Haha mijn eigen schuld, wist donderdag ook al dat ik moest bestellen. Alleen balen dat ik geen gebruik meer heb gemaakt van de kortingsactie van 2,50

. Dacht er geen tijd meer voor te hebben het op te zoeken.
Dat maakt niet uit. De kortingscode actie loopt de gehele maand januari.

Dan kan je er ongetwijfeld nogmaals van profiteren!
Huh, gister om 8 uur ofzo bestelling geplaatst, kreeg ook al een mail met de T&T dus dat pakket verzonden was. Kijk ik net weer, staat er nu dat ik 'm dinsdag pas krijg en pakket nog voorbereid wordt? Apart. Mooi balen, nu zit ik dinsdag weer de hele dag thuis te wachten.
Bedankt voor je bestelling

Alle orders van vrijdag na 20.00 uur worden pas maandag verstuurd en dinsdag geleverd. Doordat de postNL nog met de drukte zit hebben ze voorgesteld om onze pakketten eerder af te halen. Zodat ze zeker die pakketten kunnen verwerken en snel kunnen leveren. Alles na 20.00 uur, komt dus dinsdag.
Volgens mij komt de mijne ook dinsdag pas, terwijl ik gisteren wel besteld heb voor 22:00.
Nog speciaal nagevraagd of het door de feestdagen gewoon geleverd werd en kreeg te horen van wel.
Shit happens.
Waarschijnlijk betreft het een miscommunicatie van mijn collega's. Alle orders afgelopen week die geplaatst tot 20.00 uur, werden de volgende dag geleverd. Je mag altijd je ordernummer hier even naar zetten, dan kijk ik er even voor je naar
Ja zo'n ramp is het ook niet, vind het alleen vreemd dat ik al wel het bericht kreeg dat het pakket verzonden was, dit ook in de T&T stond en er nu sinds vanmorgen staat dat het nog bij B&F ligt. Sturen ze dan gewoon maar een mail voordat iets de deur uit is?
Bij ons komt pas een adreslabel uit het systeem gegooid wanneer de bestelling daadwerkelijk verzonden wordt. De hele doos is dan netjes dicht getaped en mijn collegas drukken dan op "order gereed & verzenden". Dan komt de adreslabel eruit en kunnen ze het pakket op de rolcontainer zetten. Waardoor hij netjes klaar is voor verzending
Edit, is net binnen gekomen
Super, graag gedaan! Fijn weekend!
Ben al jaren vast klant bij B&F, maar deze week is de service ronduit waardeloos te noemen.
Vorige week zondag een bestelling geplaatst. Deze is maandag verstuurd en deze zou ik dinsdag moeten ontvangen. Pakket kwam donderdag. Dit bleek echter een pakket van iemand anders te zijn. Donderdag is wederom het pakket verstuurd, echter naar een foutief adres. Nu is het pakket vandaag weer verstuurd. Deze zou nu pas dinsdag geleverd worden. Bijna 1,5 week na de bestelling dus.. Ondertussen zit ik zonder supps, zeer slechte service.
Dat is zeker teleurstellend en niet de service zoals je die van ons kan verwachten. Je zult ongetwijfeld weten hoe het bij ons gaat, snel, secuur en goede levering. Dit past daar zeker niet in.

Mijn excuses hiervoor. Heb je voor mij een ordernummer? Dan pak ik het direct voor je op!
Heb nog eens wat besteld, was nodig

C1447676
Bedankt voor je bestelling. Dinsdag in huis!
Ik gebruik voor de training een pre-wokrout waar 5 gram creatine inzit.
Als post-workout heb ik net Magnificent gekocht. Maar daar zit ook 5 gram creatine in.
Gaat deze 10 gram niet teveel zijn gezien ik 4 dagen per week train?
Alles wat je lichaam niet nodig heeft zal het uitscheiden. Het is dus niet schadelijk
Ralf
---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------
Weekaanbiedingen geldig tot 10-01-2013
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creatine
300 gram (2 maand) voor 15,50!
True Mass
2610 gram voor 34,90!
Syntha 6
1320 gram voor 27.50!
2270 Gram voor 39,90!