voldoende dat ik het hier vermeld ?

Mvg

Heb onlangs een review geschreven nadat ik hiervoor een mail had aangekregen. Wanneer krijg ik de code toegezonden?

:)
B&F:
Bedankt!Super opgelost en heel snel! Dit is pas service!
Dankje! :thumbs: We doen alles eraan om iedereen te laten glimlachen in deze donkere laatste dagen van het jaar:D
Hoi B&F,

Net mijn bestelling met ordernummer C1420727 binnengekregen. Nu blijkt helaas dat er ipv de 'pure cocunut palm suiker' er 'pure cacao' in mijn doos zit. Moet ik hiervoor een foto sturen of is het voldoende dat ik het hier vermeld ?

Mvg
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Wil je mij deze foto sturen samen met je ordernummer? Dan pak ik het direct voor je op! :)
Heb onlangs een review geschreven nadat ik hiervoor een mail had aangekregen. Wanneer krijg ik de code toegezonden?
Dat is inderdaad vreemd. Je hoort dan per email ook een code te ontvangen. Dit mag niet langer dan 1-2 dagen duren. Wil je mij jouw naam + product waarvan je de review geschreven hebt even in een privébericht sturen? Dan kijk ik er direct voor je naar!

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Enkele Oud & Nieuw Deals uitgelicht:

Naturel Notenpasta
Van 3,99 voor 1,99!

Whey Perfection sachets
Van 9,90 voor 7,45!

Magnificent
Van 24.90 voor 19.65!

Muscle Protect
Van 19.90 voor 17.65!

BEKIJK HIER ALLE OUD & NIEUW DEALS!

We hebben het rondom deze kerstdagen enorm druk en er gebeuren inderdaad af en toe foutjes. Iets wat natuurlijk niet de bedoeling is, maar hiervoor zijn wij om dat netjes in orde te brengen. We zijn onlangs verhuisd naar een nieuw pand en vanaf dat moment ook direct begonnen aan een nieuw warehouse managementsysteem. Daarmee wordt orderpicken nog efficiënter en foutloos. We zijn al druk bezig met testdraaien en stappen binnenkort geheel over. Dan komt dat nooit meer voor :) Tot die tijd zetten we graag een stap harder voor je!

Ralf

Ik hou je op de hoogte.... De vorige bestellingen waren namelijk niet rond de kerstdagen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven