AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verdorie, ik had dit topic beter in de gaten moeten houden. Toffe aanbiedingen.
Net nog tijdig een bestelling geplaatst, ref. C1442516. Tot morgen! :)

Verdorie, ik had dit topic beter in de gaten moeten houden. Toffe aanbiedingen.
Net nog tijdig een bestelling geplaatst, ref. C1442516. Tot morgen! :)
Bedankt voor je bestelling. We gaan er zo snel mee aan de slag. Of aanmelden op de nieuwsbrief is ook enorm handig, dan krijg je altijd de beste deals wekelijks in je inbox! Ik heb geprobeerd contact te zoeken met mijn collega's om voor je een uitzondering te maken. We hebben rond de feestdagen aangepaste werktijden en kan dus niet beloven dat het morgen geleverd wordt. Voor het geval dat we valse beloftes maken. Alle orders tot 20.00 uur worden sowieso verstuurd en alles daarna, doen we ons best. Vanwege de nieuwjaarsdrukte hebben we deze tijd aangepast. Houd je T&T goed in de gaten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben over het algemeen zeer tevreden over bodyenfitshop. De prijzen zijn goed te noemen vergeleken met andere webshops en de cadeaus maken het nog leuker:).
Heb tot nu toe 9 x een bestelling gedaan, 7 x had ik de bestelling de volgende dag thuis.
Wat me opvalt is dat bij grote bestellingen zakken of plastic bakken kapot kunnen gaan.
Zo kreeg ik een keer een kapotte zak met ultra fine oats. Deed de doos open en alles lag verspreid in de doos. Gelukkig zijn de nieuwe zakken oats veel sterker. Vorig week hetzelfde meegemaakt met gebroken lijnzaad. Had 14 zakken ultra fine oats, 4 bakken lijnzaad besteld en nog een paar andere dingen. De doos was erg groot :D. Deed hem open en 2 bakken waren stuk gegaan waardoor alles onder de lijnzaad zat, wel irritant. Misschien moet ik voortaan kleinere bestellingen plaatsen.
Jammer dat je trouwens geen 5 kg bakken/zakken met oats kan bestellen.

Ben over het algemeen zeer tevreden over bodyenfitshop. De prijzen zijn goed te noemen vergeleken met andere webshops en de cadeaus maken het nog leuker:).
Heb tot nu toe 9 x een bestelling gedaan, 7 x had ik de bestelling de volgende dag thuis.
Wat me opvalt is dat bij grote bestellingen zakken of plastic bakken kapot kunnen gaan.
Zo kreeg ik een keer een kapotte zak met ultra fine oats. Deed de doos open en alles lag verspreid in de doos. Gelukkig zijn de nieuwe zakken oats veel sterker. Vorig week hetzelfde meegemaakt met gebroken lijnzaad. Had 14 zakken ultra fine oats, 4 bakken lijnzaad besteld en nog een paar andere dingen. De doos was erg groot :D. Deed hem open en 2 bakken waren stuk gegaan waardoor alles onder de lijnzaad zat, wel irritant. Misschien moet ik voortaan kleinere bestellingen plaatsen.
Jammer dat je trouwens geen 5 kg bakken/zakken met oats kan bestellen.
Bedankt voor je review over onze shop. Met deze feedback kunnen we zeker iets :) We zijn blij dat je enorm tevreden bent over onze service, prijzen, acties en leuke cadeaus. Ons excuses voor de kleine verbrekingen. We kunnen producten altijd zo goedkoop aanbieden doordat we ook de verpakkingen groot inkopen. We merken dat ze in grotere pakketten niet altijd even stevig aan komen, dus bij de volgende batches zal het zeker betere verpakkingen (nog steviger) worden. :) Mocht het gebroken oid zijn, stuur me gerust een privébericht. Dan pakken we dat op. Dat kan nu ook nog gerust.

Ralf

pm!

Jullie leveren gewoon op de zaterdag, als het vrijdag besteld is voor 22:00?
Kon het zo snel niet vinden vanwege aangepaste tijden deze week.

Had een bestelling geplaatst, maar er zat geen dextrose bij. Na een mailtje te sturen toch nog toegestuurd gekregen zonder problemen. Uitstekende service!

Ga er nu naar kijken, je krijgt er zo één terug :)
Jullie leveren gewoon op de zaterdag, als het vrijdag besteld is voor 22:00?
Kon het zo snel niet vinden vanwege aangepaste tijden deze week.
Vanaf nu is alles weer zoals je gewend bent. Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis!:cool: Als je maandag t/m vrijdag besteld, wordt er altijd de volgende dag geleverd. Bestel je op zaterdag of zondag, dan krijg je jouw pakket dinsdag.
Had een bestelling geplaatst, maar er zat geen dextrose bij. Na een mailtje te sturen toch nog toegestuurd gekregen zonder problemen. Uitstekende service!
Kijk, zo hoort het :thumbs: Graag gedaan!

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Weekaanbiedingen geldig tot 10-01-2013

Creatine
300 gram (2 maand) voor 15,50!

True Mass
2610 gram voor 34,90!

Syntha 6
1320 gram voor 27.50!
2270 Gram voor 39,90!

Pure Rice Powder
1000 Gram voor 1,90

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 13,25!
500 capsules voor 21,50!

CLA Clarinol®
60 Capsules (20 dagen) voor 4,50!

Enig idee wanneer het L-Arginine poeder weer te koop is?

Hoeveel caffeine zit er in Insane?

*edit: 275mg, staat blijkbaar toch op de verpakking kan wel wat scherpte gebruiken dus ;)

Laatst bewerkt:
Complimenten weer voor de goede service! Niks te klagen :)

Enig idee wanneer het L-Arginine poeder weer te koop is?
Ik neem aan dat je de poeder van ons huismerk bedoeld, hierover hebben we helaas geen indicatie. We hebben wel L-Arginine poeder van NOW voorradig. :)
Hoeveel caffine zit er in Isane?
De Insane! bevat Caffeine 275 mg per servering. Insane bevat een hele goede energieblend met oa Chocamine®, Green tea extract en Acacia rigidula (98%).
Complimenten weer voor de goede service! Niks te klagen :)
Wow, dankjewel! :)
nyydz7.png.png

vraagje over Insane!, snap niet helemaal waar de 16.5g aan stoffen vandaan komt. Maar een klein deel wordt verklaard door de ingrediënten die daaronder staan. Overigens mist Creatine HCL onder kopje product label. Misschien kunnen jullie dit aanpassen?

Hoi Ralf de dubbele Insane is binnen ook de handschoenen bedankt. Alleen het cachet wey isolate ben je vergeten ???:)

Enkele Oud & Nieuw Deals uitgelicht:

Naturel Notenpasta
Van 3,99 voor 1,99!

Whey Perfection sachets
Van 9,90 voor 7,45!

Magnificent
Van 24.90 voor 19.65!

Muscle Protect
Van 19.90 voor 17.65!

BEKIJK HIER ALLE OUD & NIEUW DEALS!

nyydz7.png

Graag gedaan :thumbs:

Ralf

vraagje over Insane!, snap niet helemaal waar de 16.5g aan stoffen vandaan komt. Maar een klein deel wordt verklaard door de ingrediënten die daaronder staan. Overigens mist Creatine HCL onder kopje product label. Misschien kunnen jullie dit aanpassen?
Ga ik er voor je bij zetten. :) Er zit ook een klein deel aan maltodextrine in. Dit voor onder andere de smaak en opneembaarheid. Per dosering is dat slechts 5 gram en totaal 25 calorieën per dosering.
Hoi Ralf de dubbele Insane is binnen ook de handschoenen bedankt. Alleen het cachet wey isolate ben je vergeten ???:)
Doen we er bij je volgende bestelling even extra bij. Als je dit als opmerking aan wilt geven, komt het zeker goed :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven